Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 228
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איכות החומרים לא ממש השתפרה.

הדשבורד הרך בסגנון הלאון שנוסף במתיחת הפנים האחרונה נעלם ובמקומו יש פלסטיק קשיח ופשוט יחסית. גם בשאר המקומות לא נתקלתי בחומרים איכותיים במיוחד אבל ביחס לסקודה פביה למשל האיביזה בסדר גמור.

גם הלאון היא לא בדיוק שיא האיכות אבל הדשבורד ודיפוני הדלתות קצת יותר נעימים.

 

לא רק שהאיביזה לא השתפרה אלא הלכה צעד אחורה לעומת מתיחת פנים של 2015.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
עניין סובייקטיבי, אבל הלאון נראת יותר מעודנת בכל פרמטר. מבחוץ יש לה את המראה האגרסיבי ואת הפסים שהולכים לצידי הרכב, ומבפנים האיכות בנייה ה ר ב ה יותר טובה.

 

ברור שיופי זה דבר סובייקטיבי, אבל אני ממליץ לשפוט לפי המראה שלהן אחת ליד השנייה במציאות מאשר בתמונות.

לגבי איכות הבנייה - הדשבורד בלאון אכן עשוי מחומר רך ואיכותי יותר מהאיביזה, אבל לא שמתי לב להבדלים מהותיים אחרים.

החומרים שנמצאים בלאון מתחת לאותו דשבורד דומים מאוד לאלה שנמצאים באיביזה, ובשתי המכוניות נראה שהם מהודקים ויושבים טוב.

אני חייב לציין שלפעמים אפילו מדובר בדיוק במקרה ההפוך - הידיות לפתחית הדלתות בלאון (שמן הסתם אתה יותר בא איתם במגע מאשר עם אותו דשבורד) ממש מרגישות עשויות מפלסטיק זול שרוקד במקום שלו.

פורסם
אחי רכש היום איביזה סטייל

עדיין ניתן לרכוש אותה במחיר ההשקה..

 

המחיר השקה צפוי להישאר עם האיביזה עד להנחה הבאה, זאת שיטת המכירה בסיאט כדי להימנע מלהעניק הנחות מיוחדות ולנהל טקסי מיקוח עם כל לקוח.

 

יוליאן לגבי איכות החומרים אני דיי מסכים איתך אם כי התחושה בתוך הרכב עדיין יותר נעימה בזכות דשבורד שגוזל פחות מקום ומרווח פנימי שהשתפר.

פורסם
כל הדיון הזה על הפנסים ערער אותי מאוד.

 

אולי עדיף לחכות ללאון שתגיע עם בטיחות אקטיבית?

:\

 

 

מה זה בטיחות אקטיבית עבורך? מערכת שבולמת אם אתה פחות מ30 קמ"ש?

פורסם

אני ממש ממש בדילמה, מצד אחד זה הפרש של 30 אלף בערך בין הלאון FR לאיביזה FR, אבל אחרי מה שיוליאן רשם (שעוד הדגם הלך צעד אחורה מבחינת הפנים של האוטו) אני כבר לא יודע..

 

בשביל מולטימידיה ומנוע ליטר לשלם 104K לא בטוח שזו עסקה כדאית כ"כ..

 

*שוקל לשבת על הגדר ולחכות לראות מתי יביאו את הלאון החדשות (אם בכלל מתוכננות כאלו)

 

למרות שאני דיי חייב רכב כבר.

פורסם

הגיעה הלאון המחודשת - היא כבר פה לפני שהגיעה האיביזה, רק ללא מערכות בטיחות.

בשוויץ נהגתי על לאון סטיישן 1.4 עם 150 כ״ס גיר ידני ומערכות בטיחות מקוריות - חייב להגיד שהמערכות בטיחות של הלאון היו פשוט מצויינות(סטייה מנתיב לדוגמא).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
הגיעה הלאון המחודשת - היא כבר פה לפני שהגיעה האיביזה, רק ללא מערכות בטיחות.

בשוויץ נהגתי על לאון סטיישן 1.4 עם 150 כ״ס גיר ידני ומערכות בטיחות מקוריות - חייב להגיד שהמערכות בטיחות של הלאון היו פשוט מצויינות(סטייה מנתיב לדוגמא).

