תתחדש!
גם אני הזמנתי היום סיאט איביזה FR בצבע אפור מטאלי.וגם אני קיבלתי חיישני רוורס מתנה
אך לא ביררתי לגבי טיפול חינם. הם מביאים בלי בעיות?
לגבי פנסי יום לד ,נאמר לי שזה צורת המשולש המקיפה את הפנס ,המשמשת גם בתור אורות וינקר.
לד מלא כמדומני זה בנוסף 4 לדים קטנים בתור המשולש הזה ,ולא הלוגן כמו אצלנו.