Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יחסית למשחק חוץ אצל הקבוצה שנחשבת לטובה באירופה היום, זה היה הצגה.

בוא נגיד שבלי יום מטורף של נויאר זה היה נראה אחרת, גם לפני ההרחקה.

 

ואני לא מסכים לגבי מה שרשמת בין יובנטוס לבארסה, אם המשחק בבית של יובנטוס, ליובה יש יתרון.

בהרכב החזק שלה, כשאינייסטה בוסקטס, אלבה פיקה ואומטטי משחקים, היא תהיה עדיפה על רוב הקבוצות באירופה, אבל זה כמעט ולא קורה ככה שזה לא רלוונטי.

  • תגובות 258
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אגב ישה,

ביום שכל שחקני בארסה מגיעים למשחק הכל יכול להיות. ומה קורה ביום שבו כל השחקנים של יובה מופיעים למשחק?

דווקא מרוב דיבורים על רמונטדה אני הולך להמר שיובה תנצח בקאמפ-נואו.

:wink:

 

לפני יומיים כל שחקני יובה הגיעו.

 

מה יהיה בשבוע הבא ?

 

נדע בשבוע הבא.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לגבי יובנטוס ברסלונה, בוא נאמר ככה אם היו מתקיימים 100 משחקים, ב90 מהם בארסה היו מנצחים, אז הפעם למזלם יובנטוס נפלו על אחד מה 10 האלה בתוספת הרכב לא מובן של אנריקה עם מתייה בצד שמאל. בנוסף הניצחון לא היה מוחלט וחד צדדי כמו הניצחון של באיירן שפשוט פירקו את בארסה (הקבוצה של היינקס) ללא שום תגובה מצד בארסה. אם למסי הייתה מעט עזרה מסוארס ואינייסטה היה נגמר לפחות 3-2.

 

זאת כמובן דעתך. אין שום ביסוס לסטטיסטיקה הזאת שנתת! עד כמה שאני זוכר, בארסה לא שולטת ביד רמה בליגה הספרדית ו/או בליגה האירופאית.

למזלם של יובנטוס? יובנטוס עומדת לזכות בטריפל דאבל בליגה, 18 משחקים ללא הפסד ביתי בליגת האלופות, כמעט 600 ימים מאז הפסד ביתי אחרון (אי שם ב-2015) והפסד 3:0 אחרון אי שם ב-2011 (נאפולי) + הגעה לשלבים המתקדמים של ליגת האלופות בשנים האחרונות לביסוס שלד הקבוצה.. למזלם של יובנטוס אתה אומר?

מה למעשה קובע את טיבה של קבוצה אירופאית אם לא עובדות?

 

אם למסי היתה עזרה מסוארס ואינייסטה? ואם דיבאלה היה נדבק בשפעת לפני המשחק? ואם די מריה היה מבקיע את השער מול בארסה ב 3:1 ? ואם השופט לא היה שורק לפנדל שלא היה על סוארס בסוף המשחק מול פ.ס.ז'? ואם לא היו שורקים לנבדל שלא היה ויובה הייתה שמה לבארסה 4-0? ואם ואם ואם ואם ואם??

פורסם

ובכל זאת, ב-9 שנים,6 אליפיות, שלוש פעמים ליגת אלופות (לא סופר את 2006, זו היתה קבוצה אחרת) , 3 סופר קאפ אירופי, 4 גביע ספרדי 5 סופר קאפ ספרדי.

אימפריה.

 

שכחתי להוסיף...

2 אליפויות אירופה ואליפות עולם (2008,2010,2012 ) אחת רשומה על אותה ברצלונה שהיוותה 80% מהסגל של נבחרת ספרד.

פורסם
זאת כמובן דעתך. אין שום ביסוס לסטטיסטיקה הזאת שנתת! עד כמה שאני זוכר, בארסה לא שולטת ביד רמה בליגה הספרדית ו/או בליגה האירופאית.

למזלם של יובנטוס? יובנטוס עומדת לזכות בטריפל דאבל בליגה, 18 משחקים ללא הפסד ביתי בליגת האלופות, כמעט 600 ימים מאז הפסד ביתי אחרון (אי שם ב-2015) והפסד 3:0 אחרון אי שם ב-2011 (נאפולי) + הגעה לשלבים המתקדמים של ליגת האלופות בשנים האחרונות לביסוס שלד הקבוצה.. למזלם של יובנטוס אתה אומר?

מה למעשה קובע את טיבה של קבוצה אירופאית אם לא עובדות?

 

אם למסי היתה עזרה מסוארס ואינייסטה? ואם דיבאלה היה נדבק בשפעת לפני המשחק? ואם די מריה היה מבקיע את השער מול בארסה ב 3:1 ? ואם השופט לא היה שורק לפנדל שלא היה על סוארס בסוף המשחק מול פ.ס.ז'? ואם לא היו שורקים לנבדל שלא היה ויובה הייתה שמה לבארסה 4-0? ואם ואם ואם ואם ואם??

