Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא עשיתי השוואה אבל ב rdp יהיה overhead בגלל הצפנה, מעבר לזה לא מוצא למה יהיה הבדל משמעותי, מזכיר שוב ש ftp אינו מאובטח.

 

אין אפשרות להתחבר לרשת ב vpn?

פורסם

ממה שיצא לי להשתמש, אם אתה מעתיק מ-RDP ואז אחר כך עושה העתק אפילו לטקסט, זה מבטל את ההעברה.

נשמע מפגר אבל זה קרה לי כמה פעמים :|

אני מעתיק מ-RDP רק קבצים קטנים האמת ככה שאין כמעט זמן העברה.

פורסם

אם אתה לא מבין מה אתה עושה אל תתעסק עם FTP אחרת יפרצו לך את השרת בשנייה ורבע.

פתרון לטווח ארוך יהיה SCP תצטרך להקים צד שרת בשרת ולקוח למקום שאלין תעתיק את הקבצים.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

לא הבנתי.. יש מישהו שברגעים אלה מחכה שאני אתחבר ל FTP כדי לפרוץ ל RDP המסכן שלי? אין עליו כלום חוץ מ UTORRENT וכמה סרטים

פורסם

יש אנשים (יותר נכון, תוכנות) שמחפשים פרצות באופן קבוע, אם זה סרטים ואבטחה לא משנה לך - סע ברכה.

ורק תיקון טכני - מחפשים לפרוץ לך לכל דבר שאתה חופש לעולם, אין קשר בין ה FTP ל RDP.

 

ובלי קשר - אני בדיוק מטפל בוירוס כופר שנדבקו דרך RDP שהיה פתוח לכל העולם (כנראה כמו שלך).

פורסם
לא הבנתי.. יש מישהו שברגעים אלה מחכה שאני אתחבר ל FTP כדי לפרוץ ל RDP המסכן שלי?

עוד חייל לרשת זומבים לבצוע מתקפה, או טישטוש עקבות.

תדבר עם ספק השרת על הדרך הטובה להעתקות שמותקנת כבר בשרת.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

הדבר היחיד שידוע לי על ההעתקות שמותקנת כבר על השרת זה רק הפיילזילה. בכל אופן ויתרתי על עניין ה FTP. אנסה למצוא דרך אחרת או שמקסימום אכווץ לקבצים של 2 גיגה

×
×
  • תוכן חדש...