Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה סטינגר - מבחן דרך (לשתי הגרסאות)


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2066 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אבל זה לא משהו שאפשר להוציא מהמשוואה... (עבור רוב האנשים)

 

כשאתה משווה בין שני מוצרים במסגרת דיון תאורטי? בטח שכן.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לעניות דעתי vw טוארג הוא ההוכחה לפרימיום אמיתי (שגם נחשב כך בעיני הציבור) ממותג שאינו נחשב לגמרי כזה.

 

טוארג הוא הוכחה לזה שבהיעדר אלטרנטיבות, אפשר למשוך דגם באוזניים ולשכנע המונים שהוא כאילו מעל, סטייל סיוויק בשנות ה-90. לא הופך אותו לפרימיום אמיתי.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוארג הוא הוכחה לזה שבהיעדר אלטרנטיבות, אפשר למשוך דגם באוזניים ולשכנע המונים שהוא כאילו מעל, סטייל סיוויק בשנות ה-90. לא הופך אותו לפרימיום אמיתי.

תודה! פולקסווגן הצליחו לשכנע את ההמונים שפלסטיק שחור מבריק זה יוקרתי איך שהוא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני טוען שוב, פרמיום זה תלוי רכב ולא תלוי "יצרן".

 

פולקסוואגן זה סמי פרמיום?

פולו SDI לשוק המוניות זה סמי פרמיום?

זה זבל תעשייתי!

 

אבל אם פולו SDI זה זבל תעשייתי, פולקסוואגן פייטון זה גם זבל תעשייתי? או אולי סמי פרמיום?

או אולי פולי בוסטד פרמיום?

 

מצורפת תמונה של רכב הייפר-ספורט סופר-פרמיום !

266px-Aston_Martin_Cygnet_%2882%29.JPG

 

יאללה, תתפננו, הנה עוד רכב פרמיום מאחד מיצרני הפרמיום שאין מחלוקת על כך שהוא יצרן פרמיום

 

citan_1.JPG

 

איזה ביאוס שמכרתי את המוסו, היה לי רכב פרמיום ובכלל לא ידעתי :lol:

(לא, זה לא איזה משועמם שתקע סמל מרצדס על המוסו שלו, זה רכב שאשכרה נמכר בסוכנויות מרצדס)

 

a4e6cb27b156bb343ab1eee2a22ba7ba.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתת שלוש דוגמאות מצוינות ל-badge engineering. אין ספק, באמת דוגמאות שלא משאירות מקום לויכוח. ממש.

נסה שוב.

 

קראתי שוב. אתה כותב שצריך להשוות בין המתחרים הנכונים.

 

המתחרים הנכונים הם המתחרים שאני כלקוח החלטתי שעבורי הם המתחרים שמתאימים לי ולא שום הגדרה אחרת. אני יכול להחליט לפי סגמנט, לפי ארץ מוצא, לפי מיתוג או לפי מיקום מפתח הגלגלים בתא המטען. כל זמן שהלקוח בוחר בין תפוז לתפוח אז התחרות היא בין תפוז לתפוח. רכבים מתוכננים ומיוצרים כדי להימכר ללקוחות ולכן כל השוואה לא כלקוח היא אקדמית בלבד ולא מעניינת מעבר לדיון.

שוב פעם לא קראת או שלא הבנת.

בפעם המי-יודע-כמה - כלקוח, תשווה מה שבא לך. מבחינתי תשווה טויוטה אייגו לפרארי 488. כסף שלך, תעשה מה שבא לך. גם השוואה בין סופרב 280 לסדרה 5. הכל הולך.

אם אתה בא למדוד הצלחה של רכב או לבחון אותו כבוחן ולא כלקוח, תיאלץ לבחון אותו מול המתחרים האמיתיים שלו. לכן כשבאים למדוד הצלחה מסחרית של רכב, אף אחד לא מכניס את הסופרב (על שלל דגמיה, אפילו ה-280) כשבודקים איזה רכב פרימיום נמכר הכי הרבה בסגמנט של ה-3. מי כן נמצא שם? ב.מ.וו, מרצדס, אאודי, לקסוס, אינפיניטי, יגואר, אלפא וכו'.

