Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא סוחב את ברצלונה כבר 10 שנים לכמות תארים בלתי נתפסת בכל קנה מידה ואיכשהו אתם מצליחים לשכוח את זה.



הוא לא עשה את זה לבד. הוא לא סוחב קבוצה, הוא מבצע מעולה בקבוצה שנבנתה סביבו, עם שחקני קישור מהטובים בהיסטוריה (צ'אבי, אינייסטה) שיפטמו אותו בכדורים ושחקני כנף מעולים (הנרי, ניימאר, פדרו, סוארז ומי לא) שיקחו מגינים על עצמם. כמו שכבר כתבתי, בשבילו העיפו גם את אטו ואיברה, הכל כדי להעביר אותו לחוד. הוא לא עשה את זה לבד. זה מה שמבדיל בינו לבין מראדונה, שלקח ערימת נגרים לגביע העולם ולקח ערימת נגרים אחרת לשתי אליפויות איטליה, בליגה שהייתה אז הכי קשה בעולם, עם בלמים שהיו עושים עליו פאול (לא פאול של היום, פאול של אז) בממוצע כל שתי דקות, וזה רק מה שהיה נשרק. כבודו של מסי במקומו מונח, אבל הוא רחוק מלהיות הכי טוב בהיסטוריה, או אפילו בתקופתנו (רונאלנו, תאהבו אותו או לא. לפחות הוא לא בא בביצ'ינג שהוא באגף).

 

הוא הביא את ארגנטינה ל-3 גמרים, אחד של מונדיאל ושניים של קופה אמריקה (רק מה לעשות, השחקנים שלידו בנבחרת הזו קצת מטומטמים)הוא גם הכובש הכי גדול בהיסטוריה של ארגנטינה.



 

השחקנים שלידו בנבחרת טובים יותר מאלה שהיו למראדונה בזמנו. תיכנס לויקי, תראה את הסגלים של ארגנטינה בכל אחד מהטורנירים. כולם סופרסטארים. אבל מה לעשות והוא צ'וקר. שוב, מראדונה הוא לא, וכשאתה לא מצליח ברמת הנבחרת אתה לא באמת יכול להיחשב לטוב ביותר. לכן מראדונה גדול יותר, ולכן בגדול גם רונאלדו (פנומנו), רונאלדיניו, רומאריו, דל פיירו ופירלו גדולים יותר בהיבט ההיסטורי. וגם כריסטיאנו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 258
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
nivo אתה מפספס את הפואנטה,

אני מסכים שטעויות קורות, אגב, שים לב על מה מדברים, על השיפוט במקום על המשחק, חייבים כבר להכניס את המצלמות האלו להכריע את המשחקים.

השופט שדד את באיירן, במשחק הראשון היו החלטות גבוליות לפה ולשם, ריאל ניצחה בכבוד. במשחק הראשון באיירן נשדדה?

המשחק השני באיירן הייתה בדרך לנצחון, ואז מגיע שופט, מתעלם ממשחק אגרסיבי של קאסימירו, ואז שולף אדום לוידאל. העובדות שלך חצי נכונות. באיירן לא היתה בדרך לניצחון משום שהשער שראמוס שם היה נבדל. לכן התוצאה היתה אמורה להיות 1-1 ולא 2-1. מפה אי אפשר לדעת איך הדינמיקה של המשחק היתה מתפתחת.

מאשר שער בנבדל, אתה מבין שזו הארכה ואלו דקות חשובות שהשחקנים כבר דיי גמורים והמשחק יוכרע על טעויות?

אם קאסימירו לא מקבל צהוב על העברות שלו, למה וידאל קיבל על עברה רכה יותר?

כל המשחק הזה מסריח, ולראיה השופט אתמול, כנראה שפיפא נלחצו והחליטו לתת לכדורגל לנצח ולא לקבוע בעצמם את ההגרלה, ובארסה הלכה בבית שלה.

 

זה בסדר, גם פעם כתבתם שניימאר זה הדנילסון הבא...

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?476989-%D7%95%D7%90%D7%A3-%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%A0%D7%A6%D7%97%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%92%D7%A8%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%94%D7%94%D7%92%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%94-%D7%A0%D7%95%D7%93%D7%93%D7%AA-%D7%9C%D7%92%D7%A8%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%94

 

זה לא סוף עידן ולא מסי גמור ולא מסי שחקן אפס, חכו לשנה הבאה ואז דברו.

