Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היתרון של 1.8 - יותר כוח בהאצת הביניים.

היתרון של 1.6 - האצה בתחילת הנסיעה והתנהגות הגיר.

אין לך יותר מדי מבחר של 1.6 - אם אתה רואה למכירה רכב עם נתונים טובים ובמצב שמור, תיקח. אם לא - 1.8 או ספורטבק. לספורטבק הבגאז' קטן יותר, למרות שהרכב יותר ארוך.

ועוד בעיה משותפת לכל הלנסרים - צבעים מטליים באקלים שלנו לא שורדים טוב. הם דוהים ומתקלפים די מהר. לכן העדיפות הגדולה לרכב לבן.

וכמובן, יש יתרון לרמת הגימור לימיטד, אבל זה יותר יקר.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
היתרון של 1.8 - יותר כוח בהאצת הביניים.

היתרון של 1.6 - האצה בתחילת הנסיעה והתנהגות הגיר.

אין לך יותר מדי מבחר של 1.6 - אם אתה רואה למכירה רכב עם נתונים טובים ובמצב שמור, תיקח. אם לא - 1.8 או ספורטבק. לספורטבק הבגאז' קטן יותר, למרות שהרכב יותר ארוך.

ועוד בעיה משותפת לכל הלנסרים - צבעים מטליים באקלים שלנו לא שורדים טוב. הם דוהים ומתקלפים די מהר. לכן העדיפות הגדולה לרכב לבן.

וכמובן, יש יתרון לרמת הגימור לימיטד, אבל זה יותר יקר.

 

היי

עשיתי נסיעה בדיקה על לנסר 1.8 של המשפחה (דגם המשפחתי לא הספורט ) ומאוד אהבתי את נהיגה אתו

לפי הרבה דיונים פה בפורם אומרים צריכה הדלק של הרכב גדולה

האם יש הבדל גדול בין הצריכה דלק בין ה 1.6 ל 1.8 ??

והאם יש עוד דברים שצריך לדעת ( " מחלות" של הרכב )

פורסם

ההפרש אולי 10% ביניהם.

מה שאתה צריך לבדוק במיוחד בדגם 1.8 , זה שהחליפו שמן גיר רציף בזמן ( 6 שנים או 100 אלף קילומטרים ) ורק לנוזל CVT מקורי !

ואם עוד לא הגיע הזמן/ הקילומטראז' - זה אומר הוצאה של 1000 שקלים רק על החלפת נוזל ועוד החלפת פלגים ( יחסית יקרים ).

רכב בן 7-8 שלא החליפו לו את שמן גיר בטענה שהרכב עוד לא הגיע ל 100 אלף קילומטרים - יש סיכוי לא קטן שהגיר נפגע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
ההפרש אולי 10% ביניהם.

מה שאתה צריך לבדוק במיוחד בדגם 1.8 , זה שהחליפו שמן גיר רציף בזמן ( 6 שנים או 100 אלף קילומטרים ) ורק לנוזל CVT מקורי !

ואם עוד לא הגיע הזמן/ הקילומטראז' - זה אומר הוצאה של 1000 שקלים רק על החלפת נוזל ועוד החלפת פלגים ( יחסית יקרים ).

רכב בן 7-8 שלא החליפו לו את שמן גיר בטענה שהרכב עוד לא הגיע ל 100 אלף קילומטרים - יש סיכוי לא קטן שהגיר נפגע.

לפי מה שאתה רושם ניראה שגם אם הוחלף השמן בזמן יכול להיות בעיה בגיר בהמשך ( יכול להיות שהגיר רגיש לתקלות כמו בפוקוס ) ?

פורסם (נערך)

ממש לא!!!

הגיר הרציף של מיצובישי אמין, וצריך לטפל בו לפי הוראות היצרן.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
ממש לא!!!

הגיר הרציף של מיצובישי אמין, וצריך לטפל בו לפי הוראות היצרן.

OK

תודה רבה

אני חושב שאני יקנה אחד מהדגמים האלו ( בתקווה שאני אמצא משהו שמור וטוב )

תודה רבה לכולם :-)

פורסם

שלום לכולם

מצטער מראש על הקפצה

למרות שחשבתי ללכת על דגמי הלנסר אני רואה שממש קשה למצוא

חשבתי ללכת על ה I35 בשנים 2012-2013 האם יש משהו מיוחד שאני צריך לדעת או לשים לב בדגמים האלו ?

פורסם

רכב מעולה.

כמו בכל רכב - טיפולים בזמן, ללא תאונות רציניות, מצב כללי שמור.

ביונדאי צריך לשיב לב למערכת היגוי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שים לב שדגם האינספייר נמכר כמעט אך ורק לציי הרכב.

ממליץ לחפש סופרים מיד פרטית, גם אם זה מצריך ירידה למודל 2011.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

יש לי לנסר 2013 1.6 יד 3 קמ 125000 צבע לבן . שמורה ביותר. עם מובילאי ב 40 אלף. אם אתה מעוניין תכתוב לי .

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

תכף יבואו כל השליליים והקטילות אבל אמשיך להמליץ עליו,שברולט קרוז אני עם המנוע 1.6 שנת 2012 כמעט 3 שנים,רכב מאד אמין כמובן טיפולים בזמן ואגב אחדש לכם הרכב ממש לא עגלה יש לו סחיבה יפה גם בעליות ,צריכת דךק סביב 1:10אחזקה סבירה ,החסרונות שלן,מזגן חלש,מתדרדר אחורה,לפעמים כשהאוטו בולם ורוצים להמשיך לנסוע במיוחד כשהרכב לא בלם סופית הגיר נכנס למשבר זהות ,לדעתי תא מטען קטן,כסא הנהג לא הכי נוח,מאחור לא מרווח ברגע שהכיסא עד הסוף

×
×
  • תוכן חדש...