אם הסופרב הייתה פרימיום, זה אומר שהסופרב הייתה מקום ראשון בסגמנט הזה והעולם היה רועש וגועש. אז למה אף אחד לא מדבר על זה?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצלחה מסחרית בודקים רק בשורת הרווח בלי קשר למתחרים. אם עשיתי את הרכב הכי טוב בעולם שמכר מליונים והפסדתי עליו הוא כישלון מסחרי. הצלחה במכירות זה משהו אחר וזה כבר תלוי איזה נתונים אתה רוצה להציג. אתה יכול להציג נתונים מול גודל, יוקרה, מחיר או סגמנט. כולם לגיטימיים ובכל אחד תקבל נתונים שונים אבל בשורה התחתונה עדיין אתה נשאר עם השאלה הכי חשובה והיא כמה הרווחת על איזו השקעה.

 

אתה כמו ראש עיריית נהריה שטוען שצריך להחליף את הבוחר. בשורה התחתונה היצרן בא לקלוע לטעם הלקוח ולא הלקוח לטעם היצרן או הבוחן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתת שלוש דוגמאות מצוינות ל-badge engineering. אין ספק, באמת דוגמאות שלא משאירות מקום לויכוח. ממש.

נסה שוב.

 

למה שאנסה שוב? זה הרי אתה שאומר "אם יש לזה סמל של פרמיום, זה פרמיום!

שוב פעם לא קראת או שלא הבנת.

 

אם אתה בא למדוד הצלחה של רכב או לבחון אותו כבוחן ולא כלקוח, תיאלץ לבחון אותו מול המתחרים האמיתיים שלו. לכן כשבאים למדוד הצלחה מסחרית של רכב, אף אחד לא מכניס את הסופרב (על שלל דגמיה, אפילו ה-280) כשבודקים איזה רכב פרימיום נמכר הכי הרבה בסגמנט של ה-3. מי כן נמצא שם? ב.מ.וו, מרצדס, אאודי, לקסוס, אינפיניטי, יגואר, אלפא וכו'.

אז מה, מגזיני הרכב המובילים בעולם טיפשים או מה שהם בוחנים את הסטינגר מול סידרה 4?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצלחה מסחרית בודקים רק בשורת הרווח בלי קשר למתחרים. אם עשיתי את הרכב הכי טוב בעולם שמכר מליונים והפסדתי עליו הוא כישלון מסחרי. הצלחה במכירות זה משהו אחר וזה כבר תלוי איזה נתונים אתה רוצה להציג. אתה יכול להציג נתונים מול גודל, יוקרה, מחיר או סגמנט. כולם לגיטימיים ובכל אחד תקבל נתונים שונים אבל בשורה התחתונה עדיין אתה נשאר עם השאלה הכי חשובה והיא כמה הרווחת על איזו השקעה.

 

אתה כמו ראש עיריית נהריה שטוען שצריך להחליף את הבוחר. בשורה התחתונה היצרן בא לקלוע לטעם הלקוח ולא הלקוח לטעם היצרן או הבוחן.

תשמע, אני יוצא מנקודת הנחה שיצרן רכב הוא לא טיפש ולא יפסיד על הרכב, להוציא דוגמאות קיצון כמו בוגאטי ויירון.

אולי השימוש במילים הצלחה מסחרית לא היה נכון, כי חשבתי שזה ברור שהכוונה למכירות, אבל מסתבר שלא.

אז מבחינת האנשים שאינם חשופים לנתוני הרווח של היצרן, הצלחה מסחרית = מכירות. פשוט כי אין לנו שום דרך לדעת מי מרוויח כמה.

אתה מסתובב ומסתובב פשוט במקום להודות שלא הבנת בהתחלה או שמשום מה אתה סתם רוצה להתווכח. לא ברור לי.

 

אז מה, מגזיני הרכב המובילים בעולם טיפשים או מה שהם בוחנים את הסטינגר מול סידרה 4?

פרימיום זה קודם כל הסמל, אחרי זה התוכן. אמרתי את זה על ההתחלה.

הסמל אומר מה זה, התוכן יקבע אם זה מוצלח. אפילו נתתי דוגמאות.

