Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת סיאט איביזה החדשה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2357 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 228
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מבעס שדווקא יצרן שמכוון לצעירים שאין להם בעיה לנהוג עם גיר ידני, מציע שוב את הגרסה הידנית בגימור הפושטי ביותר, ולא נותן אפשרות לקחת ידנית עם המנוע החזק יותר (115 כ"ס) בגימור מפואר יותר מרפרנס.

לתצוגה הם כן הביאו את הגרסה החזקה יותר הידנית בגימור סטייל.

כמה לדעתכם רכב כזה שווה (אחרי בערך חודש שכל העולם ואישתו יכנסו וייצאו ממנו בתצוגה)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מדובר בעיסקה הכי טובה היום בקטגוריית הסופר מיני ומשמח מאוד לראות מערכות בטיחות מתקדמות מחלחלות לאט לאט לקטגוריות הנמוכות.

הייתי בהשקה וישבתי ברכב, קצת התאכזבתי לזהות נסיגה באיכות החומרים ודשבורד נוקשה לעומת הרך והאיכותי בדגם הקודם לאחר מתיחת הפנים. בכל שאר האספקטים ובמיוחד במרווח הפנימי חל שיפור משמעותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מצליח להבין למה גרסת ה-EVO עם המנוע החדש - TSI 1.5, מגיעה תיבת ההילוכים הידנית.

המנוע מפיק מומנט מירבי של 25 קג"מ, כך שנראה שהסיבה היא שיווקית בלבד..

 

לדעתי המחיר של ה-EVO הידנית אינו משתלם - מחיר השקה 125,900.

אם הייתה מוצעת גרסה עם ה- DSG במחיר של הדגם הידני בהשקה, אז קרוב לוודאי שהייתי רוכש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לדעתי המחיר של ה-EVO הידנית אינו משתלם - מחיר השקה 125,900.

אם הייתה מוצעת גרסה עם ה- DSG במחיר של הדגם הידני בהשקה, אז קרוב לוודאי שהייתי רוכש.

 

גם אם הוא היה מגיע עם DSG המחיר לא משתלם ומנותק מהמציאות. רמת גימור FR עם 5 דלתות ו-DSG שווקה ב110,000 ש״ח בדגם היוצא (6j).

 

אז החליפו מנוע (מ-1.0 ל1.5), דבר שכביכול מגביר את עלות ייצור הרכב, מנגד - ירדו מדו-מצמדי לגיר ידני, דבר המוזיל את עלויות הרכב, והדביקו תג מחיר גבוה ב22 אלף ש״ח רק כי ״זה הדגם החדש״?

לא זכור לי איזשהו כלל אצבע שדגם חדש אמור לעלות יותר מדגם יוצא.

או שזה בגלל שזרקו פנימה חיישני רוורס וחנינ מקוריים ?

או שזה הג׳אנט 18 ?

ברמת מעניין (ולא בציניות) כמה חתיכות מהEVO הם יצליחו למכור במחיר הזה.

לתמחר את דגם ה״איבו״ במחיר של FR Pro יתן להם יותר מכירות של דגם ה״איבו״ במחיר הזה מאשר המכירות של האיבו וה״פרו״ ביחד.

זה סכום יותר הגיוני (ולא כמחיר השקה אלא מחיר מחירון).

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כמו שיגידו איך יש כזה הפרש מחיר בין מיניONE לקופרS. שתי מכוניות שונות בתכלית בעלות אותו שם דגם אבל ברמת איבזור גימור מנוע והתנהגות שונים בתכלית. ברור שיהיה הבדל ומשמעותי במחיר. אתה יכול לקחת את הידנית עם 95 כוחות סוס ב-73 אלף ואתה יכול לבחור בגרסת הקצה עם 150 כוחות סוס ב-120 וכמה שהיא עולה. לא חושב שזה מטורף בכלל (כהגדרתך)

 

על מה אתה מדבר? הלאון FR נמכרת במחיר זול יותר, עם מנוע בהספק זהה (150 כ"ס), ועל ההתנהגות אי אפשר להעיד כל עוד לא נסענו עליה. זכור שלא מדובר בגרסת קיצון כמו הקופרה, אלא ברמת אבזור גבוהה ולא הרבה מעבר. רכב שונה בתכלית ? ממש לא.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. הבהרה לגבי ה-DSG בהודעה הקודמת שלי (#64) - שכחתי לציין שאין בעיה מבחינת המומנט לשדך את ה-DSG7 שמגיע עם מנועי ה-TSI בנפחים שמתחת ל-2.0 ליטר.

 

2. מעניין מה יהיה התמחור של הפולו החדשה עם מנוע TSI 1.5 ומה יהיה מחיר של הפולו GTI

האיביזה FR נראית מעולה אך המנוע הצנום הזה, עם 3 צילנדרים שסחטו ממנו את כל המיץ ובמחיר יחסית גבוה, פשוט גורם לי לרתיעה..

 

אני מחפש קצת יותר FUN, כרגע יש לי 1.4 TSI בגולף שעל הנייר עם אותו מומנט וקצת פחות כוחות סוס אך מאיץ כמו האיביזה 1.0 TSI מ-0-100 אך מן הסתם יהיה הבדל מורגש, בנסיעה עם יותר משקל ובנסיעה בכבישים עם עליות קשות וכו'.

