Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 228
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האיביזה לא סתם נמצאת בראש טבלת המכירות.

מבין שאצלך היא לא באה בחשבון בגלל צ'מפיון או בגלל הגיר, אבל כרכב מדובר באחת מהסופר מיניות הטובות בקטגוריה.

תאהב אותה או לא, היא נותנת תמורה מעולה למחיר. במיוחד החדשה שיכולה לשמש אפילו משפחה קטנה לאחר שפתרו את בעיית הצפיפות מאחור ותא מטען של מבייש אף משפחתית האצ'בק.

פורסם

שלום לכולם אני גם הזמנתי סיאט סטייל . רציתי לדעת מי עושה כאן מימון וגם דרך מי ?? ועם מישהו לא עושה דרך מימון העם עושים ביטוח מקיף או שרק צעד ג מספיק ... בנוסף עם מישהו יודע תהליך קבלת מימון יכול להסביר כאן ...תודה

פורסם
מבלי לפגוע באף אחד חלילה, יש לי תחושה שקהל היעד של האיביזה אלה אנשים שבוחנים את הרכב ע"פ קיום DRL או פנסי לד.

בחייכם, לפסול רכב או לבחור רכב על סמך LED או DRL, זה פשוט טיפשי. פעם אפקט השופוני היה מגיע מגג השמש, היום מחפשים את הפס הזוהר בפנסים...

 

 

התאורת לד נותנת מראה ממש אגרסיבי ונראה ממש איכותי. כמו שאמרו, הקלף של האיביזה היא העיצוב. אם אמרו לי שאני יקבל X וקיבלתי Y, אני יבטל את ההזמנה. גם אם זה רק על תאורת לד קדמית.

פורסם

^ Turbulence - מחזק את דבריך.

 

אדגיש ואומר שהפסילה כאמור איננה בשל סיבות שופוני וכו'.

 

1. הרכב נראה מעולה עם המשולש של פנסי הלד DRL, כפי שמוצגים במפרט הרכב ובתמונות מחו"ל בגרסת ה-FR

2. בכל פעם שהייתי מסתכל עליהם, זה היה מציק לי בוודאות (להדיוט מן המניין קרוב לוודאי שלא, אבל hey אנחנו חובבי רכב לא? :) )

3. עניין של עיקרון

פורסם

אתה אומר שהקלף של האיביזה הוא בעיצוב, שזה בדיוק מה שאני חושב שהוא השיקול העיקרי של קהל היעד הרוכש את הרכב. Shachar187 טוען שהיא הטובה בקטגוריה, למרות שהיא לא. היא פשוט לא באמת גרועה בכלום, אבל מה שהופך אותה לנמכרת הוא אך ורק מבצעי הכסאח השונים של היבואן בשנים האחרונות.

פורסם

היא לא גרועה בכלום, אבל בחלק מהסעיפים היא בין הטובות.

ולכן היא נמכרת טוב. כאשר המחיר בהחלט מוסיף ליתרונות שלה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אתה אומר שהקלף של האיביזה הוא בעיצוב, שזה בדיוק מה שאני חושב שהוא השיקול העיקרי של קהל היעד הרוכש את הרכב. Shachar187 טוען שהיא הטובה בקטגוריה, למרות שהיא לא. היא פשוט לא באמת גרועה בכלום, אבל מה שהופך אותה לנמכרת הוא אך ורק מבצעי הכסאח השונים של היבואן בשנים האחרונות.

 

אני אומר שזה מוזגם לזלזל באנשים שמבטלים עסקה על תאורת לד. מראה זה חלק ממש ניכר מהבחירה מהרכב. הפנסי לד מלא באמת נותנים לרכב תחושה אחרת ואני מנחש שגם מאירים את הדרך יותר טוב.

 

בנוסף לכך ממה שהבנתי רימו את הבחור ואמרו לו שיגיע לו תאורת לד, אבל בפועל הגיע לו תאורת הלוגן מינימלית עם קישוטי לד(?)

 

דרך אגב למה אתה כ"כ ממהר להשתמש במילה "שופוני"? אם כך אז כל התת פורום של הדייטילניג הם שופוני אחד גדול וכולנו צריכים לזלזל ברכבים שלנו, וכל אחד שרוצה שהרכב שלו יראה טוב (בין אם זה תאורת הלוגן או לד) זה גם שופוני?

פורסם

וואו חייב לציין שאני סגרתי מקדמה גם על ה FR ואחרי שראיתי את הפנסים בעיקר בעיקר אני כועס על הטעיית הציבור וגם הטעיה מכוונת של סוכני המכירות שאמרו שהפנסים הם לד מקדימה ומאחור ב FR. לא ברור לי על מה הם הסתכלו אבל זה Drl וזה משנה לגמרי את הרכב.

 

במחיר שצריך לשלם כבר עדיף לאון וזהו, או איביזה סטייל בכלל כדי לא לקבל עצבים שאתה מסתכל בבוקר על FR עם הלוגן, אין מה לעשות זה חלק אדיר מהעיצוב של הרכב ואני יודע שאותי זה יעצבן בטירוף.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
אני אומר שזה מוזגם לזלזל באנשים שמבטלים עסקה על תאורת לד. מראה זה חלק ממש ניכר מהבחירה מהרכב. הפנסי לד מלא באמת נותנים לרכב תחושה אחרת ואני מנחש שגם מאירים את הדרך יותר טוב.

