Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אז חיפשתי ומצאתי כל מיני דיונים בנושא שלא עזרו לי אז ככה:

לפני שנתיים וחצי לרכב הוחלף לגיר משופץ, לפני כשבועיים באמצע נסיעה נורת ההולד שלי נדלקה והרגשתי בבום כזה כל פעם שההילוך מתחלף, עצרתי בצד כיביתי והדלקתי את הרכב והכל הסתדר.

היום לאחר שבועיים זה שוב קרה אבל כיבוי והדלקה של הרכב לא עזרה.

הלכתי למוסך שעשה לי את הגיר והמחשב שם לא זיהה שום תקלה בגיר, לאחר מכן הלכתי למוסך מורשה של מזדה וגם הם לא איתרו תקלה בגיר, וכל זה שהרכב נוסע וכל מעבר של הילוך אני מרגיש בבום כזה, וגם שמכניס לרוורס.

הגעתי לבית כיביתי את הרכב ופרקתי את החשמל איפוס ה ECU ככה קוראים לזה, ולא עזר.

נגעתי בכל מה שחשמלי במכסה מנועה ופתאום כשהדלקתי הנורה כבתה והרכב נסע יותר טוב ממקודם, לאחר הנסיעה והסידורים חזרתי לרכב הנעתי והתקלה חזרה.

ניסיתי לבצע את מה שעשיתי מקודם אבל התקלה בעינה.

האם יש למישהו כיוון? המחשב לא מזהה תקלה בגיר..

 

תודה מראש.

פורסם

תקלה חשמלית בגיר- רוב הסיכויים.

צריך ללכת לממכון גירים אוטומטיים רציני ולא לחאפרים.

אם אתה מהמרכז- ספי מי.ס גירים אוטומטיים צומת סגולה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
תקלה חשמלית בגיר- רוב הסיכויים.

צריך ללכת לממכון גירים אוטומטיים רציני ולא לחאפרים.

אם אתה מהמרכז- ספי מי.ס גירים אוטומטיים צומת סגולה.

 

דבר ראשון תודה על העזרה, והאם בעיה חשמלית לא הייתה אמורה לתת איזה חיווי במחשב?

 

כמו כן יש משהו חשוב לציין בתקלה, שאני מניע את הרכב והוא על N או על P הנורה לא מהבהבת, היא מתחילה להבהב איך שאני מנסה להעביר לR או לD אם אני בN, אבל לא בדיוק מעביר ממש איך שאני מזיז מאית המילימטר מ P ל R ואפילו מחזיר ל P הנורה מהבהבת, ואפשר לשמוע שהגיר לא עשה כלום.

 

אני מאיזור ירושלים, אני מכיר את מרכז הגירים של צדוק, האם יש המלצה עליו?

פורסם

רשמת שהמחשב לא מזהה תקלה בגיר, בדקת שלחצן hold עצמו לא תקוע או מקצר? יש לי את ספר הרכב של המזדה הישנה שהיתה לי ולא כתוב שם משהו על נורה מהבהבת.

פורסם

כן לא מקצר, גם זה ידוע שנורת הולד מהבהבת בדגם שלי מרמז על גיר וככה היה בפעם הראשונה שבאמת הלך הגיר.

ובלי נדר ניגש לקובי, וכמובן נעדכן. :)

פורסם

ליאור, כשהגיר עושה לך "בום", ההילוך נתקע בהילוך שהיית בו? אם כן, הבעיה היא בתושבות הגיר, שסתומי הגיר.

פורסם
שלום לכולם,

אז חיפשתי ומצאתי כל מיני דיונים בנושא שלא עזרו לי אז ככה:

לפני שנתיים וחצי לרכב הוחלף לגיר משופץ, לפני כשבועיים באמצע נסיעה נורת ההולד שלי נדלקה והרגשתי בבום כזה כל פעם שההילוך מתחלף, עצרתי בצד כיביתי והדלקתי את הרכב והכל הסתדר.

היום לאחר שבועיים זה שוב קרה אבל כיבוי והדלקה של הרכב לא עזרה.

הלכתי למוסך שעשה לי את הגיר והמחשב שם לא זיהה שום תקלה בגיר, לאחר מכן הלכתי למוסך מורשה של מזדה וגם הם לא איתרו תקלה בגיר, וכל זה שהרכב נוסע וכל מעבר של הילוך אני מרגיש בבום כזה, וגם שמכניס לרוורס.

הגעתי לבית כיביתי את הרכב ופרקתי את החשמל איפוס ה ECU ככה קוראים לזה, ולא עזר.

נגעתי בכל מה שחשמלי במכסה מנועה ופתאום כשהדלקתי הנורה כבתה והרכב נסע יותר טוב ממקודם, לאחר הנסיעה והסידורים חזרתי לרכב הנעתי והתקלה חזרה.

ניסיתי לבצע את מה שעשיתי מקודם אבל התקלה בעינה.

האם יש למישהו כיוון? המחשב לא מזהה תקלה בגיר..

 

תודה מראש.

 

אז הייתי בשתי מכוני גירים והם לא יודעים להצביע על התקלה בגלל שהמחשב לא נותן מספר תקלה.

אחד אמר שיכול להיות הבורר הילוכים אבל הוא לא רוצה להתחייב.

על פניו איך שמזזים טיפה את הבורר הנורה נדלקת והרכב נכנס למצב הבעייתי.

האם יכול להיות שזאת הבעיה? האם מישהו יכול לתת איזה עצה? אני לא רוצה לשלם סתם ולגלות שזה לא זה.

וכמה אמורה לעלות עבודה והבורר עצמו?

 

תודה

פורסם

קרה לאחותי ברכב בדיוק אותה התקלה.

רק שהרכב שלה היה מזדה mpv. התקלה הייתה במחשב רכב. הוחלף מחשב רכב והכל הסתדר.

הרכב עבר 3 מוסכים מורשים! יש סיכוי שזאת אותה התקלה. בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...