Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ממש מענייו אותי אם ברצלונה עלתה או ירדה, אבל זה בהחלט הזכיר לי את הגשש החיוור, שירים ושערים:

בסוף נדע מי עלה, מי ירד, ולמי אין כסף לקנות משחקים...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 258
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שמעו אוהדי בארסה פה אני לא יודע אם אתם עיוורים או שאתם פשוט מתביישים להודות שעליתם בזכות השופט.

מסצראנו בעצמו אומר שכן הוא עשה פנדל על די מריה אז איך אתם אומרים שיש סרטונים שמראים שהוא לא נגע בו?

תוסיפו לקונספירציה מגרש שמכוסה בעשרות מצלמות ועדיין לא קיבלנו אפילו הילוך חוזר של ההכשלה של מסצראנו.

 

לקטע המודגש, ברצלונה בעטה פעמיים למסגרת, פעם אחת נכנסה בדקה השניה ופעם אחת בדקה ה-33. שליטה מטורפת!!

זה שהם התמסרו כמו שהם אוהבים בחצי לא אומר שהם שלטו, הם יכולים גם להתמסר 80% מהזמן בין השוער לבלמים ועדיין תגיד שהם שלטו?

 

בכל אופן, ברכות לכם ולתקשורת שמאדירה את ההישג, אבל זה העלייה עם הכוכבית הכי גדולה בהיסטוריה, כן אפילו יותר מצלסי 2009.

 

 

קודם כל, קח, שיהיה לך:

7290000191546f.jpg

 

אחר כך, לגבי העבירה של מסצ'רנו, קח, שיהיה לך:

 

https://www.facebook.com/fcbarcelona.co.il/videos/10155976034679899/

 

די מריה (האפס מאופס יש לציין) בועט לשמיים לפני שהוא בכלל מלטף אותו.

 

תמשיכו לקנא ולהמעיט מההישג ואני אמשיך להנות מהבכיינות שלכם.

פורסם

למה לא לפרגן לנו

 

ל מ ה?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אוהד צלסי האמת ומעדיף את הליגה האנגלית, אבל אין ספק שאחרי 2009 אתם הקבוצה השנואה עליי והייתי שמח לראות אתכם בבית כבר בשמינית.

פורסם

תראו מזה.. בלי השיפוט של אואפא בארסה מפסידה ללה קורוניה. מזל שלה קורוניה לא בליגת האלופות בטח הייתה לוקחת בהליכה.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם

נפילות מתח קורות ויקרו, אבל שלא תשתכר יותר מידי מהאויר פסגות שם למעלה, ראמוס לא יהיה שם כל הזמן בשביל להציל לכם התחת.

בסופו של דבר מאמנים יפנימו להדביק לו שמירה אישית.

ואם כבר באתמול עסקינן...

שום מילה על האדום שנאבאס היה אמור לקבל?

מתנות משופטים הם אומרים, טעויות שיפוט הם אומרים...

פורסם

נבאס אכן היה אמור לקבל אדום. מצד שני, פסלו גול חוקי לחלוטין לרונאלדו (הצ'יפ מעל השוער).

עדיין, זה לא נראה מגוחך מבחינת תצוגת השיפוט כמו שראינו שבוע שעבר.

לא חותם

פורסם

כמו שיש ימים טובים לשחקן כך יש ימים טובים לשופט או רעים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

נבאס לגמרי היה צריך להיות מורחק, והוא גם האשם הבלעדי בגול של בטיס (ובהצלת גול בדקה ה-92)

אבל זו הייתה טעות מס' 2 של השופט, הראשונה הייתה התעלמות מהפנדל שהיה צריך להיות על מוראטה, וטעות מס' 3 הייתה פסילת שער חוקי של רונאלדו.

בקיצור, תצוגה לא טובה של השופט

 

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

פורסם

מתאר לעצמי שיש כאן פחות צופים לכדורגל ישראלי, כי המתנות שמכבי ת"א והפועל ב"ש מקבלות מהשופטים לא היו מביישים את 1/8 גמר ליגת האלופות.

רק לפני שבוע פתחו שמפניות שמכבי חיפה הצליחו להגיע בשיניים לפלייאוף העליון על פני קריית שמונה שזוכה לפחות קליקים באתרי הספורט.

 

זה הספורט היום, או תאהד הצלחות או עדיף לך לשבת בבית. חבל על העצבים.

ואני בכלל לא מדבר על משחקים מכורים מראש, כל שנה שעוברת, עולים יותר ויותר סיפורים חדשים.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
נשמח לשמוע את חוות דעתכם המלומדת

 

אחרי הפנדל שקיבלתם במתנה נה נה נה

 

ישה,

לא רק שהגיע פנדל על נגיעה ביד (יד מונפת ולא צמודה שהפריעה לכדור להמשיך למרכז הרחבה!) בדקה ה-95 , אלא גם שלדיבאלה הגיע פנדל ברור בדקה ה-8 של המשחק שלא נשרק!

 

יובנטוס קרובה לטריפל דאבל (דאבל שלישי ברציפות) ואליפות 6 ברציפות..האמן לי שלא השופטים אחראים ליכולת הזאת של השנים האחרונות.


×
×
  • תוכן חדש...