Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש לרכוש לעצמי רכב ראשון

אני 1.93 130 קילו

בגדול התקציב שלי 30 אלף, אפשר למתוח ל35 ואם זה ממגרש שיש בו אופציה למימון גם עד 40

ביום יום לא מתכנן ליסוע איתו יותר מידי אולי 15 ק"מ ביום ונגיד עוד 80 בסופש למרכז, בלי עליות בלי ירידות.

בגדול אני מחפש רכב שמספק איכות נסיעה טובה, מבחינת בגאז' ומושבים אחוריים פחות מעניין אותי

צריכת דלק פחות חשובה מאמינות הרכב, מתכוון להחזיק אותו כ4-5 שנים אז ירידה במחירון גם לא בשיא העדיפויות

אמינות המנוע והרכיבים זה משהו שחשוב לי יותר מצריכת הדלק למשל, אמינות, בטיחות, התנהגות כביש טובה ונוחות נסיעה זה מה שאני מחפש. ברור שלא פינוק של מרסדס אבל שירגיש כמו רכב ולא קארטינג רועד.

בימים הקרובים אני הולך לקחת חופש ולבדוק כמה דגמים שעניינו אותי לראות אם אני תופס תנוח ישיבה נוחה.

רכבים שמעניינים אותי כרגע ונכנסים לי בתקציב:

מאזדה 3 2012 , מיצובישי לנסר 2012 , קורולה 2012 , סקודה פאביה ידנית 2014 , אופל אסטרה 2014, סיאט איביזה ידנית 2014/15

רציתי לבקש מפאנל המומחים בפורם חוות דעת בנוגע לרכבים אלה, מי שגבוה ומכיר,מי שמכיר גבוהים, מי שנסע עליהם וממליץ או מתריעה, שאני לא אסע סתם ואבזבז את הזמן שלי על אופציות שלא מציאותי שאני אכנס בהם.

מי מספק לדעתכם נסיעה נעימה, מי אמין אחרי 5-7 שנים על הכביש.

בנוסף אשמח להמלצה על דגמים נוספים שמתאימים לצרכים שלי ולמגרשים/סוכנויות מומלצות בטווח שבין אשקלון לתל אביבה:-)

פורסם

טוב שלא רשמת טויטה אייגו :)

תביא רכב מנהלים כמו שפונצ רשם, אפילו מונדאו 2.3 שנת 2011 יישאר לך המון בכיס לאחר מכן והרכב מרווח ברמות אחרות

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם (נערך)

תודה על התגובות

הסתכלתי על הסוברו והפורד

נכון שרשמתי שצריכת דלק פחות מעניינת אותי, אני עובד בבית זיקוק אבל למצא איך לגנוב משם דלק עוד לא מצאתי איך:-(

הכוונה שלי הייתה שפחות משנה לי אם זה 1:11 או 1:15 וזה בגלל מרחקי הנסיעה הקצרים שאני עובר

אתם חושבים שמכל הדגמים שהצעתי יהיה לי צפוף בהם?

עריכה אחרונה על ידי Uncle_Joey
פורסם

אני חושב שלקחת דגמים שלא מתאימים לגודל שלך.

אתה צריך רכב מרווח.

לדעתי או רכב מנהלים או ג'יפון מוגבה. למשל, להיכנס למאזדה 3 עם 193 ו-130 קילו יהיה לך מאוד מאתגר (שלא לדבר על לצאת..)

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

רנו פלואנס עם מנוע 2000 גם אופציה טובה בתקציב שלך, צריכת דלק סבירה (לא מדהימה), רכב גדול, מרווח ודי נוח.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לך למגרש ותנסה לשבת בקשת רחבה של דגמים - כך יקל עליך לדעת מה מתאים לך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אני מחפש לרכוש לעצמי רכב ראשון

אני 1.93 130 קילו

בגדול התקציב שלי 30 אלף, אפשר למתוח ל35 ואם זה ממגרש שיש בו אופציה למימון גם עד 40

ביום יום לא מתכנן ליסוע איתו יותר מידי אולי 15 ק"מ ביום ונגיד עוד 80 בסופש למרכז, בלי עליות בלי ירידות.

בגדול אני מחפש רכב שמספק איכות נסיעה טובה, מבחינת בגאז' ומושבים אחוריים פחות מעניין אותי

צריכת דלק פחות חשובה מאמינות הרכב, מתכוון להחזיק אותו כ4-5 שנים אז ירידה במחירון גם לא בשיא העדיפויות

אמינות המנוע והרכיבים זה משהו שחשוב לי יותר מצריכת הדלק למשל, אמינות, בטיחות, התנהגות כביש טובה ונוחות נסיעה זה מה שאני מחפש. ברור שלא פינוק של מרסדס אבל שירגיש כמו רכב ולא קארטינג רועד.

