Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלה לחברי הפורום .

אם מעלים את התקציב ועולים לשנתונים של 2014 (עד כמה שאני מבין זה הצורה החדשה

עם המנועים Skyactive .

מי כאן מבין במנועים הללו ויכול להסביר מה מיוחד בהם

האם יש הבדל גדול בתחזוקה השותפת של הרכב מבחינת עלות משנתון 2010-2011 ?

מחלות ידועות של השנתון הזה (אם יש) .

אני שוקל אולי לעלות את התקציב השאלה אם זה באמת שווה את השדרוג

או שאין הבדל גדול מאוד בין הדורות של המכוניות הללו ?

בכל זאת מדובר בקפיצה של פי 2 במחיר כמעט ...

אשמח לחוות דעת של המומחים פה בעניין :)

 

זו מכונית לגמרי אחרת.

המנוע שונה

גיר שונה

מערכות בטיחות

מערכת מולטימדיה

ועוד..

תעשה השוואה בין דור שני לדור שלישי בicar ותראה את הנתונים על הנייר.

אבל זה כמעט כפול בתקציה ולא הוספה..

ספיריט 14-15 יכולה גם להגיע ל80k

והדור השלישי התחיל משנות ה13 המאוחרות

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שאלה לחברי הפורום .

אם מעלים את התקציב ועולים לשנתונים של 2014 (עד כמה שאני מבין זה הצורה החדשה

עם המנועים Skyactive .

מי כאן מבין במנועים הללו ויכול להסביר מה מיוחד בהם

האם יש הבדל גדול בתחזוקה השותפת של הרכב מבחינת עלות משנתון 2010-2011 ?

מחלות ידועות של השנתון הזה (אם יש) .

אני שוקל אולי לעלות את התקציב השאלה אם זה באמת שווה את השדרוג

או שאין הבדל גדול מאוד בין הדורות של המכוניות הללו ?

בכל זאת מדובר בקפיצה של פי 2 במחיר כמעט ...

אשמח לחוות דעת של המומחים פה בעניין :)

אתה מדבר על מנוע 1.5 או 2.0? למנוע 2.0 הפרש במחיר מהדור הקודם יהיה גדול.

 

 

פורסם
אתה מדבר על מנוע 1.5 או 2.0? למנוע 2.0 הפרש במחיר מהדור הקודם יהיה גדול.

 

מנוע 2.0 ...

כן ראיתי שהם כפול במחיר מ השנתון 2010 .

הייתי שמח להסבר מקצועי מה ההבדל בין הרכבים ומה המשמעות ברמת תחזוקה

פורסם
אתה מדבר על מנוע 1.5 או 2.0? למנוע 2.0 הפרש במחיר מהדור הקודם יהיה גדול.

אני מניח שהוא מדבר על 2.0 מכיוון שהוא נעול על ספיריט בדור הקודם

פורסם
זו מכונית לגמרי אחרת.

המנוע שונה

גיר שונה

מערכות בטיחות

מערכת מולטימדיה

ועוד..

תעשה השוואה בין דור שני לדור שלישי בicar ותראה את הנתונים על הנייר.

אבל זה כמעט כפול בתקציה ולא הוספה..

ספיריט 14-15 יכולה גם להגיע ל80k

והדור השלישי התחיל משנות ה13 המאוחרות

 

כשאתה אומר "מוכנית אחרת לגמרי"

תסביר בבקשה מה המשמעות של זה ...

מה אתה יודע לגבי מנועי skyactive ...

ולגבי מחלות אם יש ותחזוקה שותפת של הרכב ..

ראיתי שהם נמכרות ביד 2 סביבות ה 70+ ...

השאלה אם באמת שווה את הקפיצה במחיר ..

פורסם

כמו שאמרת המנוע הוא בטכנולוגיית סקייאקטיב, מנוע חסכוני ממנוע ה2.0 שבדורות הקודמים.

