Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

יש לי פיג׳ו 306 קבריולט קשישה -

המנוע לא עובד חלק וגם לא קרוב לזה, מרגיש חוסר סחיבה ורעידות, וגם שאר חלקיה כבר ידעו ימים יפים יותר.

ראיתי לאחרונה פרסומים בפייסבוק של חברה שטוענת שבהכנסת הידרוג׳ן דרך צינור האוויר בפמפום, ינוקה רוב הפחם מהמנוע, ינוקו גם השסתומים, מזרקים , ממיר קטליטי וכו׳ בתוך שעה!

ויחסוך החלפת חלקים אלה.

 

אשמח לשמוע אם מישהו עשה ניקוי כזה? שווה/ לא שווה, האם יחזיר את הקשישה להיות בת 16 שוב ? ;)

 

משום מה כמעט לא מצאתי מידע או המלצות בעברית. תודה לעונים

פורסם

אם יש תקלה במנוע שגורמת לחוסר סחיבה ורעידות, יש לטפל בה, אין פתרונות קסם.

 

אני לא מכיר שלמימן יש אי אלו סגולות ניקוי מיוחדות.

טוב שלא מצאת מידע בעיברית, סימן שהבלוף הזה עדיין לא הגיע לפה.

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

טוב שלא מצאת מידע בעיברית, סימן שהבלוף הזה עדיין לא הגיע לפה.

 

הגיע... הגיע... אבל מדבר בשפה הרשמית בנתניה.

 

https://www.facebook.com/Carbon-Cleaning-Import-BioCars-Concept-869228279897455/?hc_ref=ARSLiH0i4RbjmmMIwPUiNLlmW-f_vTXqagR7hK7g_EFunY0dqhxF4kPnA73XWL0EQLM

 

 

ויש גם עברית (סוג של):

 

למה לחכות שנורה הזהרה תידלק

‎לרגל הגעתו של מנכ"ל חברת ביוקרד קונספט

‎צרפת. מר דוד בינייס.

2b07.png⬇️המחיר עוד יורד, מתאריך 15/4 ועד 20/4

‎ המחיר יהיה אך ורק 450 ש"ח, לשעה טיפול1f4b5.png.

‎בינזין או דיזל26fd.png.

‎ אופנוע 30 דקות 300 שייח 1f3cd.png1f6f5.png

‎אל תחקו שמנורה הזהרה תידלק בלוח השעונים2049.png⁉️. תעשו ניקוי מנוע כבר עכשיו ותיתנו למנוע שלכם לנשום יותר טוב, לייאיץ יותר, לחסוך בדלק , ויותר מהכל לא יזהם יותר267b.png♻️.

‎מה הוא שירות ניקוי הפחם?

‎פתרון חדשני לשמירת ניקיון המנוע שלך.

‎באמצעות מכונת הסרת הפחם המונעת מימן הייחודית שלנו, טכנאי במרכז ניקוי הפחם שלנו יסיר כמעט את כל הפחם בתוך שעה 23f1.png, המנוע שלך יפעל כמו חדש.

תיקבעו תור כבר עכשיו1f4de.png.

260e.png☎️ ז'אן ז'אק: ********.

‎אך ורק לפי הזמנה.1f4c5.png

1f4c5.png

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

אז מה שאני מבין מכם, שכל השיטה הזאת של ניקוי מנוע זאת בעצם עבודה בעיניים ואין פה אמת.

מחיפוש בגוגל ראיתי תגובות של אנשים מחו״ל שזה עשה להם פלאים באוטו, אבל ייתכן שאלו גם תגובות של אינטרסנטים..

 

מישהו בכל זאת כן ניסה את השיטה הזאת ויש לו חוות דעת על כך?

 

ואם אני רוצה לטפל בנושא של זיהום אוויר/ חוסר סחיבה / רעידות וכו׳ - מה הדבר הראשון לעשות כדי לאבחן את הבעיות? המלצות?

 

תודה לכולם

פורסם

צריך לגשת למוסך ולבצע דיאגנוסטיקה, ממליץ בחום על מוסך גבע, במיוחד בנושא דיאגנוסטיקה.

זאת בעיה שיכולה להיות לה כל כך הרבה סיבות וצריך לבדוק את כל הגורמים האפשריים.

מחיישנים עד הממיר הקטליטי, יש לא מעט חלקים חשודים.

לא מכיר את הטיפול אבל רק לפי שיטת השיווק זה נראה כמו חרטא רצינית,בטח שהוא לא יתקן בעיות, להפך, ניקוי פחם במנוע ישן פחות מומלץ.

תשמרו על ה 306 ק', אין ממנה עוד הרבה

Miata ND2

 

פורסם (נערך)

לא מכיר אותם ולא ממליץ לעשות טיפול מחברה לא מוכרת, אבל אם עושים טיפולי ניקון אז רק אחרי שבדקת במוסך שהרכב תקין. (לא ממליץ על החברה הזו בשום אופן יש טיפולים יותר מוכרים שידוע לפחות שהם לא מזיקים).

עריכה אחרונה על ידי Coro

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

×
×
  • תוכן חדש...