בימים הקרובים אני הולך לקחת חופש ולבדוק כמה דגמים שעניינו אותי לראות אם אני תופס תנוח ישיבה נוחה.

רכבים שמעניינים אותי כרגע ונכנסים לי בתקציב:

מאזדה 3 2012 , מיצובישי לנסר 2012 , קורולה 2012 , סקודה פאביה ידנית 2014 , אופל אסטרה 2014, סיאט איביזה ידנית 2014/15

רציתי לבקש מפאנל המומחים בפורם חוות דעת בנוגע לרכבים אלה, מי שגבוה ומכיר,מי שמכיר גבוהים, מי שנסע עליהם וממליץ או מתריעה, שאני לא אסע סתם ואבזבז את הזמן שלי על אופציות שלא מציאותי שאני אכנס בהם.

מי מספק לדעתכם נסיעה נעימה, מי אמין אחרי 5-7 שנים על הכביש.

בנוסף אשמח להמלצה על דגמים נוספים שמתאימים לצרכים שלי ולמגרשים/סוכנויות מומלצות בטווח שבין אשקלון לתל אביבה:-)

 

בתור אחד עם מידות דומות, יכול להגיד לך שאל תשפוט מבחוץ

נהגתי רבות בהונדה ג'אז וגם גמאתי 40 אלף בשנה עם פיאט פונטו גרנדה ידנית והיה מעולה.

לעומת זאת נסיעה בקליאו חדשה הייתה לי מאוד לא נוחה, וכן באאוטלנדר היה צפוף.

לא כל מה שקטן מבחוץ קטן מבפנים וההפך.

 

אם אתה מחפש אמינות לך על הונדה ג'אז והמידות שלה מעולות. אם תלך על ידני אז בכלל.

פורסם
אני חושב שלקחת דגמים שלא מתאימים לגודל שלך.

אתה צריך רכב מרווח.

לדעתי או רכב מנהלים או ג'יפון מוגבה. למשל, להיכנס למאזדה 3 עם 193 ו-130 קילו יהיה לך מאוד מאתגר (שלא לדבר על לצאת..)

 

אין סיבה שעם הנתונים שלו תהיה לו בעיה לנהוג במאזדה 3.

יש לי חבר שהוא 185 על 180 קילוגרם והוא נוהג על מאזדה 3 בצורה סבירה.

פורסם (נערך)
טוב שלא רשמת טויטה אייגו :)

תביא רכב מנהלים כמו שפונצ רשם, אפילו מונדאו 2.3 שנת 2011 יישאר לך המון בכיס לאחר מכן והרכב מרווח ברמות אחרות

אני לא בן אדם קטן (1.86 על 140), ואני מסתדר מצויין עם משפחתית סטנדרטית.

 

בקורולה אפילו לא הזזתי את המושב אחורה עד הסוף.

 

לגבי קורולה, יש בעיה אחרת ברכב הזה - ההגה לא זז אחורה מספיק, ולאדם גבוה פחות נוח למצוא תנוחת ישיבה טובה. צריך או לשבת זקוף, או למתוח את הידיים, או לכופף את הגב. זה לפחות בדגם של 2013 ואילך. אולי, בגלל שצורה של 2012 יש מושבים אחרים (נוחים יותר לדעתי), הבעיה לא קיימת.

 

אפרופו, גם עם אייגו/פיקנטו/סלריו/פנדה לדעתי אפשר להסתדר, כל עוד לא נוסעים למרחקים ארוכים מדי יום, ולא מסיעים אנשים מאחורה. אם כי נסיעה ממושכת ברכב הזה תהיה כנראה סבל צרוף לאדם גדול.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא יודע למה נערכה ההודעה הקודמת אז שוב:

מאזדה 3 צפופה בגלל מבנה הקונסולה המרכזית.

הונדה ג'אז גם לא עקב מסילת מושב נהג קצרה, ומסעד כסא נהג קצר מאוד.

מכונית מנהלים, למה אתה צריך את זה?

מה כן:

טויוטה ספייס וורסו מרווחת באופן מפתיע וחסכונית.

סוזוקי ספלאש מרווחת מאוד ללא תא מטען.

הפאביה הידנית גם יכולה לבוא בחשבון.

את האיביזה תפסול בגלל מבנה הקונסולה המרכזי שגוזל מרחב ברכיים.

פורסם

תודה על התגובות, בגדול 3 הדגמים שהכי עניינו אותי הם הפאביה האיביזה והפיאסטה ידניות

הפיאסטה הבנתי יותר צפופה מהאיביזה לכן לא כללתי אותה באשכול

לדעתי אני אלך לכיוון הפאביה

×
×
  • תוכן חדש...