Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מתכוון לתבוע וכו'

 

פשוט סתם מבאס, כי הם מאוד יפים בתצורה של FR PRO וחשבתי מלכתחילה שזו התצורה שמגיעה בגרסת FR.

 

כן מבאס מאוד,גם אני הזמנתי את הFR והייתי בטוח שהלד תאורת יום זה המשולש המלא והFULL LED זה גם פנסי לד שבתוך המשולש הזה...

בשביל להשיג את זה צריך להוסיף 13K ומקבלים גם מושבי אלקנטרה ומערכת שמע ביטס... אבל זה כבר יותר מהתקציב שלי.. באסה .

  • תגובות 228
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום לכולם, אני מאמין שחלקכם כבר תקבלו היום את הרכבים אשמח שתצרפו תמונות ודגם על מנת שמי שירצה להזמין יבחין בהבדלים בין הדגמים ולא יפול לבלבול כמו שהיה עם פנסי החזית של האיביזה בדגם ה-fr

בתמונה שהעלתי ככה תיראה האיביזה fr בארץ בתוספת גג פנוראמי למי שלא שידרג לפנסי פול לד.

seat-ibiza-2018-petrol-hatchback-1.0-limerick-6936159-59c3a603655ae.jpg

פורסם

ובכל זאת הם עסק ולצד תג מחיר טוב הם צריכים לתת לקונים מספיק סיבות להוסיף סכום שכזה.

שאותו הקונה שכבר נמשך בגלל תג המחיר יעשה עוד מאמץ אחרי שהלהבת אותו על הרכב.

בכל מקרה תתחדש ותהנה, רכב יפה מאוד!

פורסם

ישנתי על זה הלילה..

 

הגעתי למסקנה שזה נראה זול ולא מחמיא..

ממש לא מוצא חן בעיני.

הרסו את כל היופי של תוספת תאורת הלד DRL הקדמית.

 

חבל שבמעמד ההזמנה לא ציינו את זה והתמונות של הפנסים הללו, במפרט שונות ממה שמגיע בפועל.

 

ביקשתי לבטל את ההזמנה של הרכב.

פורסם

מבלי לפגוע באף אחד חלילה, יש לי תחושה שקהל היעד של האיביזה אלה אנשים שבוחנים את הרכב ע"פ קיום DRL או פנסי לד.

בחייכם, לפסול רכב או לבחור רכב על סמך LED או DRL, זה פשוט טיפשי. פעם אפקט השופוני היה מגיע מגג השמש, היום מחפשים את הפס הזוהר בפנסים...

פורסם
מבלי לפגוע באף אחד חלילה, יש לי תחושה שקהל היעד של האיביזה אלה אנשים שבוחנים את הרכב ע"פ קיום DRL או פנסי לד.

בחייכם, לפסול רכב או לבחור רכב על סמך LED או DRL, זה פשוט טיפשי. פעם אפקט השופוני היה מגיע מגג השמש, היום מחפשים את הפס הזוהר בפנסים...

 

 

מסכים , בעייני זה שטויות אפשר לחשוב אז הפנס לא מהודר יתר על המידה כפי שרוצים אף אחד לא ימות מזה

פורסם

אני לא מסכים עם הטענה הזו. הקלף החזק של האיביזה זה העיצוב. וכן, הפנס הוא חלק חשוב בו. ולכן רבים ממי שרוכשים את הרכב - כן אכפת להם מאיך זה נראה ולא רק כמה פונקציונלי זה. זו סיבה מספיק טובה כדי שזה יפריע למישהו ששם את מיטב כספו על רכב חדש שמצפה שיעשה לו טוב, ובפועל מרגיש שהתפשר.

פורסם

כשקניתי איביזה באפריל עבדו עלי ואמרו שלא יביאו לארץ רכב ידני

עכשיו לא עברו 5 חודשים ואני רואה שהם מביאים איביזה ידנית.

אני גם לא מרוצה מה FR שקניתי. יש כמה תוספות בגרוש שלא מצדיקות את ה20 אלף שקל מעל למחיר האיביזה הרגילה

וגם מאחריות רק לשנתיים.