 

בנוסף לכך ממה שהבנתי רימו את הבחור ואמרו לו שיגיע לו תאורת לד, אבל בפועל הגיע לו תאורת הלוגן מינימלית עם קישוטי לד(?)

 

דרך אגב למה אתה כ"כ ממהר להשתמש במילה "שופוני"? אם כך אז כל התת פורום של הדייטילניג הם שופוני אחד גדול וכולנו צריכים לזלזל ברכבים שלנו, וכל אחד שרוצה שהרכב שלו יראה טוב (בין אם זה תאורת הלוגן או לד) זה גם שופוני?

כמו שכתבתי, אין פה כוונה לזלזל באף אחד, אבל זאת דעתי.

אם היתה פה הטעיה מצד היבואן זה אישיו אחר לגמרי, ולא על זה אני מדבר.

דיטיילינג לא קשור לזה. זכותו של כל אחד לרצות שהרכב שלו יראה טוב, בין אם זה אומר טיפוח או תוספות קוסמטיות, אבל לפסול רכב או לבחור רכב על סמך איזה פס לד זה טיפשי לדעתי. מתגובה 107 בערך, כל השרשור הזה הוא על המצאות לד ברכב. מעניין אותך אם הוא יהיה נוח? בטיחותי? חסכוני? אמין? מתנהג?

הפנסים זה רק "בונוס" לדברים החשובים באמת

פורסם

GOLF, מסכים איתך אבל אני חושב שלא ירדת לסוף דעת המתלוננים, לא מדובר ב"פס הלד הקטן הזה" אלא בהתנהלות היבואן שמרגיש כאילו מנסה לסבן / לסחוט כל מיץ אפשרי מהלקוח הישראלי, אם זה מתחיל מהפשטת איבזור טוטאלית שבחו"ל לא קיימת או הטעיה מכוונת כדי למקסם מכירות והתייחסות מזלזלת ללקוחות שרוכשים רכבים.

 

זה כבר סיפור אחר האמת, אבל לטעמי פנסי הלד (או ההמצאה המחודשת עכשיו שהיא FULL LED) משנה את מראה הרכב מקצה לקצה (כן רק פנסים.. ואני מודע לכך שאני יכול ללכת לעשות התקנות וכו' אבל זה פשוט שונה שזה מגיע ככה "מקורי").\

 

זה קצת מאכזב, אני עדיין לא יודע אם אפסול את ההזמנה אבל אנסה למצוא אלטרנטיבה.. (אחרי שהורגלתי לפנסים האלו בלאון מבאס לחזור להלוגן).

פורסם (נערך)

כשידעתי שברצוני להזמין רכב חדש לשנת 2018 התענייתי מאוד באיביזה החדשה ועקבתי אחריה במשך כמה חודשים.

האוטו פשוט היה נראה טוב (פרמטר שהיה לי די חשוב 8)), ומבחינת כל הביקורות ומבחני הדרך שעשו עליו ראיתי שהכיוון חיובי עד מאוד.

 

לאחר מכן כשהבנתי שצורת ה"משולש" של פנסי הלד לא יגיעו בדגם הFR שעליו תכננתי, התחלתי להתסכל לכיוונים אחרים והאמת שדי ננעלתי כבר על הלאון FR שלאחר מתיחת הפנים. כשהלכתי להציץ לפני שבוע בסוכנות של סיאט וראיתי שם את ההכלאה בין האיביזה STYLE לREFERENCE בצבע ברונזה זה רק חיזק את ההחלטה שלי..

 

אתמול חזרתי שוב לסוכנות בהרצליה, אך הפעם בשביל לבצע את ההזמנה של הלאון המדוברת.

הגעתי וישר ראיתי שבכניסה לסוכנות החליפו את האיביזה המדוברת באיביזה FR (כמו שתגיע במפרט הישראלי לכולם) בצבע אדום יין כהה כמו שהיא מפורסמת בכל המקום.

 

וואו. איזה אוטו יפה.

למרות שהתבאסתי כמו שאמרתי בהתחלה על הפנסים הבנתי שזה כל כך לא משנה והיא נראית פשוט טוב אפילו עם הפנסים הרגילים - מה שגם התאורת יום שם ממש יפה ובהבדל מהSTYLE יש לה גם פנסי לד מאחורה. גם מבחינת עיצוב הפנימי של הFR החדשה מדובר בשדרוג משמעותי מהFR בדור הקודם אותה החזקתי, ובטח ובטח שמהאיביזה STYLE הרגילה.

הסתכלתי על האיביזה, והלכתי להסתכל שוב על הלאון. לפחות חצי שעה של התלבטויות שבסופן אני חייב להגיד שבחרתי בלב שלם באיביזה מכיוון שהיא פשוט נראית יותר טוב, הרבה יותר טוב מהלאון FR.

 

בקיצור, לכל מי שהזמין כבר איביזה FR ומתבאס מהפנסים, או לכל מי שנרתע מלהזמין אותה בגלל הפנסים - ממליץ לו בחום ללכת לסוכנות בהרצליה (יכול להיות שיש אותה כבר גם בסוכנויות אחרות) ולהתבונן בפלא.

 

(אני חייב לציין בנימה זו שיש הבדלים מהותיים בין הלאון לאיביזה מבחינת הרבה מאוד פרמטרים, אבל מבחינתי עיצוב ובטיחות היו הכי משמעותיים)

עריכה אחרונה על ידי asafZ

×
×
  • תוכן חדש...