 

לגבי התגובה של NIVO אין לי אפילו כוח להגיב, ויכוח מיותר שלא יוביל לשום מקום. תהיה מבסוט מהניצחון ומהעליה לחצי הגמר, וד"ש לויקטור קשאי. האמת, ציפיתי לפתח דיון ושבאמת תשנה את ההחלטות שלך על סמך מה שהצגתי. אבל, תגובה יותר טובה מזאת לא יכולתי לבקש :)

 

חמישה תווים

לא חותם

פורסם (נערך)

קודם כל יובנטוס קבוצה אדירה. לא סבלתי את הכדורגל האיטלקי והקבוצות האיטלקיות בשנים שהיו דומיננטיים בתחילת המילניום וקצת לפני ואחרי, אבל אתמול ושבוע שעבר היה תענוג לראות את יובנטוס. הגנה פשוט מדהימה, עם אלגנטיות בכל פעולה כמעט. פשוט קבוצה אדירה, עם מאמן שהוא טקטיקן עצום שכבר שלוש שנים מאבד חלקים מרכזיים כל קיץ, ועדיין מביא קבוצה חזקה מאוד לשלבים הכי גבוהים באירופה (גם שנה שעברה באיירן נזקקה לדקה ה-90 של לבנדובסקי...).

 

בנוגע ליריבה, בארסה לטעמי קצת איבדה את הזהות שלה בשנים האחרונות, ושכחה שהשחקנים שהובילו אותה להצלחה המסחררת בשנים האחרונות צמחו בתוך המועדון, ולא באו מבחוץ. מאז העזיבה של צ'אבי ופויול שהיו העוגנים המרכזיים שלה, במקום להסתכל פנימה לתוך המועדון ולהריץ מראש שחקנים שיתפסו את מקומם (כמו בזמנו עם מסי ורונאלדיניו), מנסים שם כל העת למצוא פתרונות באמצעות רכש. מעטים שחקני הרכש בשנים האחרונות שאשכרה הצליחו במועדון הזה, הכישלון העונה עם כל שחקני הרכש כמעט (למעט אומטיטי) הוכיח לטעמי שזה פשוט לא עובד.

מעניין מה יהיה בקיץ.

 

חוץ מזה אני חושב שאתמול שוב צף ההבדל המהותי בעיני בין מסי לרונאלדו.

אין ספק שמסי שחקן עצום ועם כישרון בלתי נגמר, אבל לתחושתי רק בבארסה יש לו יכולת להצליח ולקטוף תארים

בגלל היותו סוג של שחקן שהוא הדובדבן שבקצפת, כזה שפורח בשיא יכולתו רק בקבוצה ששאר החלקים שלה פועלים בצורה מושלמת, והיא לא נתקלת בקשיים. ברגע שיש חריקות במכונה מכל מיני סיבות הוא פשוט לא מסוגל להוביל את הקבוצה ולדחוף אותה קדימה.

זה התחיל מול אינטר וצ'לסי ששתיהן היו עם עשרה שחקנים רוב המשחק, ונמשך מול באיירן הגדולה של היינקס , מול אתלטיקו שנה שעברה, וגם השנה מול פסז' ויובנטוס. והמשותף לכל המשחקים הללו, שבארסה הגיעה למשחק בפיגור ועם הגב לקיר (מעניין גם שבשלושת הגמרים שבארסה ניצחה עם מסי, היא לא הייתה בפיגור בשום שלב) כנ"ל בגמרים עם נבחרת ארגנטינה (אם כי שם המשקולת המנטאלית היא בעיקר הציפיות ממנו).

וזו לדעתי הכוכבית הגדולה שלו, חוסר היכולת שלו לסחוף את הקבוצה קדימה גם כשיש חריקות וקשיים בקבוצה, או קשיים מנטאליים.

 

וזה בולט בעיקר אל מול רונאלדו עם הרעב הבלתי נגמר והאופי הווינרי, שסוחף את הקבוצה שלו כשהיא זקוקה לו. הן בהופעה המדהימה מול באיירן (גם אם נספור לו רק שלושה שערים, זו באיירן שלא נופלת מיובנטוס ביכולת, זה הישג עצום) הן שנה שעברה כשריאל הייתה בפיגור ברבע הגמר מול וולפסבורג, הפנדל המכריע בגמר מול אתלטיקו וכו' וכו'.

גם ביורו האחרון עם פורטוגל נכון שבגמר הוא נפצע במהלכו ולא שיחק, אבל בניגוד לזלזול של חלק מאוהדי בארסה שקראו לו מעודדת,

השיגעון שלו על הקוים בהארכה רק המחיש את הרעב העצום שיש לו, והעובדה שהקבוצה אשכרה שיחקה בשבילו לאורך כל הדרך.

 

והשנה לדעתי הוא רק השתבח במידה מסויימת, נראה שהזכייה ביורו נתנה לו שלווה מסויימת שמאפשרת לו לנוח יותר משחקים בליגה (פעם הוא התעקש לשחק כל הזמן), ולהיות קבוצתי הרבה יותר.

