Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע pure-tech 1.2 של פיג'ו-סיטרואן, בעייתי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ומי מספר לך את זה למשל ? אני מכיר לא מעט מכוניות עם מנועים כאלו, עם ובלי טורבו ( אחת מהן שאני מכיר מקרוב מאוד אצל בת משפחה היא 208 1.2 אטמוספרית עם גיר רובוטי וכבר מתנדנדת לכיוון ה 100K ק"מ ). עד כה מכל אלו, לרבות כמה 308 ליסינג שכבר שכחו איך נראה המספר הזה, קצת רחוק מדי לאחור בשבילן, לא היתה ולו אחת עם בעיה מכנית מאלו שסוזוקי כידוע בכלל לא כוללים במדריך מהעדר שימוש. אבל אני, כמו אחרים כאן, לא יכול לשמש מדד מייצג לענין ולכן אני חוזר שוב על ההמלצה לחפש ברשת אינדיקציה לבעייתיות קיימת רווחת ואינדיקטיבית במנועים הללו, אי אפשר להסתיר דבר שכזה.

 

אתה לא צריך לשכנע אותי. אני נורא רוצה שהמנוע הזה יהיה אמין.

יש לי בבית גם 308 וגם 108 ידנית ושתיהן עם אותו המנוע. אני ממש רוצה שהם יחיו הרבה.

 

זה המידע שקיבלתי מבן אדם שהוא מנהל עבודה במוסך מורשה של לובינסקי ומעוד בן אדם שמנהל מוסך מתמחה לצרפתיות.

שמנועי 1.2 שמגיעים בגלל מנוע תפוס לעיטים קרובות. אם מספיקים לפני שהוא נתפס לעצור בזמן, להחליף רצוע ולנקות מעברי שמן אפשר להציל. אם נתפס, מחליפים מנוע בלי לשאול שאלות במסגרת האחריות.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חו''ל חו''ל ושוב חו''ל.

עם כל הכבוד לארץ כמות חובבי רכב שגולשים באתרי רכב ובעלים של 1.2 טורבו של פג'ו כנראה דיי מצומצמת, נניח שלאחד מהם ישנה גם בעיה והוא כתב עליה זה עדיין מזערי.

 

המון פעמים נתקלתי בחוסר מידע בארץ ומנגד בחו''ל תמיד יש יותר.

 

מחיפוש קליל של 1.2 turbo puretech problem כבר צצו כמה תקלות לקריאה.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

"כבר צצו כמה תקלות" לא עוזר לנו, גוגל מוצא את זה עם שם של כל מנוע ולפעמים גם עם שם של מנוע מזויף. תמיד יהיו אנשים עם תקלות קלות.

אם מצאת לפחות את התקלות שמדברים עליהם בארץ ובכמה פעמים, בבקשה תדביק אותם כאן. על זה הנושא.

ט.ל.ח

פורסם

בנתיים התקשרתי לעוד סיטרואן C4 עם המנוע putetech וגם הוא החליף מנוע שנה שעברה. הזוי, אוטו ל24 חודש

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

"אוטו ל-24 חודש"? בכל מקרה ככל הנראה סדרת מצתים שעשתה נזק, או שעוד לא עשתה נזק בכולם, והיצרן החליט להחליף מנועים באופן שקט. רוב הדגמים הם 130 כ"ס.

פה אני כבר מבין, צריך עוד לברר על הטיימינג.

ט.ל.ח

פורסם
חו''ל חו''ל ושוב חו''ל.

עם כל הכבוד לארץ כמות חובבי רכב שגולשים באתרי רכב ובעלים של 1.2 טורבו של פג'ו כנראה דיי מצומצמת, נניח שלאחד מהם ישנה גם בעיה והוא כתב עליה זה עדיין מזערי.

 

המון פעמים נתקלתי בחוסר מידע בארץ ומנגד בחו''ל תמיד יש יותר.

 

מחיפוש קליל של 1.2 turbo puretech problem כבר צצו כמה תקלות לקריאה.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

 

אני חפרתי חזק ולא מצאתי..אני אשמח לראות חלק מהחיפושים הקלילים..

פורסם

לאבא שלי יש C4 בת שנתיים וחצי עם קרוב ל-45K ק"מ וללא תקלות במנוע עד כה, בסביבות 20K ק"מ ביצעו ריקול שבו החליפו שמן ומצתים (בנוסף לכך גם בטיפול 30K הוחלפו מצתים) .

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

המנוע הזה כזכור ממלא את רכבי הקונצרן, נחשב למוצלח מאוד, חזק וחסכוני בכל גירסאותיו, מתקשה להניח שהיו ממשיכים שם בצרפת להמשיך כך עם מנוע בעייתי. ההיכרות הפרטית שלי מאששת, אבל אין בה די כמובן, חיפוש לא מאוד מעמיק ברשת אף הוא לא גילה משהו אחר. נדמה לי, בכל הכבוד המגיע לדאוגים למיניהם, שההיסטריה מוגזמת. בכל מקרה, תמיד יש סוזוקי.

פורסם

לא תודה, לא מחפש אוטו כרגע, מחקרים רציניים אני עורך באופן שונה, אם כי בתחום אחר. לגוף הענין אני חוזר על המשפט האחרון בפוסט הקודם אצלי.


×
×
  • תוכן חדש...