 

מה זה הלאון המחודשת?

 

שוב, מה זה מערכות בטיחות עבורכם? אני לא מבין למה צריך לפסול רכב בגלל בלימה אוטנומית כי אתה צריך לסמס בעיר או סטייה מהנתיב כי אתה נוהג עייף

פורסם

העניין הוא שצ'מפיון כמעט לא מביאים מכוניות עממיות עם תיקון סטייה מנתיב.

אם הגולף לא קיבלה אותה קשה לי להאמין שהלאון תקבל, אני מהמר על בלימה אוטונומית, לגבי בקרת שיוט אדפטיבית אני דיי בספק, אם תגיע אני מעריך שתהיה עלייה במחיר.

פורסם (נערך)
מה זה הלאון המחודשת?

 

שוב, מה זה מערכות בטיחות עבורכם? אני לא מבין למה צריך לפסול רכב בגלל בלימה אוטנומית כי אתה צריך לסמס בעיר או סטייה מהנתיב כי אתה נוהג עייף

 

מערכות בטיחות עבורי אלה מערכות שמקטינות את הסיכוי שאמות או חלילה אמצא את עצמי בכיסא גלגלים לשארית חיי. אני מבין שאתה הנהג הכי טוב בעולם ואתה אף פעם לא עייף, כועס, טרוד, חולה, דעתך לעולם לא מוסחת, אבל תבין אנחנו בני תמותה לא כאלה ואני רוצה לנהוג ברכב שיכול להציל אותי מתאונה פוטנציאלית כאשר אני לא נמצא במיטבי.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
מערכות בטיחות עבורי אלה מערכות שמקטינות את הסיכוי שאמות או חלילה אמצא את עצמי בכיסא גלגלים לשארית חיי. אני מבין שאתה הנהג הכי טוב בעולם ואתה אף פעם לא עייף, כועס, טרוד, חולה, דעתך לעולם לא מוסחת, אבל תבין אנחנו בני תמותה לא כאלה ואני רוצה לנהוג ברכב שיכול להציל אותי מתאונה פוטנציאלית כאשר אני לא נמצא במיטבי.

 

אני מבין. בפעם הבאה שאתה תסמס על 30 קמ"ש אל תשכח להודות למערכת שהצילה את חייך

 

אני מעריך את המערכות האלה, אבל אני לא חושב שהם מספיק חשובות כדי לפסול רכב

פורסם

פעם אנשים חשבו ככה על ABS, ESP, כריות אוויר, חגורות בטיחות וזה בסדר גמור. הבעיה היא שיבואנים מפשיטים רכב ממערכות בטיחות מקוריות ובמקומן מתקינים צפצפה מבית מוביילאיי ולדעתי אסור לתת לזה יד.

פורסם
פעם אנשים חשבו ככה על ABS, ESP, כריות אוויר, חגורות בטיחות וזה בסדר גמור. הבעיה היא שיבואנים מפשיטים רכב ממערכות בטיחות מקוריות ובמקומן מתקינים צפצפה מבית מוביילאיי ולדעתי אסור לתת לזה יד.

 

אתה משווה תפוזים לתפוחים.

 

ABS, ESP, וכריות אוויר הם מערכות חשובות ומצילות חיים. ללא ABS אתה לא יכול לבלום בחוזקה תוך כדי שליטה על הרכב.

 

ESP נותן לך יציבות ממוחשבת ע"י פעילות אוטומטית של מחשב הרכב

 

כריות אוויר לא צריך להסביר, כנ"ל על החגורה.

 

מה בלימה אוטונומית עושה? בולמת מי שלא קשוב לדרך ומישהו שמסמס ב20-30 קמ"ש בתוך השכונה?

 

שוב, אני לא מזלזל בטכנולוגיות שבאות לעזור לנהג - אבל לפסול רכב רק כי אין בלימה אוטונומית זה שטותי.

 

אולי אני רובוט, אבל כל פעם שאני מרגיש חולה\לא ערני\וכו' אני מוריד מהירות, לא סומך על איזה מערכת.


×
×
  • תוכן חדש...