 

עריכה:

ראיתי שרומן הקדים אותי כבר בנוגע למסי ( note to myself לבדוק שוב את השרשור לפני לחיצה על ה"שלח"), מסכים עם כל מילה.

עריכה אחרונה על ידי netco
פורסם (נערך)



הוא לא עשה את זה לבד. הוא לא סוחב קבוצה, הוא מבצע מעולה בקבוצה שנבנתה סביבו, עם שחקני קישור מהטובים בהיסטוריה (צ'אבי, אינייסטה) שיפטמו אותו בכדורים ושחקני כנף מעולים (הנרי, ניימאר, פדרו, סוארז ומי לא) שיקחו מגינים על עצמם. כמו שכבר כתבתי, בשבילו העיפו גם את אטו ואיברה, הכל כדי להעביר אותו לחוד. הוא לא עשה את זה לבד. זה מה שמבדיל בינו לבין מראדונה, שלקח ערימת נגרים לגביע העולם ולקח ערימת נגרים אחרת לשתי אליפויות איטליה, בליגה שהייתה אז הכי קשה בעולם, עם בלמים שהיו עושים עליו פאול (לא פאול של היום, פאול של אז) בממוצע כל שתי דקות, וזה רק מה שהיה נשרק. כבודו של מסי במקומו מונח, אבל הוא רחוק מלהיות הכי טוב בהיסטוריה, או אפילו בתקופתנו (רונאלנו, תאהבו אותו או לא. לפחות הוא לא בא בביצ'ינג שהוא באגף).

 



 

השחקנים שלידו בנבחרת טובים יותר מאלה שהיו למראדונה בזמנו. תיכנס לויקי, תראה את הסגלים של ארגנטינה בכל אחד מהטורנירים. כולם סופרסטארים. אבל מה לעשות והוא צ'וקר. שוב, מראדונה הוא לא, וכשאתה לא מצליח ברמת הנבחרת אתה לא באמת יכול להיחשב לטוב ביותר. לכן מראדונה גדול יותר, ולכן בגדול גם רונאלדו (פנומנו), רונאלדיניו, רומאריו, דל פיירו ופירלו גדולים יותר בהיבט ההיסטורי. וגם כריסטיאנו.

 

לא ראיתי מספיק משחקים של מראדונה ולכן לא יכול לדבר עליו, אבל רונאלדו, תעשה לי טובה...

 

רונאלדו ממש סחב את ריאל על גבי עצמו (ללא עזרה של בייל, בנזמה, היגואין, קאקה, גוטי, חאמס, מוראטה, דיאריה, אוזיל, אלונסו, ואפילו אדבאיור וסליחה ממי ששכחתי ששיחק בקישור - התקפה של ריאל מאז 2009). אהה וגם ביונייטד הוא שיחק עם נגרים וסחב את כל הקבוצה על כתפיו, לא היו לו את סקולס גיגס טבז רוני ובלה בלה שיעזרו לו. YEAH RIGHT...

 

מעניין מה היה קורה אם רונאלדו היה משחק בארסנל ומקבל לצידו את ארשבין וולקוט בנדטנר, ואז היינו רואים עד כמה הוא באמת סוחב על גבו קבוצה. רמז - ארסנל היו זוכים סוף סוף באליפות אבל אני לא רואה אותם מככבים כמו ריאל בטופ של הכדורגל למשך זמן לא תמיכה לרונאלדו.

 

ומה עם ריבאלדו ורוברטו קרלוס למה שכחת אותם? הרי גם הם זכו ביותר תארים ממסי אז גם הם טובים ממנו. לשיטתך מולר טוב יותר ממסי כי הוא זכה במונדיאל ומסי לא, ופברגאס בכלל עילוי כי הוא לקח גם יורו וגם מונדיאל אז הוא בכלל ברמה של פלה. נו בחייאת המונדיאל זו אמת המידה?

 

השנאה לבארסה ולמסי פשוט מעבירה אתכם על דעתכם.

עריכה אחרונה על ידי פליקס

ROOONEEYY

פורסם



הוא לא עשה את זה לבד. הוא לא סוחב קבוצה, הוא מבצע מעולה בקבוצה שנבנתה סביבו, עם שחקני קישור מהטובים בהיסטוריה (צ'אבי, אינייסטה) שיפטמו אותו בכדורים ושחקני כנף מעולים (הנרי, ניימאר, פדרו, סוארז ומי לא) שיקחו מגינים על עצמם. כמו שכבר כתבתי, בשבילו העיפו גם את אטו ואיברה, הכל כדי להעביר אותו לחוד. הוא לא עשה את זה לבד. זה מה שמבדיל בינו לבין מראדונה, שלקח ערימת נגרים לגביע העולם ולקח ערימת נגרים אחרת לשתי אליפויות איטליה, בליגה שהייתה אז הכי קשה בעולם, עם בלמים שהיו עושים עליו פאול (לא פאול של היום, פאול של אז) בממוצע כל שתי דקות, וזה רק מה שהיה נשרק. כבודו של מסי במקומו מונח, אבל הוא רחוק מלהיות הכי טוב בהיסטוריה, או אפילו בתקופתנו (רונאלנו, תאהבו אותו או לא. לפחות הוא לא בא בביצ'ינג שהוא באגף).

