Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שואל לחברה, נדלקה לה לפני כמה ימים נורת כרית אוויר בצבע אדום, המוסכניק בירר (לא בדק את האוטו, מודל 2014) ואומר שמדובר בחלק שנשרף בתוך גלגל ההגה וצריך להחליף - עלות התיקון היא 900 שח, האם סביר ?

פורסם

לדעתי הוא התכוון לסליל כרית אויר. בזמנו כשאני החלפתי ביונדאי I20 שלי שילמתי על החלק עצמו סביב 600 שקל בערך לסליל מקורי.

תברר עם יונדאי שופ מה מחיר סליל כרית אויר לרכב שלך לפי מספר שלדה וכך תוכל לדעת אם המחיר סביר או לא.

פורסם

ההצעה שניתנה יקרה מאוד. העבודה יחסית פשוטה והסליל עצמו מקורי בדקתי במיקרה אתמול בשביל עוד מישהו עם אותה תקלה באיביי עולה כ 200 שח כולל המישלוח. תזמין ותחליף לה. מחלה ידועה ביונדאי/קאיה.

פורסם
ההצעה שניתנה יקרה מאוד. העבודה יחסית פשוטה והסליל עצמו מקורי בדקתי במיקרה אתמול בשביל עוד מישהו עם אותה תקלה באיביי עולה כ 200 שח כולל המישלוח. תזמין ותחליף לה. מחלה ידועה ביונדאי/קאיה.

 

אכן מסכים אם זאת הבעיה... כי אם המוסכניק החאפר לא בדק בעזרת סורק תקלות ישנו סיכוי מועט לבעיות אחרות.... בכל מקרה אם אתה נעול על מה שהמוסך אמר לך אז אני מצטרף לדעה של קניית כרית אויר או הסליל שלה במקום של חלקי חילוף...

אם תקנה ותרצה יעוץ איך מחליפים לבד דבר איתי בפרטי אעזור לך בעזרת סרטון והסבר שלי.

 

בהצלחה...

נמצא בפסילה האמת כבר 7 חודשים מתוך 3 :roll:

×
×
  • תוכן חדש...