Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 228
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מי שהוא קיבל אוטו כבר ???

 

ביקרתי ביום רביעי במוסך המרכזי של צ׳מפיון בראשון, בצמוד למרכז המסירה.

ראיתי שם לפחות 3 איביזות FR (עם פנסי הלוגן משולב לד, קרי- לא FR Pro) בצבע לבן עם ניילונים הממתינות למסירה ללקוח

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
מי שהוא קיבל אוטו כבר ???

 

לפני כמה דקות איפשהו בחיפה ראיתי איביזה FR לבנה מהדגם החדש על הכביש.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

מגוחך הdrl יום הזה, אפילו בדור הקודם זה יותר נורמאלי.

בנושא הלד שאפשר להתקין במקומות שציינתם-האם צ'מפיון יכולים להתחמק מאחריות במקרה של תקלה חלילה ולמה לגבי טסט שצריך לעבור?

פורסם

לא בטוח שאלו יהיו פנסים מקוריים. נראה לי חיקויים סיניים

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
ככה הFRL LED נראה....

אני באופן אישי מוכן לוותר על הגג פנורמי בשביל הלד המלא.... פשוט מבאס שזה רק בFR PRO

 

 

[ATTACH=CONFIG]495336[/ATTACH]

 

ככה נראה לד מלא ?

הוא לא אמור להיראות ככה ?:

IMG_5594.JPG

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

יש כבר סטייל אוטומטיות בתצוגה היכן שהוא? והאם תחילת המסירות מבשרת כי ישנם רכבים אוטומטיים לנסיעות מבחן?

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

זה ממש בושה ליבואן צ׳מפיון שממש המציא רמת גימור חדשה FR PRO, שלא קיימתם בשם מקום בעולם, ובכך מטעה ציבור שלם.

שלא נדבר על ההפרשים הענקיים בין האיבזור בחו״ל לאיבזור בארץ.

פורסם
התקשרו והודיעו לאחותי שהאיביזה סטייל שלה תהיה מוכנה לאיסוף מחר..

אתה יודע כמה זמן עבר מהתשלום מלא על אוטו ועד מחר (שיחהת טלפון) .

פורסם
אתה יודע כמה זמן עבר מהתשלום מלא על אוטו ועד מחר (שיחהת טלפון) .
שילמנו יום לפני החג אז זה לא רלוונטי, כי בבונדד לא עבדו בחול המועד וכו'.
פורסם
זה ממש בושה ליבואן צ׳מפיון שממש המציא רמת גימור חדשה FR PRO, שלא קיימתם בשם מקום בעולם, ובכך מטעה ציבור שלם.

שלא נדבר על ההפרשים הענקיים בין האיבזור בחו״ל לאיבזור בארץ.

זה מבאס אך זכותם לעשות את זה, הרי המטרה של היבואן היא למקסם רווחים.

אנחנו יכולים לבחור שלא לרכוש את הרכב בדרגת הגימור הזו.

 

הבעיה שנודע לי על ההבדל בסוג פנסי DRL ברמת הגימור FR, רק כ3 שבועות לאחר הרכישה ונמסר לי "על הדרך", כשביקשתי לשוחח על נושא התוספות וזה מה שעיצבן אותי.

פורסם
זה ממש בושה ליבואן צ׳מפיון שממש המציא רמת גימור חדשה FR PRO, שלא קיימתם בשם מקום בעולם, ובכך מטעה ציבור שלם.

שלא נדבר על ההפרשים הענקיים בין האיבזור בחו״ל לאיבזור בארץ.

 

זו לא המצאה חדשה. גם בלאון הקודמת היה FR ו-FR+, במאזדה 6 יש Premium/Premium Plus שההבדל ביניהן מינורי מאוד(בחו"ל רמות הגימור הן אחרות ולא נקראות ככה).

בסופו של דבר היבואן עושה ככה כי הוא יכול. אתה יכול לבחור מה לקנות או לעבור למתחרה אחר. אף אחד לא מכריח אותך.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021


×
×
  • תוכן חדש...