Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

RAV 4 2019 ומבחני נהיגה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם היה לי את הסכום דפנטלי הייתי בוחר בו ולא בקודיאק. האמינות כמובן מכריעה לטובת הטיוטה. חוץ מזה לא חסר בו כמעט כלום.

בקיצור אני מאוהב (;

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
התכוונת לקארוק, מולו הראב 4 ממוצב.

 

מול הקארוק ממוצב הCH-R הם באותה גזרת מחירים ונפח מנועים.

 

הRAV4 לגמרי ממוצב מול הקודיאק.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם (נערך)

מהמראה של הדור היוצא, הייתי בטוח שהראב יותר קטן. זה מסביר את המרווח הגדול לנוסעים בשורה השנייה בדגם החדש.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם (נערך)

הייתי היום בסוכנות והתרשמתי ממש לטובה מהרכב. בעולם התצוגה מוצג רכב ברמת גימור emotion ב-191,900 עם גג בצבע שחור , וראיתי גם רמת גימור xperience ב-176,900 .

 

אין ספק שחיצונית, גרסה ב-191 מרשימה הרבה יותר מגרסה נמוכה יותר.

 

מאוד התאכזבתי לגלות שיוניון מוטורס הוציאו אפל קארפליי מהמפרט (בארהב הפיצ׳ר הזה קיים)

 

בכללי רכב מאוד מרשים

 

 

Full-Size-Render-1.jpg

Full-Size-Render-2.jpg

Full-Size-Render-3.jpg

Full-Size-Render-4.jpg

Full-Size-Render-5.jpg

Full-Size-Render-7.jpg

17jQMfL17jQMfL

עריכה אחרונה על ידי feel
פורסם

מה הסיבה שאין קארפליי ?

עד כמה שאני זוכר ברגע שהכריזו על הגעת הרכב,בכל הכתבות הופיע שהפיצ'ר הזה וגם AA קיימים ברכב.

פורסם

רכב יפייפה, גם המחיר סביר (לארץ כמובן), אין עליהם.

אמינות מוחלטת.

טויוטה מס' 1.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

עוד ניסיון לא רע לנתץ את האקסיומה לפיה "יופי הוא בעיניי המתבונן". נראה כמו תוצר של עיצוב שהתבצע בכמה חדרים כשאף אחד לא רואה מה עושה חברו ובסוף חיברו וזה מה שיצא, שום דבר לא מתחבר לכלום, חרטום גבוה מדי, כבד ומגושם למול זנב ארוך וחד מדי. מזכיר את הקטסטרופה לעין שייצרו פעם בסאניוניאנג עם הרודיוס ודומיו. אבל אין לטויוטה מה לדאוג "חסידים שוטים" לא נגמרים אף פעם.

פורסם

העיצוב מדהים וסוג של עתידני ולא משעמם בניגוד לרוב המכוניות של היום , אם כבר הם צריכים לקבל קרדיט על ההעזה גם אם הוא לא קולע לטעם של כל אחד....

פורסם
מה הסיבה שאין קארפליי ?

עד כמה שאני זוכר ברגע שהכריזו על הגעת הרכב,בכל הכתבות הופיע שהפיצ'ר הזה וגם AA קיימים ברכב.

 

אני מניח לקדם התקנה מקומית בתשלום


×
×
  • תוכן חדש...