Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

לאחרונה הכביסה יוצאת עם ריח ממש לא טוב.

בדקתי ואין סתימה בצינור ניקוז המים.

השרוול בפתח המוכנה עם עובש אבל אני יחליף אותו השבוע.

גם לפני שהכביסה התחילה לצאת עם ריח לא טוב היה קצת עובש.

אבל השיא זה כאשר אני פותח את הפתח סינון בתחתית המכונה פשוט יוצאים

מים בסירחון מטורף.

הפעלתי לפני יומיים את המכונה עם חומץ בתוכנית 90 מעלות ועדיין יוצא ריח מאוד רע.

 

 

למה??

פורסם

קודם כול תבדוק טוב טוב שהריח לא מגיע מצינור הניקוז בריצפה. במידה וכן ניתן להתקין סיפון אשר ימנע את כניסת הריח.

 

נסה את השיטה הבאה. שפוך כוס אקונומיקה+כוס חומץ+רבע כוס אבקת סודה לתוך התוף והפעל את המכונה בטמפ' של 50 מעלות בתוכנית קצרה.

איזה כייף לי :)

פורסם
זה סבון ישן. זה הריח שלו.

תנקה פילטר - מוזר ש90מעלות+חומץ לא עזרו.

+1

אצל ההורים הפעלה בתוכנית הרתחה עם חומץ בתא הסבון כביסה פתר את הבעיה.

פורסם

לדעתי זה לא הכיוון הנכון. ריח של עובש זה דבר אחד, וצחנה של ביוב זה דבר אחר.

 

הייתה אצלי תופעה דומה, שנפתרה ברגע שתליתי את צינור היציאה גבוה יותר (במגבלה המותרת כפי שמפורט בהוראות התקנה) כך שהוא לא תחוב עמוק לתוך הניקוז. כנראה שאם צינור היציאה תחוב עמוק מדי לתוך צינור הניקוז וקצב פינוי המים איטי מדי, עלול להיווצר מצב של סיפון בכיוון ההפוך - כניסה של מי ביוב פנימה למכונה.

חזיר דיזל

פורסם

טוב

ברגעים אלה ממש אני מנסה את מה שהציע מרק ועל הדרך גם

את מה שמציעקורן בן אשר.

אם זה לא יעזור את שבוע הבא אני מתכנן להחליף את השרוול לחדש

ועל הדרך כבר כל החלקים יהיו גלויים ואולי נעשה פרויקט קטן של פירוק וניקוי

הצנרת.

אחזור לעדכן.

פורסם

ייתכן שיש עובש והצטברות של לכלוך מתחת לשרוול שגורם לריח רעה.

 

למה אתה רוצה להחליף את האטם ?

 

דרך אגב מהו דגם המכונה שיש לכם ?

איזה כייף לי :)

פורסם

הרעיון להחליף את האטם הגיע לאחר שראיתי שיש עליו עובש .

הזמנתי אטם מקורי מאביב חלפים בת"א 145 ₪

פירוק לפי מה שראיתי ביטיוב לא יותר מ 15 דקות.

המכונה אצלי 6 שנים.

הדגם wae20165il

מתלבט האם כבר להחליף את צינור הניקוז- הכל גם ככה יהיה פתוח.

ונגיש.

דרך אגב ביצעתי את מה שאמרת חלק מהעובש ירד מהאטם.

עוד מעט אפעיל מכונה עם בגדים ונראה מה התוצאה.

אחרי מה שהצעת פתחתי את פתח הניקוז והמים יצאו ללא ריח.

התקדמנו קצת..

 

7 קג

פורסם

אם המים יצאו ללא ריח רע כנראה שאתה בדדך הנכונה מבלי לפרק ולהחליף את הצנרת ודברים שחבל להחליף סתם אחרי 6 שנים.

 

אני הייתי מבצע לאחר יום יומים שוב פעם את הניקוי בכדי להיות בטוח שהריח הרע נעלם לחלוטין.

 

בהצלחה.

איזה כייף לי :)

פורסם

שמת סודה לשתיה בתא הסבון?

איזה כמות שמת?

 

לאלו שהמליצו על חומץ, איזה כמות?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

לי מכרו פעם "חומר לניקוי להסרת אבנית" או משהו דומה, כנראה שמדובר במלח לימון, ואחרי שהסטוק ייגמר אתחיל לקחת מהמטבח את החומר שבינתיים משמש לניקוי הקומקום החשמלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...