Jump to content
יש לך חשבון? התחבר
התחברות
זכור אותי
לא מומלץ במחשבים משותפים
התחברות
שכחת סיסמה?
ניתן גם להתחבר באמצעים נוספים
התחבר באמצעות גוגל
התחבר באמצעות פייסבוק
הרשמה
מנויים ומרצ'נדייס
מנויים
חנות המרצ'נדייס
ניהול רכישות
עוד
מגזין קארספורום
מחירון רכב
חדשות ומבחנים
מאמרי משתמשים
מדריך עסקים
השוואת רכבים
עוד
פורומים
חוקי האתר
רכב כללי
טכני, אחזקה וטיפולים
קניה ומכירה
מכירה - מכוניות ואופנועים
קניה - מכוניות ואופנועים
מכירה - חלפים
קניה - חלפים
מכירה - אודיו
קניה - אודיו
ייעוץ ברכישת רכב
משפטי
אוף טופיק
פורומים נוספים
אודיו ומולטימדיה
שיפורים
אסתטיקה ודיטיילינג
עוד
קהילה
פורומים
מאמרי משתמשים
בלוגים
מועדונים
לוח אירועים
חברי הפורום
צוות מנהלים
לוח ניקוד
עוד
תמיכה
פורום תמיכה לאתר
צור קשר
עוד
עוד
עוד
כל מקום
נושאים
בלוגים
מאמרי משתמשים
מאמרים
תמונות
אלבומים
מוצרים
קבצים
אירועים
משתמשים
ראשי
מה חדש
ראשי
Dim0k
Dim0k
הצג פרופיל
הצג פעילות
הודעות
6
כאן מאז:
ב-4 לאוקטובר, 2017
הנקודות של Dim0k
חדש בפורום (1/14)
1
מוניטין
פעילות אחרונה
Images
שאלות? השקת סיאט איביזה החדשה
Dim0k
פרסם הודעה בנושא של
פבל
בתוך
רכב כללי
אתה יודע כמה זמן עבר מהתשלום מלא על אוטו ועד מחר (שיחהת טלפון) .
ב-18 לאוקטובר, 2017
228 תגובות
שאלות? השקת סיאט איביזה החדשה
Dim0k
פרסם הודעה בנושא של
פבל
בתוך
רכב כללי
מי שהוא קיבל אוטו כבר ???
ב-15 לאוקטובר, 2017
228 תגובות
שאלות? השקת סיאט איביזה החדשה
Dim0k
פרסם הודעה בנושא של
פבל
בתוך
רכב כללי
תאריך הזמנה לא יכול להיות בחיים .... למה אני שואל כי אם אתה עושה טריי דיין אצלהם בעתיד הם קונים את רכב לפי שנה ולא לפי תאריך (חודש עליה לכביש )
ב-8 לאוקטובר, 2017
228 תגובות
שאלות? השקת סיאט איביזה החדשה
Dim0k
פרסם הודעה בנושא של
פבל
בתוך
רכב כללי
מי שהוא יודע עם תהיה הנחה של 7000 אלף אחרי סילבסטר ? כדי להוציא רכב שנת 2018
ב-8 לאוקטובר, 2017
228 תגובות
שאלות? השקת סיאט איביזה החדשה
Dim0k
פרסם הודעה בנושא של
פבל
בתוך
רכב כללי
לא נכון בקשר לfull link לי אמרו 1500 ...גם אני חושב דברו כאן על זה ...
ב-6 לאוקטובר, 2017
228 תגובות
שאלות? השקת סיאט איביזה החדשה
Dim0k
פרסם הודעה בנושא של
פבל
בתוך
רכב כללי
שלום לכולם אני גם הזמנתי סיאט סטייל . רציתי לדעת מי עושה כאן מימון וגם דרך מי ?? ועם מישהו לא עושה דרך מימון העם עושים ביטוח מקיף או שרק צעד ג מספיק ... בנוסף עם מישהו יודע תהליך קבלת מימון יכול להסביר כאן ...תודה
ב-4 לאוקטובר, 2017
228 תגובות
מה חדש
ראשי
Dim0k
×
יש לך חשבון? התחבר
הרשמה
מנויים ומרצ'נדייס
חזור
מנויים
חנות המרצ'נדייס
ניהול רכישות
מגזין קארספורום
חזור
מגזין קארספורום
מחירון רכב
חדשות ומבחנים
מאמרי משתמשים
מדריך עסקים
השוואת רכבים
פורומים
חזור
פורומים
חוקי האתר
רכב כללי
טכני, אחזקה וטיפולים
קניה ומכירה
חזור
מכירה - מכוניות ואופנועים
קניה - מכוניות ואופנועים
מכירה - חלפים
קניה - חלפים
מכירה - אודיו
קניה - אודיו
ייעוץ ברכישת רכב
משפטי
אוף טופיק
פורומים נוספים
חזור
אודיו ומולטימדיה
שיפורים
אסתטיקה ודיטיילינג
קהילה
חזור
פורומים
מאמרי משתמשים
בלוגים
מועדונים
לוח אירועים
חברי הפורום
צוות מנהלים
לוח ניקוד
תמיכה
חזור
תמיכה
פורום תמיכה לאתר
צור קשר
×
תוכן חדש...