Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מזלזל בחשיבות המערכת כמו שפעם זלזלו ב-ABS ו-ESP וכריות אוויר.

 

מה לעשות המערכת הזאת יודעת להגיב עוד לפני שהמוח בכלל הבין מה התרחש. המערכת הזאת יכולה להיות ההבדל בין לעצור ובין לדרוס הולך רגל.

  • תגובות 228
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה מזלזל בחשיבות המערכת כמו שפעם זלזלו ב-ABS ו-ESP וכריות אוויר.

 

מה לעשות המערכת הזאת יודעת להגיב עוד לפני שהמוח בכלל הבין מה התרחש. המערכת הזאת יכולה להיות ההבדל בין לעצור ובין לדרוס הולך רגל.

 

מבין אותך, אבל לפסול רכב בגלל שאין בלימה אוטונומית לטעמי זה מוגזם.

פורסם

בלימה אוטונומית ב30 קמש זה לא דיל ברייקר וגם בחלק מהרכבים זה לא עובד הכי טוב. במבחנים שראיתי הרכב עדיין התנגש בעצם ששמו מולו.

בלימה במהירויות גבוהות יותר זה משהו בעל השפעה הרבה יותר גדולה ולזה כבר אפשר לתת חשיבות רבה בקנייה של רכב חדש. גם סטייה מנתיב זו מערכת שלא הייתי מזלזל בה, אם כי להבנתי צריך כביש עם נתיבים מאוד ברורים ואת זה אין בכל כבישי ישראל.

יחד עם זאת, אין להקל ראש בנהג עצמו. נהג אחראי לא יכנס לרכב כשהוא עייף ולא ייתן לפלאפון להסיח את דעתו לא משנה כמה מערכות בטיחות יש.

פורסם

בלימה אוטונומית מונעת נזקים קטנים ועוגמת נפש והתעסקות בבירוקרטיה בתאונות חזית אחור בעיר. בלימה אוטונומית מתקדמת יותר עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים יכולה להציל חיים של הולכי רגל וילדים וגם למנוע מהנהג לעמוד לדין ואפילו לשבת בבית סוהר. אני לא חושב שאפשר לזלזל במערכות האלה ואני מאמין שרכב חדש שהוצג בשלוש שנים האחרונות, מוצע עם המערכת בעולם ולא מיובא איתה לארץ צריך להתייבש בנמל ובאולמות התצוגה.

מדינת ישראל ידעה לחייב את היבואנים בבקרת יציבות ועכשיו הגיע הזמן לעשות את אותו הדבר עם בלימה אוטונומית.

פורסם

קרוב לוודאי שכן..

 

מה שחשוב שתאריך העלייה לכביש יהיה ב- 2018 ולא תאריך ההזמנה.

אם תזמין באיזור אמצע דצמבר, אז רוב הסיכויים שהרכב יעלה לכביש בינואר ואולי אף יהיו הנחות נוספות.. אז תקבל שתי ציפורים במכה.

פורסם

תאריך הזמנה לא יכול להיות בחיים .... למה אני שואל כי אם אתה עושה טריי דיין אצלהם בעתיד הם קונים את רכב לפי שנה ולא לפי תאריך (חודש עליה לכביש )

פורסם
מישהו יודע בוודאות שיהיה אפשר לקבל את ההנחה גם אם מזמינים לקראת סוף השנה?
לפי דבריו של יוליאן נשמע שכן.

לך תדע, אולי בסוף השנה יינתנו צ'ופרים נוספים..

פורסם (נערך)
תאריך הזמנה לא יכול להיות בחיים .... למה אני שואל כי אם אתה עושה טריי דיין אצלהם בעתיד הם קונים את רכב לפי שנה ולא לפי תאריך (חודש עליה לכביש )

 

לא שמתי לב שרשמת שאת ההזמנה אתה תבצע לאחר הסילבסטר ;)

לפי מה שיוליאן רשם הם בד"כ שומרים את הנחת ההשקה גם לאחר ההשקה..

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
פורסם
בדכ אפשר וזה כנראה ידרוש את החלפת כל הפנס.

יש עסק שנקרא HI LED שמתעסק עם התקנות של פנסי אפטרמרקט ואני בטוח שישנם עוד..

אם כך, זה עדיף מלהוסיף 13K לדגם FR PRO. השאלה כמה זה יעלה..

לפי דעתי יש הבדל מאוד גדול (לרעה) בפנסים ללא הDRL המשולש, הרכב נראה ממש שונה.

פורסם

מסכים איתך.

 

תתקשר ותברר גם אם כרגע יש רק לפולו / גולף / ליאון וכו'.. רק כדי לקבל סדר גודל של מחיר.

 

ממליץ לך לבדוק גם עם אלי מ- E&A Autosport.

פורסם (נערך)

שלחתי לשניהם מייל, ביקשתי גם סדר גודל של מחיר. נמתין לתשובה.

 

אגב, אם למישהו יש עוד המלצות על מקומות שעוסקים בתחום (עדיף באזור המרכז, דרום) אשמח לקבל.

עריכה אחרונה על ידי Darksane

×
×
  • תוכן חדש...