Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן היום החלטתי לשדרג את המכונית המתיישנת שלי ולרכוש את הגולף החדשה.

הזמנתי כבר את הרכב ואני אבצע עליו טרייד אין.

השאלה שלי האם כדאי לי להוסיף לו waze בהתקנה מקומית?

הרכב אמור להגיע לארץ לקראת אמצע-סוף החודש הבא כך שיש זמן להחליט.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

קיבלתי מצלמת רוורס מקורית בהנחה אבל לא יותר מזה.

אני מניח שהייתי מקבל עוד הטבות אם הייתי דורש אבל אני לא כל-כך מעוניין בהתקנות מקומיות שונות ומשונות, להוציא את ה waze שמעניין אותי לדעת אם זה כדאי בכלל.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

אתה בטוח שמצלמת הרוורס היא מקורית ולא בהתקנה מקומית?כי עד כמה שאני יודע מצלמה מקורית כרוכה בהזמנה מיוחדת ואז זמן האספקה של הרכב הוא מס חודשים.

מצלמה מקורית היא מצלמה שנמצאת מאחורי הסמל VW בדלת תא המטען

פורסם
אתה בטוח שמצלמת הרוורס היא מקורית ולא בהתקנה מקומית?כי עד כמה שאני יודע מצלמה מקורית כרוכה בהזמנה מיוחדת ואז זמן האספקה של הרכב הוא מס חודשים.

מצלמה מקורית היא מצלמה שנמצאת מאחורי הסמל VW בדלת תא המטען

כן במאה אחוז, זה גם מה שרשום בטופס ההזמנה וגם מה שהמוכרן אמר לי.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

למיטב הבנתי הגולף המתוחה כוללת שיקוף הנייד למסך, אז למה אתה צריך התקנה נוספת של וייז?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

משיטוט באינטרנט הבנתי שבחיבור לאייפון apple car play הוויז לא עובד, רק תוכנת המפות שלהם.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

בזמנו התקנתי חבילת איבזור של חיישני רוורס שקועים,מצלמת רוורס,וויז,ומתקן לפל.גרסת הוויז שמתאם האנדרואיד מריץ היא גרסה ישנה ופחות ידידותית ממה שאתה מכיר מהסלולאר(כשניסיתי לעדכן את וויז זה תקע לי את המערכת והייתי צריך לחזור לגרסה הישנה,למרות ששמעתי שיש כאלה שהגרסה החדשה עובדת היטב).

בדיעבד,למרות שאני משתמש בוויז כל נסיעה וזה ממש נוח כשהיא רצה ברקע ולא מפריעה לשום שימוש במולטימדיה,הייתי מוותר עליה וחוסך כמה אלפי שקלים ומשתמש בניווט בסלולאר

פורסם

יש לי בסקודה Apple Car Play ו- Android Auto

בשתיהן אפשר להשתמש רק במפות שלהן.

 

של אפל נוראיות ולא מעודכנות, של גוגל טובות מאוד, מקבלות עדכונים מוויז למעט מיקום ניידות ומצלמות מהירות. בנוסף, וויז אמור להתמך בעתיד הקרוב.

 

היתרון באפל שהכל בעברית. אנשי הקשר, המוזיקה, הודעות וכד׳ מופיעות על המסך בעברית במתכונת מלאה.

 

באנדרואיד אין עברית והתוכנה מסורסת משום שלא מופיעים כל אנשי הקשר או כל המוסיקה שיש במכשיר, אלא רק האחרונים שהיו בשימוש/ הושמעו, משום שגוגל החליטו שכך יותר בטוח. אומנם אפשר להשתמש בהנחיות קוליות אך זה לא תמיד עובד כמו שצריך (וגם זה בהנחה ששמות אנשי הקשר והמוסיקה באנגלית).

 

בקיצור, אין מושלם...

 

על Mirror Link (מה שנקרא בארץ שיקוף מסך) עדיף בכלל לא לכתוב משום שמעטות מאוד (מאוד) התוכות שנתמכות.

פורסם

תלוי איך יתקינו את הwaze.

 

חלק מהיצרנים שמים כמו מערכת נפרדת ואז בעצם אתה כאילו משתמש במערכת המולטימדיה המקורית כמסך בלבד וההצגה של הוויז נעשית דרך המערכת בנפרדת.

 

אני ממליץ לך לראות איך זה עובד בפועל.

 

נתקלתי בגרסאות מעולות (כמן אצל כלמוביל) ובדברים עלובים כמו אצל טויוטה.

פורסם

אוקיי,

תודה לכולם על העזרה. אני אבדוק מול צ׳מפיון.

מנהלים אפשר לנעול

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

ממליץ לך לא להתקין. תשתמש בגוגל מפות בעזרת אנדרואיד אוטוץ זה עובד טוב מאוד באנגלית כרגע. הוויז אמור להיתמך באנדרואיד בקרוב. תחסוך לך הרבה כסף וגם התעסקות מיותרת ברכב.

בנוסף, ממליץ לך לבדוק אם המצלמה באמת מקורית מהיצרן ולא התקנה מקומית. תבקש בכתב....

 

תתחדש

×
×
  • תוכן חדש...