Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט בראבו Tjet


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש חוות דעת על פיאט בראבו טורבו, מחלות ידועות וכו'. על מה להסתכל בזמן רכישה? מוסך מומלץ באזור אשדוד ומכון בדיקה מומלץ באזור לוד?

 

איזה עוד מומעדות יש לי?

סטודנט, תקציב סביבות 30K

1300 ק"מ +- בחודש

רכב עם קצת פלפל ככה לא רוצה לשמוע על גטס\ספייס סטאר ושאר כוכבות הפורום

עדיפות לידני

 

תודה :-)

פורסם

הבראבו היא אופציה מצוינת אם תמצא כזו במצב טוב. הבראבו הרובוטית מצריכה התרגלות מסוימת (חד מצמדית) וזו הידנית יחסית נדירה במחוזותינו.

היתה לנו במשפחה אחת משהו כמו 6-7 שנים ולא עשתה בעיות מיוחדות. היו בעיות קטנות מאוד בגימור ובעיות של מיזוג אויר שבסופו של דבר נבעו מזה שהמוסך (המרכזי) לא החליף פילטרים בטיפולים. כשהוחלף הפילטר המזגן הסתדר בלי נזק נוסף.

שיטוט באתרים בחו"ל מראה שהבעיה העיקרית שמוכרת ברכב הזה היא דווקא עם התיבה הידנית וגם זה כנראה לא ביג דיל לתיקון.

פורסם

הכוונה היא לבראבו ידנית, הרובוטית בכלל לא אופציה.

אשמח לדעת מה הבעיות עם הגיר הידני- עד לקריאת ההודעה הגיר בכלל לא איים עלי.

בקשר למנוע, הבנתי שבעייתי הוא לא. הייתי רוצה לדעת אם יש בעיות חשמל וכו'.

פורסם

היי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?462700-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95-%D7%91%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%91%D7%95-t-jet&p=4633124&viewfull=1#post4633124

 

יכול להתחיל לקרוא בלינק. אמנם רובוטי (מנגנון שלוחץ ומשחרר קלאץ ידני רגיל).

הרכב אצלי מעל 5 שנים.

נסועה של 32,000 בשנה כיום 175,000 קמ.

טיפולים סנדרטים בלבד.

בהצלחה.

יפעע..

פורסם
הכוונה היא לבראבו ידנית, הרובוטית בכלל לא אופציה.

אשמח לדעת מה הבעיות עם הגיר הידני- עד לקריאת ההודעה הגיר בכלל לא איים עלי.

בקשר למנוע, הבנתי שבעייתי הוא לא. הייתי רוצה לדעת אם יש בעיות חשמל וכו'.

מדובר בבעיה שהיא כנראה נפוצה בשורה של רכבים של אופל ופיאט שמכילים את התיבה הספציפית הזו. ראה כדוגמא כאן:

http://www.wgmotorworks.co.uk/repairs/transmission/m32-gearbox/

http://www.fiatforum.com/bravo/273293-another-bravo-failing-gearbox-bearings.html

אין לי שמץ של מושג עד כמה הבעיה נפוצה.

 

עד כמה שאני יודע, יש מעט מאוד בראבו ידניות בארץ, הן די נחשקות ויש סיכוי לא רע שהמוכרים התעללו בהן. כברירת מחדל, מנוע הtjet שנמצא ברכבים האלה הוא ותיק ונחשב אמין אבל זה מוטל בסימן שאלה במידה והתקינו ברכב צ'יפ.

פורסם

בראבו טורבו ידניות מאוד נדירות בארץ. אחת כזו יש אצלי במשפחה כבר שבע שנים מאז יצאה חדשה מהחנות, אוטו מצוין ומאוד אמין, זה אצלנו ודאי, כנראה שגם אצל אחרים, הגם שקשה לארגן סטטיסטיקה על מכונית שנמכרה בשלוש או ארבע שנות קיומה כאן במספר דומה למספר הפיקנטו שנמכרות בחודש. שיהיה בהצלחה.

פורסם

החזקנו בראבו TJET רובוטית במשך שנתיים וחצי וניתן לקרוא את הסיכום כאן:

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2845/%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%A1%D7%9B%D7%9E%D7%99%D7%9D---%D7%A9%D7%A0%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%97%D7%A6%D7%99-%D7%A2%D7%9D-%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%91%D7%95

 

ידניות אכן מאוד נדירות, אבל דווקא עכשיו יש אחת טובה למכירה, רק שהיא תהיה מעט מעל התקציב שלך (יד1 פרטית מסוף 2011).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

מה ההבדלים בין הדינמיק לסנסיישן?

 

ושוב, איזה אלטרנטיבות יש לי עוד? התבוננתי גם על סיאט איביזה 3 דלתות מנוע 1.6.

שקלתי בנוסף קטגוריות שונות לגמרי- מאזדה 3 2.0, סיוויק 1.8, B4- גם כמעט ואין ידניות.

פורסם
החזקנו בראבו TJET רובוטית במשך שנתיים וחצי וניתן לקרוא את הסיכום כאן:

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2845/%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%A1%D7%9B%D7%9E%D7%99%D7%9D---%D7%A9%D7%A0%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%97%D7%A6%D7%99-%D7%A2%D7%9D-%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%91%D7%95

 

ידניות אכן מאוד נדירות, אבל דווקא עכשיו יש אחת טובה למכירה, רק שהיא תהיה מעט מעל התקציב שלך (יד1 פרטית מסוף 2011).

 

פרטים?

 

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
היי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?462700-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95-%D7%91%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%91%D7%95-t-jet&p=4633124&viewfull=1#post4633124

 

יכול להתחיל לקרוא בלינק. אמנם רובוטי (מנגנון שלוחץ ומשחרר קלאץ ידני רגיל).

הרכב אצלי מעל 5 שנים.

נסועה של 32,000 בשנה כיום 175,000 קמ.

טיפולים סנדרטים בלבד.

בהצלחה.

כמה עלתה לך החלפת המצמד? ויש לך מושג כמה עולה החלפת גיר רובוטי שלם לרכב זה?

פורסם

עדיין לא שמעתי על החלפות גיר שלם בבראבו, מדובר בגיר אמין מאוד. החלפת מצמד עולה צפונה מ3000 ש"ח במורשה, יש סיכוי גם להחלפת גלגל תנופה. אני החלפתי גם וגם. אם זה מעניין אותך אני בדיוק מוכר בראבו סנסיישן שכל ה"מחלות" בה כבר טופלו, אתה מוזמן לדבר בפרטי.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם
כמה עלתה לך החלפת המצמד? ויש לך מושג כמה עולה החלפת גיר רובוטי שלם לרכב זה?

החלפת מצמד ומיסב עולה באיזור ה3300 שח כולל הכל.

ולכל הבעיות שיש בגיר הרובוטי עושים שיפוץ למשאבה עולה באיזור ה2000 שח. או משומש באותו מחיר.

פורסם

המלצות נוספות?

בינתיים ירדתי מהפיאט כי לרכב צבע שרוף ואני לא רוצה להתחיל להתעסק עם צביעה ברכב בן 6.

×
×
  • תוכן חדש...