 

אתה צודק, אולי באמת אין לכך בסיס סטטיסטי מכיוון שהדיון הינו אמוציונלי, אבל בכל עמדה על המגרש (למעט אולי שוער וחוליית הגנה ללא מגן שמאלי, כי ג'סיקה אלבה עדיין עדיף על סנדרו) בארסה טובה יותר מיובנטוס. כנ"ל לגבי ריאל וכנ"ל לגבי באיירן (בהשוואה ליובנטוס, לא לבארסה)

 

לגבי הליגה האיטלקית אני לא חושב שזה חוכמה, מילאן מזמן איבדה את זה, כנ"ל אינטר. היחידה שעוד איכשהו מדגדגת את יובנטוס זו נאפולי אבל עם הקנייה של היגואין גם זה נעלם, ולא שאני חושב שהליגה הספרדית טובה יותר, גם שם אין אופוזיציה אמיתית לריאל ובארסה (אולי אולי אתלטיקו פעם בכמה שנים).

 

במילה עזרה התכוונתי אם סוארס ואינייסטה היו מבקיעים את שני מצבי ה100 אחוז שהיו להם ושבכל יום נתון אחר סביר להניח היו מסתיימים בשער, מה לעשות שכל שחקני בארסה (למעט מסי שניסה) לא הגיעו למשחק בכלל.

 

נכון יש הרבה "אימים" אבל בסופו של דבר בארסה השנה לא בשיאה (בעיקר הודות לרכש לא נכון והחלטות תמוהות של המאמן) וגם כשהיא לא בשיאה היא עדיין היא קבוצה טובה הרבה יותר מיובנטוס ובטח ובטח שמפ.ס.ז.

ROOONEEYY

פורסם

ולדעתי,

למעט MSN ובידיעה שאינייסטה ומסצ'ראנו כבר ממש לא בשיאם, אני לא רואה מדוע לדעתך בארסה עדיפה (לכאורה) על המגרש מיובה בעמדות השונות.

 

לגבי הליגה האיטלקית- שכחת את רומא, עם דז'קו ועם רכש מסיבי ועבה שכבר 3 שנים רודפת אחרי יובה עד השלבים האחרונים של הליגה.

וכן, יש את נאפולי, עמוסה בתקציב ומתמודדת ראויה בכל תחילת עונה.

בליגה הספרדית המצב דומה ללא אופציות נגדיות, כמו גם בגרמניה של באיירן וכמו בצרפת של פ.ס.ז'... אז אם "לא חוכמה" כמו שרשמת, אז אין חוכמה בכדורגל!

 

אתה תמשיך להגיד ששחקני בארסה לא הגיעו למשחק ואחרים יגידו ששחקני בארסה פשוט בוטלו ע"י משמעת טקטית של שחקני יובה במשחק יעיל.

:-D

 

לגבי "

גם כשהיא לא בשיאה היא עדיין היא קבוצה טובה הרבה יותר



מיובנטוס"..

נו באמת, איזה משפט אופייני ברוח התקופה. איך אפשר להגיב ברצינות לזה? ומה יגידו אוהדי מלאגה?

בקיצור מציאות לחוד.

פורסם

שלומי

 

חיוב על מקלדת ומסך נשלחו למעונך.

 

פורנו במיטבו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ולדעתי,

למעט MSN ובידיעה שאינייסטה ומסצ'ראנו כבר ממש לא בשיאם, אני לא רואה מדוע לדעתך בארסה עדיפה (לכאורה) על המגרש מיובה בעמדות השונות.

 

לגבי הליגה האיטלקית- שכחת את רומא, עם דז'קו ועם רכש מסיבי ועבה שכבר 3 שנים רודפת אחרי יובה עד השלבים האחרונים של הליגה.

וכן, יש את נאפולי, עמוסה בתקציב ומתמודדת ראויה בכל תחילת עונה.

בליגה הספרדית המצב דומה ללא אופציות נגדיות, כמו גם בגרמניה של באיירן וכמו בצרפת של פ.ס.ז'... אז אם "לא חוכמה" כמו שרשמת, אז אין חוכמה בכדורגל!

 

אתה תמשיך להגיד ששחקני בארסה לא הגיעו למשחק ואחרים יגידו ששחקני בארסה פשוט בוטלו ע"י משמעת טקטית של שחקני יובה במשחק יעיל.

:-D

 

לגבי "

גם כשהיא לא בשיאה היא עדיין היא קבוצה טובה הרבה יותר



מיובנטוס"..

נו באמת, איזה משפט אופייני ברוח התקופה. איך אפשר להגיב ברצינות לזה? ומה יגידו אוהדי מלאגה?

בקיצור מציאות לחוד.

