Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו כבר קיבל את האיביזה החדשה?

עשרות ממנה כבר בארץ, מחכות למוביליות שיעמיסו אותן... ;-)

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

  • תגובות 228
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מוסיף מחדש..e4908e369181bfc0f95046e15213fa64.jpg01de362d4470b59c57459190ad95b872.jpg

 

אז מה שזה אומר שהפנסים באיביזה FR זה לא המשולש לבד המשלה מסביב לפנסים ,אלא רק משולש קטנצ'יק בקצה?

מתי התקשרו אליך להגיד לך?אלי לא התקשרו

פורסם

נכון זה המשולש הקטנציק בקצה.

 

התקשרו מהרצליה ביום ראשון, כדי לעדכן אותי בנוגע להסרת התוספות מההזמנה ועל הדרך הדבר הראשון שהוא ביקש לעדכן, היה ההבהרה בנוגע לתצורת הלדים של DRL בגרסת FR.

 

מאוד מבאס אבל לטענתו ככה זה מגיע מהיצרן.

פורסם

בקטלוג כתוב שהתמונות להמחשה בלבד ומסומן גם רק "פנסי תאורת יום מסוג LED" ולא "סט פנסי LED FULL".

הפנסים שבאים רק עם תאורת היום LED ותאורה ראשית הלוגן הם בעיצוב שונה עם המשולש הקטן בצד. ככה זה גם בלאון.

פורסם

וואלה, עכשיו שמתי לב.

כתוב שהתמונות להמחשה בלבד ולכן לא יודע אם יש בסיס לטעון פה משהו אחר, אבל קטונתי בעניני משפטים.

מניסיון דומה של קנית רכב שחשבתי שיגיע עם X והגיע עם Y, הכי טוב להיצמד לטקסט של המפרט ולא לתמונות.

עם זאת, בהחלט מבאס שהם עושים את זה.


×
×
  • תוכן חדש...