Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי מוותר, באף רכב של VAG זה לא באמת עובד טוב, אני תמיד מעדיף להפעיל בסוף דרך הטלפון ולחסוך לעצמי כאב ראש.

הם מספרים כמה יעלה לפתוח אפשרות לשיקוף מסך בסטייל?

  • תגובות 228
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הפעלת וויז עם אנדרואיד אוטו עובד נהדר מלבד אי היכולת כרגע להקיש כתובות בעברית דרל המולטימדיה (ניתן דרך הטלפון לפני החיבור) . לטעמי עדיף מכל התקנה מקומית וגם חוסך כסף

פורסם

תודה לכולכם.

החלטתי לרדת מהתקנת Waze ולשלם רק עבור מצלמת רוורס.

 

1. הורדתי את קובץ ההתקנה (APK) והתקנתי על המכשיר שלי (LG G3), מקווה שלא תהיינה בעיות תאימות עם המכשיר כפי שקראתי ברשת

2. Mike808 - בנוגע לשאלתך, אין לי מושג מהי עלות הפתיחה עבור גרסת הסטייל. הם אפילו לא שאלו במעמד הרכישה

פורסם

עשית בשכל. אנדרואיד אוטו עובדת מספיק טוב עם ווייז כבר היום, חוץ מהקטע שצריך להזין את הכתובת בעברית. בקרוב בטח גם את זה יסדרו ואז בכלל לא תהיה שום סיבה בעולם "לפתוח מסך".

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
מה זה משנה אם הרכב החדש נוח יותר או פחות, מהיר יותר או פחות או יפה יותר או פחות.

 

עוד רכב עם DSG שיחזור באופן קבוע למוסך על תקלות גיר, עוד רכב עם אחריות מביכה של שנתיים כאילו מדובר בפאר האמינות, עוד רכב שהיבואן משתדל להתחמק ממך כמה שיותר.

 

באמת שזה כבר כל כך לא רלוונטי איך הרכב כל עוד הוא נושא איתו את הצמד DSG וצ'מפיון.

מי שלא הבין את זה עד עכשיו כנראה לא יבין גם אן ימשיכו להשקיע מאמצים בהסברה ובשכנוע ככה שזה נראה לי חסר טעם להמשיך לנסות...

 

Sent from my HUAWEI VNS-L22 using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם

כי יש לקוחות כמוני שנהנים מהמוצרים שלהם.

להורים שלי יש יטי כבר 7 שנים, לי יש איביזה. תאמין לי שידעתי על הDSG בטרם רכשתי את הסיאט ולרכב שלי יש גם אחריות על הגיר עד 2019, אבל אני לא מתכוון להיפטר ממנו ברגע שתגמר.

לא הכל שחור או לבן וזה לא שאצל שאר המותגים הכל מעולה. כל אחד יעשה את הבחירות שלו וזהו.

תאמין לי, שלא אני ולא שאר האנשים שבוחרים לקנות VAG צריכים את חוות הדעת שלך.

כן אציין משהו אחד, אני אומנם טרם הזדקקתי לשירות של צ'מפיון אבל לפי מה שאני רואה פה, אני מאוד מקווה שלא אזדקק כי הם לא מצטיינים בכך.

פורסם (נערך)

אז תתן חוות דעתך בפורום ייעוץ קניית רכב כשמישהו רוצה לקנות רכב תוצרת VAG.

לדחוף את זה לכל נושא שבקצת קשור לקונצרן זה סתם מעצבן וסתם מעלה אנטגוניזם.

אם תחפש הודעות שלי בפורום ייעוץ, תראה שגם אני (בנוסף לכל השאר שם) מודיע על התקלות בDSG ולא מהופנט כפי שאולי אתה חושב.

עריכה אחרונה על ידי shachar187
פורסם

עדכון למי שהזמין FR,

 

אשמח לדעת אם גם אתם קיבלתם טלפון מהסוכנות לגבי פנסי ה- DRL LED הקדמיים.

מסתבר שזה לא כמו בתמונה הבאה.. מה שרואים בתמונה מגיע עם רמת הגימור FR PRO.

 

?ui=2&ik=34cad2453f&view=fimg&th=15eb34c73c5d091a&attid=0.1&disp=emb&attbid=ANGjdJ8WH2IEyfDTgd0YhbCFYBRUnuVgXRj2OSazqE2PWkn2vlLBK8E_cd_jJJ9VrvAJGeWZ3dnYWtJ629oJRIpR6ibEPl54R0IvNASWZxFagEKln2LcNPlhcBwiEtk&sz=w742-h562&ats=1506371240539&rm=15eb34c73c5d091a&zw&atsh=1

 

 

ה-FR מגיעה עם פנסי LED DRL רק באיזור המסומן בצהוב (ראיתי אותם על איביזה אחת מהדור הקודם):

 

?ui=2&ik=34cad2453f&view=fimg&th=15eb34c73c5d091a&attid=0.2&disp=emb&attbid=ANGjdJ8DPsOyir_qxXABCNbfuZJx8gjo8D6mS1xx4K6uwv2Aohtcbg0D3DRuKqvriEtz3fg8AIocKws_iWI6y4hQTkaV9wUdBe34N__DfmSZkD5CYQg7d_uIsM7ySqg&sz=w1334-h410&ats=1506371240539&rm=15eb34c73c5d091a&zw&atsh=1

פורסם
עדכון למי שהזמין FR,

 

אשמח לדעת אם גם אתם קיבלתם טלפון מהסוכנות לגבי פנסי ה- DRL LED הקדמיים.

מסתבר שזה לא כמו בתמונה הבאה.. מה שרואים בתמונה מגיע עם רמת הגימור FR PRO.

 

?ui=2&ik=34cad2453f&view=fimg&th=15eb34c73c5d091a&attid=0.1&disp=emb&attbid=ANGjdJ8WH2IEyfDTgd0YhbCFYBRUnuVgXRj2OSazqE2PWkn2vlLBK8E_cd_jJJ9VrvAJGeWZ3dnYWtJ629oJRIpR6ibEPl54R0IvNASWZxFagEKln2LcNPlhcBwiEtk&sz=w742-h562&ats=1506371240539&rm=15eb34c73c5d091a&zw&atsh=1

 

 

ה-FR מגיעה עם פנסי LED DRL רק באיזור המסומן בצהוב (ראיתי אותם על איביזה אחת מהדור הקודם):

 

?ui=2&ik=34cad2453f&view=fimg&th=15eb34c73c5d091a&attid=0.2&disp=emb&attbid=ANGjdJ8DPsOyir_qxXABCNbfuZJx8gjo8D6mS1xx4K6uwv2Aohtcbg0D3DRuKqvriEtz3fg8AIocKws_iWI6y4hQTkaV9wUdBe34N__DfmSZkD5CYQg7d_uIsM7ySqg&sz=w1334-h410&ats=1506371240539&rm=15eb34c73c5d091a&zw&atsh=1

 

לא רואים

פורסם

לא רואים בתמונה השניה את נורות ה-LED, מכיוון שלא הייתה לנציג המכירות דוגמא להמחשה.

לכן, בקטע שמסומן בצהוב אמורות להיות נורות לד עבור תאורת אור יום (DRL).


×
×
  • תוכן חדש...