 

ולדעתי ראקיטיץ אינייסטה בוסקטס עדיפים על חדרה פיאניץ ומרקיסיו (למרות שהם לא משחקים שלושתם ביחד בד"כ). בימים של וידאל ופוגבה זה עוד אולי היה נתון לוויכוח, אבל היום אני לא חושב שניתן להשוות בין הקישור.

 

לגבי ההגנה אם נסתכל על 4 בהגנה אז בונוצי קייליני ואלבס \ ליכשטיינר עדיפים על פיקה אומטיטי \ מסצ'ראנו ורוברטו או וידאל, אבל אלבה לוקח את סנדרו.

 

אכן, למעט הליגה האנגלית שאר הליגות לא ממש שיוויוניות.

 

לטעמי בארסה לא בוטלה במשחק הזה, היא כן בוטלה בצמד המשחקים מול באיירן עם היינקס, היא כן בוטלה במשחק מול אינטר ומוריניו וכן בוטלה במשחק הראשון מול פ.ס.ז אבל לא במשחק שלשום.

 

לא בשיאה הכוונה לא הקבוצה הדורסת מעונת הטרבל ולא הקבוצה מעונה שעברה עם אלבס.

 

ומה הקשר למלאגה? אז מה כל קבוצה שניצחה יכולה לטעון שהיא עדיפה? נו באמת... גם מלאגה מתוך 100 משחקים תפסיד לפחות 90 מהם. אז תפסו את בארסה ביום גרוע, אבל מכאן ועד להגיד שהקבוצה טובה יותר יש מרחק.

 

לשיטתך לאחר שמילאן ניצחה בסופרקאפ יש לי לגיטימציה להגיד שהיא קבוצה טובה יותר מיובנטוס? ולאחר שארסנל פירקו 3-0 את צ'לסי אפשר להגיד שארסנל קבוצה טובה יותר, אז זהו שממש לא ואני בתור אוהד ארסנל גם לא טענתי את זה לרגע.

ROOONEEYY

פורסם

התלבטתי אם להגיב, אפילו כבר כתבתי 2 פסקאות מפורטות, אבל בסוף מחקתי ואמרתי שעדיף לדבר אחרי המשחק ברביעי. אז נדבר אחרי המשחק ברביעי ;)

פורסם

5-1 בקל לברצלונה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בחלום של שינה עמוקה, כן?

 

לצערנו , זה אבוד. ברצלונה איבדה את זה כבר שנים ארוכות ומדבר אחד שאוהד אותם מגיל קטן ולא סתם בשנים האחרונות.

פורסם

יותר שטויות לגבי ההיסטוריה קשה כבר לכתוב, ועדיין יש מצב שבארסה לא תעבור לשלב הבא, אלא אם יוחלט שהגנה זה חלק חשוב במשחק.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני חושב שקשה לכם לקבל שסדרי הכוחות משתנים, ההגנה של ברצלונה היא הגנה בבנייה מחדש, הקישור אותו דבר.

לרמות של הליגה הספרדית ואירופה זה מספיק. זה גם מספיק להיות בין 4 הגדולות, אבל לא יותר מזה היום.

מעניין לראות מה יהיה מחר ובקלאסיקו הקרוב.

יובנטוס לטעמי היא בטופ של אירופה, בין 5 הגדולות, משחק נחוש ולא מתפשר, הגנה חזקה וקישור לוחם.

ידעו ללחוץ את ברצלונה איפה שהיא רכה, בבית של ברסה זה יהיה יותר צמוד, אבל יש ליובה יתרון עצום וקשה לי לראות את מקרה פריז חוזר על עצמו, בטוח שאלגרי יתכונן לכך.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

 

ומה הקשר למלאגה? אז מה כל קבוצה שניצחה יכולה לטעון שהיא עדיפה? נו באמת... גם מלאגה מתוך 100 משחקים תפסיד לפחות 90 מהם. אז תפסו את בארסה ביום גרוע, אבל מכאן ועד להגיד שהקבוצה טובה יותר יש מרחק.

 

לשיטתך לאחר שמילאן ניצחה בסופרקאפ יש לי לגיטימציה להגיד שהיא קבוצה טובה יותר מיובנטוס? ולאחר שארסנל פירקו 3-0 את צ'לסי אפשר להגיד שארסנל קבוצה טובה יותר, אז זהו שממש לא ואני בתור אוהד ארסנל גם לא טענתי את זה לרגע.

 

האין קשר של מלאגה זה האין קשר של המשפט שלך "..טובה הרבה יותר מיובנטוס" כאשר מעשית אתה טועה (נכון לשבוע שעבר) ותיאורתית אין לך יכולת להגן על המשפט הזה.

 

בוא נחכה ליום רביעי.

אני מאוד אופטימי :wink:

פורסם

מצידי, שצוקולומומו בלגרד תנצח, העיקר שיהיו משחקים טובים, פתוחים וטכניים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...