Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלי חיישני רוורס או מצלמת רוורס? מה הקטע, זה כל כך יקר?

Fiat Uno 1994 - Mazda 3 2005 - Volkswagen Jetta 2011 - Seat Leon 2013 - Subaru XV 2018

  • תגובות 228
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תמחורים מעניינים לגירסאות הבסיס ולFR אבל ממנה והלאה נהיה פשוט בדיחה. לא מבין איך כמעט 130 אלף על האיבו כשהקופרה עלתה קצת מעל 130 ו208Gti נמכרת ב130...

 

Sent from my HUAWEI VNS-L22 using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם

וכרגיל, אין בשורה לחובבי הידני \ לחוששים מDSG.

מי שמעוניין לנהוג בסיאט ידנית צריך לנהוג ברכב נטול איבזור עם מנוע מוחלש..... או לשלם מחיר מגוחך.

פורסם

למישהו יש מושג כמה תעלה ערכת FULL LINK במרכז השירות לדגם הסטייל?

(מופיע במפרט הטכני שניתן יהיה לרכוש FULL LINK לדגם הסטייל)

פורסם

מישהו יודע למה צ'מפיון חושבים שמצלמה אחורית ב-2017 זה איבזור מותרות? לא הדגם הראשון שהם שמים אותה רק בגרסה היקרה ביותר.. הזוי.

פורסם

הזוי? לא הגזמת בכלל...

אני מניח שבדקת כמה מהמתחרות שלה ברמת המחירים הזו מגיעות עם מצלמת רוורס כסטנדרט? נשמח לשמוע...

בכל אופן עם כל הכבוד, מצלמה ברכב סופר מיני הגם אם היה נחמד אם כן היו מציעים, זה אביזר מותרות, כן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
כמעט 55 אלף שקל הפרש בין הרפרנס לאיבו.

נשמע מטורף לגמרי.

זה כמו שיגידו איך יש כזה הפרש מחיר בין מיניONE לקופרS. שתי מכוניות שונות בתכלית בעלות אותו שם דגם אבל ברמת איבזור גימור מנוע והתנהגות שונים בתכלית. ברור שיהיה הבדל ומשמעותי במחיר. אתה יכול לקחת את הידנית עם 95 כוחות סוס ב-73 אלף ואתה יכול לבחור בגרסת הקצה עם 150 כוחות סוס ב-120 וכמה שהיא עולה. לא חושב שזה מטורף בכלל (כהגדרתך)

פורסם
הזוי? לא הגזמת בכלל...

אני מניח שבדקת כמה מהמתחרות שלה ברמת המחירים הזו מגיעות עם מצלמת רוורס כסטנדרט? נשמח לשמוע...

בכל אופן עם כל הכבוד, מצלמה ברכב סופר מיני הגם אם היה נחמד אם כן היו מציעים, זה אביזר מותרות, כן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

סתם זכרתי שגם באוקטביה זה היה המצב ואולי בעוד דגמים שלהם, אין לי זכרון מספיק טוב. אוקטביה זה בכלל לא סופר-מיני. עושה רושם של מדיניות היבואן.

פורסם
לא חסרים רכבים יקרים הרבה יותר מהאיביזה בהם מצלמת רוורס אינה מגיעה כסטנדרט.

 

מי שקונה ב-2017 רכבים עירומים במחיר מופקע זה בעיה שלו (רק אציין שכל המחירים כאן מופקעים, ולא, אני לא כותב את הטוקבקים בויינט :lol:). הוריי רכשו רכב ב-2011 (טויוטה ספייס וורסו הקטנה) וזה הגיע עם מצלמת רוורס, אם כי בהתקנה מקומית כנראה, אבל עדיין. די, מפציצים פה במחירים לפחות תאבזרו רכבים כמו שצריך.


×
×
  • תוכן חדש...