בנוסף, רצועת הכוח במנוע הקטן יותר קצרה ואז מרגישים איבוד כוח.

ראיתי מספר ביקורות שבהן המבקר ציין שיש ויברציות שאין במנועים עם 4 צילנדרים ושיש יותר רעש מהמנוע בזמן מאמץ.

 

3. אבא שלי קנה היום את האיביזה TSI 1.0 בצבע לבן לאחותי :)גרסת הסטייל - לדעתי הכי משתלמת

הרכב יגיע לארץ בעוד כחודש ואז יש להם עד 15 ימי עסקים לספק אותו.

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

133 אלף לגרסת הEVO...

לא מבין. לא מבין. לא מבין.

הרי באותה משפחה, דלת ליד דלת, תמצאו לאון FR ידנית, עם שלדת MQB אמיתית, ולא A0. בפאקינג 128,900 ש״ח. צ׳מפיון אתם תעלומה.

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיביזה המקבילה יותר מאובזרת עם מערכת סטריאו טובה יותר,כניסה והתנעה ללא מפתח,מערכות בטיחות, חיישנים מקוריים קדימה אחורה ומנוע מתקדם יותר וגם מרכב 5 דלתות.

 

יכול להיות שלחלק מהלקוחות זה יהווה החלטה לקחת את האיביזה ולא את הלאון..

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזכיר את אימרתו המפורסמת של הנרי פורד, שאת הרכבים שלו אפשר לרכוש בכל צבע ובלבד שיהיה שחור.

או שחור-נבאדה [emoji14]

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר שאחותי רכשה את האיביזה סטייל, החלטתי לקפוץ לאולם התצוגה בהרצליה כדי לרכוש לאשתי :)

 

הייתה כמות מכובדת של אנשים לאור ימי המבצע והשקת האיביזה החדשה. הרוב המוחלט של האנשים, התעניינו באיביזה החדשה.

יש ביקוש גדול ולכן, אל תצפו להנחות גדולות על האביזה מעבר להנחת מחיר השקה.

 

הדגם שהיה בתצוגה הוא הסטייל אך עם תיבת הילוכים ידנית, אין את ה-FR או FR PRO או EVO לא בתצוגה ולא לנסיעת מבחן.

צפי להגעת שאר הדגמים -> תחילת אוקטובר.

 

רכשתי לאשתי את האיביזה FR ב-99,900 (לאחר הנחת השקה) בצבע לבן נבאדה בתוספת של 1500 ש"ח

למה FR ? כי היא פשוט הרבה יותר יפה מהאיביזה סטייל :) החיסרון היחיד לדעתי הוא הגג הנפתח אבל אין מה לעשות הוא מגיע עם החבילה..

 

ועכשיו בנוגע לתעלומה של צפצפצת מובילאיי אפטרמרקט בהתקנה מקומית: :x

ע"פ איש המכירות, המערכת של סיאט אינה מצפצפת אך בולמת בלימת חירום במקרה של סכנה ולכן אפשר להוסיף את הצפצפה של מובילאיי כדי שתצפצף ברקע :)

כמובן שוויתרתי על התענוג..

 

הוספנו עלוקה וקודן (660 ש"ח) + חיישני רוורס (בחינם).

אגרת רישוי: 1510 ש"ח

היא תגיע לארץ ב-25 לאוקטובר, מסירה עשויה לקחת עד אמצע נובמבר.

 

תוספות אפשריות:

 

איתוראן בחינם - ביקשתי בשלב זה לא להוסיף להזמנה, אלא אם תהיה דרישה של חברת הביטוח

צבע לבן-נבאדה (נחשב לצבע מטאלי) - תוספת של 1500 ש"ח

מצלמת רוורס בלבד - 1830 ש"ח (לאחר מיקוח - מחיר מקורי 2300 ש"ח)

מערכת וויז ומצלמת רוורס - 3100 ש"ח (לדעתי רלוונטי יותר לרמות הגימור פחות מ-FR, בגלל שאין FULL LINK)

מובילאיי - 510 ש"ח

מיכל דלק מלא +כבלים להתנעה - 307 ש"ח

עלוקה וקודן - 660 ש"ח

חיישני רוורס - 680 ש"ח

 

נקודה נוספת - הייתי רוכש איביזה לעצמי, אם הייתה מגיעה עם מנוע 1.5 TSI ו-DSG במחיר שפוי כמובן.

אני מחפש קצת יותר FUN מאשר 1.0 TSI או 1.4 TSI (עם 125 כ"ס).

איביזה עם מנוע TSI 1.5 ו-150 כוחות יכולה להיות ממש חמימה וזריזה..

 

אין לי ספק שהתמחור של ה-EVO הידנית הזוי ועבורי חבל שלא הגיעה גרסה עם הילוכים.

הפולו החדשה, קרוב לוודאי תגיע עם המנוע הזה ועם תיבה אוטומטית אך המחיר כנראה שיהיה דומה ל-EVO ועם פחות תוספות.

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2357 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...