Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
[ATTACH=CONFIG]493436[/ATTACH]

אגב מעיון באתרי סיאט באירופה עולה שזהו הדגם הידני הבסיסי ה"אמיתי". מצויד ב"חצי-טאסות" DL סטייל הדגם נראה מוכן לכבוש את חברות השכרת הרכב בעלות מספר רכבים חד-ספרתי באיים ואף את זקני הכפרים הנידחים ברחבי ספרד.

חברות השכרה באירופה אוהבות דווקא רכבים מאובזרים לרוב, מצד שני לא ביקרתי באיים.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • תגובות 228
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

שמח שסוף סוף שצ׳מפיון מציעים סיאט עם חיישני רוורס מקוריים ולא התקנה מקומית עם קדיחות אפטרמרקט בטמבון.

לדעתי המחיר של האיבו גבוהה עקב כך שהיא רמת האבזור גבוהה ביותר שמוצעת כרגע - אין דגם קופרה.

דגם הקופרה היוצא תומחר ב-136,900 כשהFR תומחרה באזור ה110,000.

וכמו שצויין, ההבדל בין FR לקופרה הוא לא רק קוסמטי.

ציינתי באשכול נפרד שלדעתי המחיר ינוע בין 115-120 ואמרו שהגזמתי.

בסוף התברר שעוד הייתי אופטימי.

אם סיאט ישנו את דעתם וישווקו קופרה מעניין איזה מחיר צ׳מפיון יתנו לה - לפי שנים קודמות בעחס המחיר בין הגרסאות ומחיר "evo" (ושאף אחד לא יתבלבל בגלל כל מיני שמות מפוצצים - מדובר בFR שפשוט מגיעה עם כל התוספות) היום, או שיצטרכו לתמחר אותה באזור ה160,000 ע״מ ליצור בידול לבין ה-FR הקיימת או לחתוך במחיר הקיים באופן משמעותי.

Either way,

התמחור של האיבו הופך אותה לדי לא רלוונטית, אלא אם כן יהיה מישהו שיתבלבל ויחשוב שמדובר בדגם ״קופרה״ החדש..

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי mp_phonix
פורסם
גם לי היה נראה מוזר מחיר ה- EVO. שלא לדבר על זילות השם... מה הביצועים שלה?

 

חחח זילות השם, הרגת אותי.

גם אני לא הבנתי מאיפה הם הביאו את הEVO הזה, זה שם קדוש שמעטים מורשים לנקוב בו.

 

בכל אופן, אני נוהג עד היום עם האיביזה 1.4 ספורט ההיא שקנינו לפני 7 שנים מצ'מפיון, שהתחילה את שיטת המבצעים לרכבי המיני ב 88 אלף.

רכב מעולה,פשוט וזול להחזקה.

 

**ספורט - 85 כוח...

פורסם
חחח זילות השם, הרגת אותי.

גם אני לא הבנתי מאיפה הם הביאו את הEVO הזה, זה שם קדוש שמעטים מורשים לנקוב בו.

 

בכל אופן, אני נוהג עד היום עם האיביזה 1.4 ספורט ההיא שקנינו לפני 7 שנים מצ'מפיון, שהתחילה את שיטת המבצעים לרכבי המיני ב 88 אלף.

רכב מעולה,פשוט וזול להחזקה.

 

**ספורט - 85 כוח...

 

השם ״EVO" הוא בגלל המנוע לדעתי

1.5tsi EVO

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

וגם של גירסה של פונטו. אז?

יש שיקוצים הרבה יותר גדולים שנקראים על שם דגמים אייקוניים.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אבא שלי מעוניין, כמו שאתם מכירים את היבואן האם ניתן להוציא מהם התקנה של מצלמת רוורס בחינם או שהם לא מתעסקים בזה?

תודה

פורסם

בדיוק מה שחשבתי. קצת מגוחך להציע רכב "ספורטיבי" בעלות של רכב ספוריטיבי אחר שמציע 60 כ"ס יותר וכנראה גם ביצועים והתנהגות טובים יותר... צריך להיות פראייר אמיתי כדי לקנות רכב כזה ב- 130 אלף שקל אלא אם כן משהו נסתר מעיניי...

צפיתי למחיר הגיוני של סביב ה- 110 אלף שקל.

 

 

פורסם
בדיוק מה שחשבתי. קצת מגוחך להציע רכב "ספורטיבי" בעלות של רכב ספוריטיבי אחר שמציע 60 כ"ס יותר וכנראה גם ביצועים והתנהגות טובים יותר... צריך להיות פראייר אמיתי כדי לקנות רכב כזה ב- 130 אלף שקל אלא אם כן משהו נסתר מעיניי...

צפיתי למחיר הגיוני של סביב ה- 110 אלף שקל.

 

שכחת לציין גם איכות חומרים טובה יותר ומרכב 3 דלתות...


×
×
  • תוכן חדש...