Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטטיסטיקה רישוי רכבים ינואר-ספטמבר 2017


car_me
שימו לב! השרשור הזה בן 2365 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כתבתי חלוקה שלי

 

רוצה להזיז ליוקרע

 

be my guest

 

האמת מתאים יותר ביוקרע

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיקנטו וספורטאז׳ תופסות נתח של כ 65% ממכירות קיה עד עכשיו.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי חלוקה שלי

 

רוצה להזיז ליוקרע

 

be my guest

 

האמת מתאים יותר ביוקרע

 

 

מסכים איתך שיגואר היא יוקרע...

ההבדל בינה ובין היוקרה לרכבי העל הוא שהיא נחשבת יוקרה אבל היא יוקרע, והיא נמכרת בכמויות המזעריות של רכבי על בגלל זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה של יגואר בארץ זה יבואן חזיר שמתמחר את הרכבים כאילו זה מותג על.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

23 סוזוקי ויטרה 1400 טורבו נמסרו, ובסוכניות לא יודעים לומר מילה על הרכב.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה של יגואר בארץ זה יבואן חזיר שמתמחר את הרכבים כאילו זה מותג על.
בנוסף למוצרים הלא מבריקים, אנשי היבואן מצליחים להתעלות אפילו על סמל"ת וזה לא עניין של מה בכך.

 

 

 

 

12 קליאו RS לעומת מספרים בודדים בשנים קודמות.

 

שמורידים מחיר אז אפשר למכור יותר.

 

הרכב הזה קיבל סוף סוף מחיר הגיוני. חבל שהוא לא זוכה להתעניינות לה ראוי.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בתחום המיני אין הפתעות הפיקנטו פשוט נמכרת ונמכרת ואחרי בפער ענק היונדאי I10.

ספארק כרגיל במקום השלישי, ובצדק יש להם רכב מעולה.

הטווינגו פשוט לא מתרוממת וחבל, אך עצוב היא דווקא הפנדה עם 84 רכבים בלבד, מישהו שם צריך להתעורר.

 

פיקנטו, מלכת המיני מכרה 89 ידניות

הבאה אחריה i10 מגרדת את ה200 יחידות.

 

לפנדה יתרון בגזרת המנוע (לא חסר לו צילינדר) והמרווח, אבל הסמל בעייתי יחד עם כמה חוסרים בגזרת האבזור וכמובן הגיר - ידני בלבד.

בהתחשב בכל זה, נראה ש84 זה לא מספר כל כך נוראי.

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכירות פשוטות מביכות לפנדה.

הרוב רוכשים מיני אוטומטית, לפנדה אין והיא סובלת מזה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיקנטו, מלכת המיני מכרה 89 ידניות

הבאה אחריה i10 מגרדת את ה200 יחידות.

 

לפנדה יתרון בגזרת המנוע (לא חסר לו צילינדר) והמרווח, אבל הסמל בעייתי יחד עם כמה חוסרים בגזרת האבזור וכמובן הגיר - ידני בלבד.

בהתחשב בכל זה, נראה ש84 זה לא מספר כל כך נוראי.

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

מצד שני סיטרואן c1 העלתה גם 200 ידניות.

סוזוקי סלריו עוד כמעט 300 ידניות.

מיקרה העלתה כמעע 900 ידניות סנדרו 1.2 העלתה קרוב ל-400 יחידות - אמנם לא באותה קטגוריה, אבל מתחרים באותה רמת מחיר.

 

ככה שהמכירות של הפנדה באמת איזוטריות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שהמיאטה מוכרת פי-3 מהספיידר של פיאט (עדיין המספרים נמוכים).

השאלה היא למה להעדיף את המיאטה כשהספיידר מוגדשת ופלטפורמה עדיפה לשיפורים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידני מול אוטומט?

מודעות למותג מאזדה ומודעות לMX5 לעומת מודעות לתת מותג של פיאט ומודעות לדגם?

הפרש של שישים ומשהו אלף שקל לרעת הפיאט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שהמיאטה מוכרת פי-3 מהספיידר של פיאט (עדיין המספרים נמוכים).

השאלה היא למה להעדיף את המיאטה כשהספיידר מוגדשת ופלטפורמה עדיפה לשיפורים?

בערך 100,000 סיבות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2365 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...