Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ג'אנט 18 על סיאט איביזה? וואו, את זה אני צריך לראות.

ה-EVO בעצם נחשבת לאיביזה הספורטיבית היחידה כרגע בהיצע?

כרגע כן.

נאמר שהיצרן עצמו עדיין לא החליט האם להמשיך לשווק את הקופרה, אבל אם יוחלט שכן, גם היא כמובן תגיע.

אחד החיסרונות הבולטים של האיביזה הקודמת היה מרחב מאחור לרגליים, איך הוא עכשיו?

אשמח לתמונת פנים של הדגם מאובזר יותר.

הדגם המאובזר עדיין לא הגיע לארץ. בכלל, שני הרכבים שאתם רואים בתמונות הם מהדגם הידני הבסיסי, הדגמים האוטומטיים יגיעו לארץ רק בתחילת אוקטובר.

 

מרווח הפנים טוב משמעותית מזה של הדגם היוצא, בעיקר בזכות תוספת של 9.5 ס"מ לבסיס הגלגלים.

 

המחירים הם רק לרמות אבזור, מה מבחינת מנועים? כמה תעלה למשל ה1.5 EVO?
רמות האבזור והמנועים הולכים יד ביד.

כל הדגמים מלבד האיבו מגיעים עם מנוע ה-1.0 ליטר. הרפרנס ידנית והשאר אוטומטיים. האיבו מגיעה רק עם מנוע 1.5 ליטר ותיבה ידנית. ddadef0ef8b4f2dd424780622436cb13.jpg4cb40a85a0996ddaa74bda52db6f71f2.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 228
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אבל גם המנוע אמור להיות חזק משמעותי עם איבזור אחר לגמרי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אז בעצם ב-EVO יש את כל התוספות שב-FR PRO פלוס

מצלמת חניה מקורית, חיישני חניה מקוריים,

קאליפרים אדומים וחישוקי 18 אינץ'?

 

אגב, אם אני מקביל את האיביזה EVO לאיביזה FR שנמכרה בין 2007 ל-2008 (שעבדכם הנאמן החזיק כזו) שלשתיהן 150 כ"ס ונחשבות כחמימות וממוצבות באין האיביזה הרגילה לקופרה, המחיר של הנוכחי מצוין - ה-FR ההיא עלתה 150K כחדשה (לפני הנחות) ומן הסתם לא היתה מאובזרת כמו ה-EVO, אפילו יחסית לשנה שבה שווקה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
אז בעצם ב-EVO יש את כל התוספות שב-FR PRO פלוס

מצלמת חניה מקורית, חיישני חניה מקוריים,

קאליפרים אדומים וחישוקי 18 אינץ'?

 

נכון מאוד. כל מה שנכתב לגבי האבזור בהודעה על הגרסאות - מדובר על "בנוסף לרמת הגימור שמתחתיו".

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

90K לסטייל זה מחיר לא רע בכלל. כפי שאני מכיר את סיאט לא אתפלא עם המחיר הזה ישאר לעוד הרבה זמן.

מערכת המולטימדיה תומכת באוטו-אנדרואיד ובעברית?

פורסם
המערכת מולטימדיה מקורית? אם כן בכל רמות גימור? תןדה רבה

 

חיובי, וחיובי.

 

מערכת המולטימדיה תומכת באוטו-אנדרואיד ובעברית?

 

רק בגרסת FR ומעלה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

מחירים טובים לרוב הגרסאות, להוציא את הEVO.

במחיר הרשמי של הEVO אין מה להסתכל לכיוון שלה בכלל, זה קצת פחות מהמחיר של הקופרה היוצאת ו , וזה לא אותו דבר ובנוסף לא כולל את האבזור של הFR.

פורסם (נערך)

הדגם המאובזר עדיין לא הגיע לארץ. בכלל, שני הרכבים שאתם רואים בתמונות הם מהדגם הידני הבסיסי, הדגמים האוטומטיים יגיעו לארץ רק בתחילת אוקטובר.

 

 

בטוח? על פניו נראה שהדגמים בתמונות הן מרמת האבזור האמצעית - יש להם פאנל כסוף בלוח השעונים, מולטימדיה שנראית גדולה מ-5", הגה עור וחישוקי מגנזיום. מצד שני הריפודים נראים כמו כיסוי מאוטו דיפו, בעוד בקטלוגים הריפוד של דגם סטייל נראה טוב יותר מבצילומים הללו. כנראה שמדובר באיזשהו מיש-מש בין גרסאות.

 

שי

עריכה אחרונה על ידי שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
מחירים טובים לרוב הגרסאות, להוציא את הEVO.

במחיר הרשמי של הEVO אין מה להסתכל לכיוון שלה בכלל, זה קצת פחות מהמחיר של הקופרה היוצאת ו , וזה לא אותו דבר ובנוסף לא כולל את האבזור של הFR.

 

כולל. ר' תגובתו של פבל לשאלה שלי .

 

אז בעצם ב-EVO יש את כל התוספות שב-FR PRO פלוס

מצלמת חניה מקורית, חיישני חניה מקוריים, קאליפרים אדומים וחישוקי 18 אינץ'?

 

 

נכון מאוד. כל מה שנכתב לגבי האבזור בהודעה על הגרסאות - מדובר על "בנוסף לרמת הגימור שמתחתיו".

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
בטוח? על פניו נראה שהדגמים בתמונות הן מרמת האבזור האמצעית - יש להם פאנל כסוף בלוח השעונים, מולטימדיה שנראית גדולה מ-5", הגה עור וחישוקי מגנזיום. מצד שני הריפודים נראים כמו כיסוי מאוטו דיפו, בעוד בקטלוגים הריפוד של דגם סטייל נראה טוב יותר מבצילומים הללו. כנראה שמדובר באיזשהו מיש-מש בין גרסאות.

 

שי

נאמר לנו שכרגע בארץ יש רק את הדגם הידני הבסיסי. מה גם שתיבה ידנית מוצעת רק עם הדגם הבסיסי והבכיר. מצד שני, הכל יכול להיות.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

ibiza.jpg

אגב מעיון באתרי סיאט באירופה עולה שזהו הדגם הידני הבסיסי ה"אמיתי". מצויד ב"חצי-טאסות" DL סטייל הדגם נראה מוכן לכבוש את חברות השכרת הרכב בעלות מספר רכבים חד-ספרתי באיים ואף את זקני הכפרים הנידחים ברחבי ספרד.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

שמח שסוף סוף צ׳מפיון מציעים סיאט מציעה רכב עם חיישני רוורס מקוריים ולא התקנה מקומית עם קדיחות אפטרמרקט בטמבון.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
[ATTACH=CONFIG]493436[/ATTACH]

אגב מעיון באתרי סיאט באירופה עולה שזהו הדגם הידני הבסיסי ה"אמיתי". מצויד ב"חצי-טאסות" DL סטייל...

וגם ידיות שחורות ולא בצבע הגוף (וכנראה אבזור בסיסי ביותר).

 

באופן מוזר אני דווקא מחבב את ה"טאסיות" האלו. הגיע הזמן לקאמבאק.

:)


×
×
  • תוכן חדש...