Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שרת (RDP) ואני רוצה להעביר ממנו קבצים למחשב האישי. על השרת מותקנת תוכנת FTP (פייליזילה) ואני יודע שגם על המחשב צריכה להיות תוכנת FTP. השאלה היא איזה נתונים אני אמור להכניס בתוכנת ה FTP במחשב ובשרת על מנת ליצור את הקשר ביניהם ואיפה בתוכנת ה FTP אני אמור להכניס את הנתונים האלה?

פורסם

מה שיש לך זה כנראה קליינט, כלומר תוכנ להתחבר לשרת FTP, אתה צריך את שרת ה FTP בפועל.

 

בכל אופן בחיבור RDP למיטב זכרוני COPY/PASTE רגיל בין השרת לבין המחשב אמור לעשות את העבודה.

פורסם (נערך)

אבל קודם אני צריך ליצור את החיבור בין המחשב לשרת. איך אני יוצר את החיבור הזה?

 

בתוכנת FTP יש מקום להכנסת hostname, יוזר וסיסמא. את ה 2 האחרונים יש לי. אבל אין לי כתובת של השרת. אני מתחבר אליו ע"י הקלדת ה IP שלו. ניסיתי את זה וזה לא יוצר חיבור

עריכה אחרונה על ידי mazinya
פורסם

אתה יכול להתקין FILEZILLA SERVER בשרת, להגדיר שם משתמש, סיסמה ונתיב.

במחשב שלך תתחבר עם FILEZILLA CLIENT עם הפרטים שהגדרת ו-IP של השרת וזהו. תוכל להעביר קבצים למחשב וההיפך.

פורסם

למה להסתבך עם שרת FTP שצריך להתקין וגם להגדיר אותו כשיש את ה RDP ?

** אגב, ידוע לך ש FTP הוא לא מאובטח והסיסמא והקבצים שתעביר יהיו חשופים לכל העולם, כן ?

כשאתה מתחבר לשרת פתחת חיבור RDP, כנס לשרת ותעמוד על קובץ שאתה רוצה להעביר אליך, תעשה לו COPY.

עכשיו תקטין את המסך של השרת וחזור למחשב שלך, כנס לתיקיה שאתה רוצה לשמור את הקובץ ותלחץ על PASTE.

הקובץ יועתק למחשב שלך, אם הקובץ גדול זה יקח זמן, לצורך בדיקה שזה אכן לא חסום, התחל עם קובץ קטן.

פורסם
למה להסתבך עם שרת FTP שצריך להתקין וגם להגדיר אותו כשיש את ה RDP ?

** אגב, ידוע לך ש FTP הוא לא מאובטח והסיסמא והקבצים שתעביר יהיו חשופים לכל העולם, כן ?

כשאתה מתחבר לשרת פתחת חיבור RDP, כנס לשרת ותעמוד על קובץ שאתה רוצה להעביר אליך, תעשה לו COPY.

עכשיו תקטין את המסך של השרת וחזור למחשב שלך, כנס לתיקיה שאתה רוצה לשמור את הקובץ ותלחץ על PASTE.

הקובץ יועתק למחשב שלך, אם הקובץ גדול זה יקח זמן, לצורך בדיקה שזה אכן לא חסום, התחל עם קובץ קטן.

 

אין חסימה. ניתן להעביר. עשיתי ניסיון עם קובץ של 251MB וזה הראה זמן של 5:30 דקות לסיום ההעברה. רציתי לעשות את זה דרך ה FTP כדי להשתמש בחיבור אינטרנט כדי להוריד את הקבצים מהשרת למחשב, אבל אין לי אפשרות לעשות השוואה מה היה לוקח יותר מהר. בכל אופן, אעשה העתק הדבק באופן הזה וזהו. תודה רבה

פורסם

איזה השוואה ? יהיה לך אותה מהירות בדיוק. כל שיטה משתמשת באינטרנט ו RDP אינו שונה.

בסופו של דבר הצוואר בקבוק שלך הוא מהירות ה UPLOAD של השרת כשאתה מעתיק אליך, ומהירות ה UPLOAD שלך כשאתה מעתיק לשרת.

פורסם

אוקיי, כנראה שאצטרך לחזור לאופציית ה FTP כיוון שלא ניתן להעביר קבצים גדולים. ניסיתי להעביר קובץ של 8 גיגה וקיבלתי הודעת שגיאה

פורסם (נערך)
איזה השוואה ? יהיה לך אותה מהירות בדיוק. כל שיטה משתמשת באינטרנט ו RDP אינו שונה.

בסופו של דבר הצוואר בקבוק שלך הוא מהירות ה UPLOAD של השרת כשאתה מעתיק אליך, ומהירות ה UPLOAD שלך כשאתה מעתיק לשרת.

לא מדוייק

בכל פרוטוקול מהירות העברת הקבצים היא שונה.( לא סתם זה נקרא ftp..)

במקרה הזה ftp יהיה הרבה יותר מהיר מ rdp

 

 

לפותש, אם השרת נמצא מאחורי ראוטר אז צריך להפנות אליו את פורט 21 כדי שתוכל להתחבר ל ftp

 

ולשאלתך, אתה צריך להכניס בלקוח את הכתובת:

http://Ftp://server_ip:21

(או פורט אחר שהגדרת בשרת פיילזילה)

ואז תתבקש למשתמש@ססמא

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...