Jump to content

Dim0k

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של Dim0k

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אתה יודע כמה זמן עבר מהתשלום מלא על אוטו ועד מחר (שיחהת טלפון) .
  2. מי שהוא קיבל אוטו כבר ???
  3. תאריך הזמנה לא יכול להיות בחיים .... למה אני שואל כי אם אתה עושה טריי דיין אצלהם בעתיד הם קונים את רכב לפי שנה ולא לפי תאריך (חודש עליה לכביש )
  4. מי שהוא יודע עם תהיה הנחה של 7000 אלף אחרי סילבסטר ? כדי להוציא רכב שנת 2018
  5. לא נכון בקשר לfull link לי אמרו 1500 ...גם אני חושב דברו כאן על זה ...
  6. שלום לכולם אני גם הזמנתי סיאט סטייל . רציתי לדעת מי עושה כאן מימון וגם דרך מי ?? ועם מישהו לא עושה דרך מימון העם עושים ביטוח מקיף או שרק צעד ג מספיק ... בנוסף עם מישהו יודע תהליך קבלת מימון יכול להסביר כאן ...תודה
×
×
  • תוכן חדש...