צריכת הדלק שופרה משמעותית על הנייר

כמו כן הגיר שונה ובדור החדש הוא 6 הילוכים לעומת 5 בספיריט הקודם.

ההספק בדור החדש הוא 165 כס לעומת 150 בדור הקודם. משמע יותר חזק וזריז..

המומנט גדל ל21.4 מ19

מערכת השמע בדור החדש זה MZD CONECT לעומת רדיו סטנדרטי

קיים מצלמת רוורס וחיישני גשם וחניה בדור החדש

כמו כן הנעה ללא מפתח, מערכת לבלימה אוטונומית, מערכת עצור וסע, שליטה מההגה על התיבה, ומערכת על סטיה מנתיב

כל אלה אין בדוק הקודם.

וכמובן הצורה שלה שהשתנתה לגמרי ויותר יפה לדעתי

הרכב אמין ולא ידוע על מחלות כלשהם

פורסם
כמו שאמרת המנוע הוא בטכנולוגיית סקייאקטיב, מנוע חסכוני ממנוע ה2.0 שבדורות הקודמים.

צריכת הדלק שופרה משמעותית על הנייר

כמו כן הגיר שונה ובדור החדש הוא 6 הילוכים לעומת 5 בספיריט הקודם.

ההספק בדור החדש הוא 165 כס לעומת 150 בדור הקודם. משמע יותר חזק וזריז..

המומנט גדל ל21.4 מ19

מערכת השמע בדור החדש זה MZD CONECT לעומת רדיו סטנדרטי

קיים מצלמת רוורס וחיישני גשם וחניה בדור החדש

כמו כן הנעה ללא מפתח, מערכת לבלימה אוטונומית, מערכת עצור וסע, שליטה מההגה על התיבה, ומערכת על סטיה מנתיב

כל אלה אין בדוק הקודם.

וכמובן הצורה שלה שהשתנתה לגמרי ויותר יפה לדעתי

הרכב אמין ולא ידוע על מחלות כלשהם

 

אחלה !

תודה רבה לתשובה הרחבה !

אשקול את העניין בכובד ראש ... נשמע שזה בהחלט שווה את השדרוג (למי שיכול לגייס את הכסף כמובן )

פורסם
בכיף!

כל זה כמובן מתייחס להשוואה לספיריט מול ספיריט ולא לרמות גימור היותר נמוכות.

 

רק ספיריט .

מאוד אוהב את הרכב הזה .

הבנתי בדור ה 3 שלהם יש גם רמת גימור Premium עם מושבים מעור .

לקחו רציני מזאדה את הדגמים שלהם בדור 3 .

פורסם
ה2016 שונה לפרימיום למרות שמושבי עור זה חסרון מבחינתי לכן הייתי לוקח 2015 ספיריט ששם יש עדיין בד

כן לגמרי אני גם לא סובל מושבים מעור .

פורסם

יש גם רמת גימור אקטיב עם מנוע 2 ליטר, אגב, כיום להבנתי לא מגיע מנוע ה 1500 יותר ואפילו לליסינג מגיע מנוע 2 ליטר מה שאמור להשפיע על השוק די חזק של המזדות, לחבר שלי יש ספיריט שחורה סוף 2014 הצורה החדשה קנה ב 144 ועכשיו שוקל למכור ולרשום 70 , שמורה ברמה גבוהה מאוד ובקושי ננהגה.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם
יש גם רמת גימור אקטיב עם מנוע 2 ליטר, אגב, כיום להבנתי לא מגיע מנוע ה 1500 יותר ואפילו לליסינג מגיע מנוע 2 ליטר מה שאמור להשפיע על השוק די חזק של המזדות, לחבר שלי יש ספיריט שחורה סוף 2014 הצורה החדשה קנה ב 144 ועכשיו שוקל למכור ולרשום 70 , שמורה ברמה גבוהה מאוד ובקושי ננהגה.

מה עניין מה שאתה אומר ... אשמח אם תחבר ביננו


×
×
  • תוכן חדש...