כבר התייחסתי למבחנים של הסטינגר מול ה-4. רבאק, אני זה שהעלה את זה.

אומר זאת שוב, הסטינגר קשה לעיכול, אף אחד לא באמת יודע איפה לשים אותה, גם אני לא יודע כל כך להגיד למה אפשר להשוות אותה בצורה טבעית.

עיתונאי הרכב החליטו להשוות מול הבימר והאאודי, מעולה. אני אפילו קצת מסכים, אבל עוד פעם, כמו שאמרתי מההתחלה, זה לא בגלל שאלה המתחרות השלה, אני מסכים פשוט כי אין משהו אחר שאפשר להשוות אליו. חיה מוזרה.

 

בנימה אופטימית זו, אני פורש מהדיון.

בגירה היקר, אם אתה מנהל דיון עם בן אדם, והוא שואל שאלות, נהוג לענות.

כל דבר ששאלת אותי או הפנית אליי, נתתי עליו את דעתי, מה שאני לא יכול להגיד עליך.

שא ברכה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא לבחון אותה למשל מול הVW ארטאון?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, אני יוצא מנקודת הנחה שיצרן רכב הוא לא טיפש ולא יפסיד על הרכב, להוציא דוגמאות קיצון כמו בוגאטי ויירון.

אולי השימוש במילים הצלחה מסחרית לא היה נכון, כי חשבתי שזה ברור שהכוונה למכירות, אבל מסתבר שלא.

אז מבחינת האנשים שאינם חשופים לנתוני הרווח של היצרן, הצלחה מסחרית = מכירות. פשוט כי אין לנו שום דרך לדעת מי מרוויח כמה.

אתה מסתובב ומסתובב פשוט במקום להודות שלא הבנת בהתחלה או שמשום מה אתה סתם רוצה להתווכח. לא ברור לי.

 

 

 

יש לי דברים יותר טובים לעשות מלהתוכח.

 

אתה מסתכל בעיניים של ניתוחי שוק של יבואנים ואני מסתכל מעיניים של צרכן ושל יצרן.

 

כשאתה מתכנן מוצר אתה מנתח באמצעות מחלקת השיווק רצונות של לקוחות, מחפש חור שאתה יכול להשתחל בין המתחרים כדי להקדים אותם ומשם עובר להנדסה שתפקידה להכניס את החבילה שהשיווק אוצה לתקציב נתון. מפה מתחיל פינגפונג בין שניהם עד שיוצא מוצר.

 

לא בוחרים קטגוריה ספציפית ולא ממצבים מול מתחרים אלא מוציאים מוצר שיתרום ליצרן מה שיותר והסטינגר היא דוגמא קיצונית לזה. היא נכנסת לתת נישה משל עצמה בין נישות קיימות כדי לנצל חור בשוק. יכול להיות שזה יצליח והיצרן ירויח מזה המון ויכול להיות שלא. את זה אנחנו לא נדע לעולם וזה גם לא צריך לעניין אותי כלקוח. כלקוח מה שמעניין אותי זה מה ההיצע שעונה על מה שאני מחפש בלי קשר איך הוא מוגדר.

 

אם עדיין אני לא מובן אז כנראה שאנחנו מנהלים שיח חרשים עקר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושוב פעם, הלכת לכיוון של הלקוח.

 

בתור לקוח תשווה מה שבא לך!

בתור לקוח, לא מעניין אותי מה היצרן חושב, מה הוא החליט, כמה הוא מרוויח, פרימיום או לא פרימיום.

כסף שלי, אני אשווה בין מה שבא לי למה שבא לי. אתה לא מבין שאני מסכים איתך בזה?

 

כל מה שאני אומר, זה שאם אתה לא לקוח, אלא סתם חובב רכב שרוצה לראות מי מצליח למכור יותר, או בוחן רכב שרוצה להשוות בין רכבים, אז אתה כבר לא יכול להשוות בין מה שבא לך למה שבא לך. זה הכל.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוחן שמשווה מה שהוא חושב שמתאים להשוות ולא מה שהלקוחות בוחרים מייצר מילים ריקות.

 

כמו שאמרתי, שיח חרשים. פרשתי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2066 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...