הרכב הבא לא יהיה של קבוצת צ'מפיון

אני איתם גמרתי

פורסם
אני לא מסכים עם הטענה הזו. הקלף החזק של האיביזה זה העיצוב. וכן, הפנס הוא חלק חשוב בו. ולכן רבים ממי שרוכשים את הרכב - כן אכפת להם מאיך זה נראה ולא רק כמה פונקציונלי זה. זו סיבה מספיק טובה כדי שזה יפריע למישהו ששם את מיטב כספו על רכב חדש שמצפה שיעשה לו טוב, ובפועל מרגיש שהתפשר.

אפקט השופוני הוא הקריטריון העיקרי של הרוכש הפוטנציאלי של האיביזה. כמובן שלדעתי בלבד וללא רצון לפגוע במישהו.

אנשים משלמים ממיטב כספם כמו שרשמת, אבל מוכנים להפיל עסקה אם יש או אין פנסי LED או DRL. מה עם בטיחות? נוחות? חווית נהיגה? אלה דברים שאו קיימים או שלא. פנסים זה משהו שאפשר אח"כ להזמין באיביי. חסרה קצת פרופורציה לאנשים לדעתי.

פורסם

אני ממש לא מסכים עם הקטנת החשיבות של הפנסים, אבל אני לא יודע לגבי ניתוח המניע.

רוצה לומר, אם כבר יש רכב שמגיע עם פנסי לד, תקנו אותו איתם. פנסים טובים זה אביזר בטיחות חשוב מאוד. יחד עם זאת, לא יודע לומר כמה מהמתבאסים מתבאסים כי זה באמת אביזר בטיחות.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אינני משתייך לאוכלוסיית היעד של רוכשי האיביזה ואינני מחפש שופוני.

 

ההורים עודדו לרכוש את האיביזה סטייל החדשה והסכימו לעזור כספית אך אני ואשתי פחות אהבנו את העיצוב.

ה-FR נראתה ממש יפה בעיקר בזכות פנסי הלד הקדמיים והאחוריים ופגושי ה-FR ולכן החלטנו ללכת על רמת הגימור הזו.

הרכב היה אמור לשרת בעיקר את אשתי שנוסעת לעבודה וגם מסיעה את שני ילדינו הקטנים ברכבי העיר.

 

הפרמטרים שחשובים לי בעת רכישת רכב הינם לפי הסדר הבא: מערכות בטיחות מתקדמות, שיהיה קומפקטי ויפה, זריזות.

אין לי צורך בסאנרוף או בתאורת האווירה וסופיות האגזוזים בגרסת ה-FR אך פנסי הלד האחוריים והקדמיים (כפי שהוצגו בחו"ל ובקטלוג הרכב בישרל) והפגושים של ה-FR ממש החמיאו לה ולכן בחרנו ברמת הגימור FR.

 

עבורי רכישת רכב היא בעיקר רכישה שמתבצעת מהלב ולכן אני יודע שבכל פעם שהייתי מביט על הפנסים הקדמיים, זה היה מעצבן אותי.

 

בשלב זה החלטתי להמתין לפולו החדשה.

פורסם
מבלי לפגוע באף אחד חלילה, יש לי תחושה שקהל היעד של האיביזה אלה אנשים שבוחנים את הרכב ע"פ קיום DRL או פנסי לד.

בחייכם, לפסול רכב או לבחור רכב על סמך LED או DRL, זה פשוט טיפשי. פעם אפקט השופוני היה מגיע מגג השמש, היום מחפשים את הפס הזוהר בפנסים...

 

אני לצורך העניין לא היייתי משלם את האקסטרה לFR ולוקח סטייל ואז לא אכפת איזה פנסים יש בFR ואיזה בפרו.

אבל בעוד האיביזה הקודמת נראית טוב גם בגרסת הסטייל שלה, החדשה קצת אנמית משהו. והפני לד מוסיפים לה המון.

וללא קשר עם או בלי לד, האיביזה היא רכב מצוין שנמצא בראש הרשימה כשמחפשים סופר מיני.


×
×
  • תוכן חדש...