Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב יש לי חריקות בזמן לחיצה על הברקסים הקדמיים באופניים , חשבתי שזה מהרפידות הוחלפו לחדשות

 

והשריקות נשארו אותו דבר .

 

נאמר לי ע"י חבר שזה בגלל החישוק ועלי להחליפו .

 

האם יש דרך בעזרת ניירות מים ללטש את החישוק ולפתור את הבעיה ? .

 

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

זה יכול לקרות גם אם הרפידות לא נלחצות לחישוק בצורה שווה בכל השטח. ואז גם יהיו איזורים עם שחיקה מוגברת ואיזורים עם שחיקה מעטה.

פורסם

יכול להיות שהחישוק מלוכלכים ויש עליו שמן או משהו.תנסה לנקות את החישוק עם סבון כלים ומים וגם את הרפידות. אחרי זה תעשה בלימה חזקה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

תודה על התשובות .

 

הרפידות חדשות ונקיות לגמרי , ניקיתי את החישוק בעזרת מים וסבון בצורה יסודית ואז יבשתי אותו בעזרת נייר סופג לגמרי .

 

ביצעתי בדיקה והרעש השאר כמו שהיה .

 

 

האם ליטוש צד החישוק בעזרת נייר מים אמור לעזור ? .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

לא מניסיון, אבל הייתי מטפל בשתי נקודות:

 

1 - יוצר פזה בשתי גומיות הבלם בקצה הגומיות שקרוב לרוכב.

2 - מנסה לבטל חופש בבורג המשמש כציר לזרועות הלוחצות את הגומיות לחישוק. גם שמן לא דליל מדי בבורג הציר הזה יכול אולי לשפר קצת. נניח טיפה של שמן מנוע.

 

אשמח אם תעדכן אם זה עזר או משהו אחר שהועיל.

 

יוסי

פורסם
זה יכול לקרות גם אם הרפידות לא נלחצות לחישוק בצורה שווה בכל השטח. ואז גם יהיו איזורים עם שחיקה מוגברת ואיזורים עם שחיקה מעטה.

בדרך כלל זאת הסיבה.

לי זה קורהלפעמים אחרי שאני מחליף לרפידות חדשות.נסה להזיז קצת את הרפידה, מטה מעלה קדימה אחורה, או שתמתח קצת או שחרר קצת את הכבל.

ניסוי וטעייה.

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לצערי גם אני סובל מזה,

אופניים של specialized עם בלמים הדראולים ודיסקים מוגדלים ל170ממ..

ניקיתי ביסודיות עם ספריי בלמים וזה לא שינה הרבה.

הבלם האחורי כמעט הפסיק לחרוק מעצמו אחרי עמידה של כמה חודשים. הקידמי עדיין מבייש צופר אויר של משאית.

מה יש לעשות בנדון?

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...