 



 

השחקנים שלידו בנבחרת טובים יותר מאלה שהיו למראדונה בזמנו. תיכנס לויקי, תראה את הסגלים של ארגנטינה בכל אחד מהטורנירים. כולם סופרסטארים. אבל מה לעשות והוא צ'וקר. שוב, מראדונה הוא לא, וכשאתה לא מצליח ברמת הנבחרת אתה לא באמת יכול להיחשב לטוב ביותר. לכן מראדונה גדול יותר, ולכן בגדול גם רונאלדו (פנומנו), רונאלדיניו, רומאריו, דל פיירו ופירלו גדולים יותר בהיבט ההיסטורי. וגם כריסטיאנו.

 

 

וזה יפה שאתה מסתכל על תארים בתחרות של נבחרות כשזה נוח ומתעלם מתארים ברמה של קבוצות כשזה לא תואם לתאוריה שלך.

להזכירך, מראדונה שיחק גם בברצלונה, לא רק בנאפולי והוא לא עשה שם הרבה. ההישג הכי גדול שלו במסגרת הקבוצות ברמה הבינלאומית היה גביע אירופה למחזיקות גביע.

לעומת זאת, למסי יש 4 גביעי ליגת אלופות ועוד אינספור תארים שמארדונה בחלומות הכי רטובים שלו לא הגיע אליהם.

כמות השערים\בישולים\יצירת מצבים לשער שמסי מייצר לקבוצה שלו היא פחות או יותר פי 2.5 יותר גבוהה מכל שחקן אחר בעולם (רונאלדו הרחק מאחור)

 

לגבי הנבחרת, יכול להיות שעל הנייר השחקנים הנוכחיים יותר טובים, אבל שמארדונה בישל לבורצ'אגה מצב לגול בגמר של 86 הוא דאג לשים אותו ברשת. שמסי סידר להיגוואין מצב באחד על אחד מול גרמניה בגמר הוא החטיא (וגם בגמרים של הקופה אמריקה). זה מה שהופך את מראדונה ליותר טוב? בולשיט. אתם, בדיוק כמו ה"פרשנים" שלנו אוהבים לקפוץ למסקנות אחרי תוצאה מסויימת כי ככה אתם הכי צודקים.

 

ההשוואה לרונאלדו זה בכלל בדיחה שאני מתבייש אפילו לרשום אותה.

מעודד מהקווים? באמת? הוא היה נטל על הנבחרת שלו ששיחקה כדורגל מזעזע איתו והוא לא עשה כלום באליפות הזו. לייחס לו את זה כהישג זה לעג.

ההשג הכי גדול בקריירה של רונאלדו זה שמשווים אותו למסי.

פורסם

מעודד מהקווים (לא מעודד, אלא משמש כקפטן פעיל) זה, לפחות, טוב יותר מלקבל סרט כי ככה זה, כשבפועל מאסצ'רנו (אגב, שחקן ענק, פשוט עצום) מתפקד כקפטן וכמנהיג.

 

בגדול, הויכוח הזה לא ייגמר, אבל מסי מתפקד בתנאים מושלמים וכל פעם שחרא פוגש את המאוורר, הוא נסוג. זה לבד מונע ממנו מלהיות הגדול מכולם, גם אם הוא כובש מלאנתאלפים גולים. בגדול, הוא מה שהיה לברון ג'יימס עד האליפות האחרונה של קליבלנד, כי רק אז הוא באמת הוכיח מנהיגות וגדולה. עד אז הוא היה ספק היילייטס ונקודות, בדיוק כמו מסי עכשיו. למסי יש עוד כמה שנים טובות לשחק, נראה אם יצליח.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

רומן, אני מחזיק ממך. אתה חייב להפסיק להקשיב לפרשנים במדינה שלנו. זה פחי אשפה אחד אחד.

אני יכול לרצף אותך בסטטיסטיקה איך מסי מגיע למשחקים גדולים ואת התפוקה שלו בהם. איך עונות שלות הוא סוחב את ברצלונה על הגב. נכון, תמיד היו לידו שחקנים אבל הוא הפך אותם לגדולים, לא הם אותו. זה בדיוק ההבדל.

החל מגמרי ליגת אלופות, גמרי גביע וכיו"ב. הוא פשוט הרגיל אותנו לנתונים לא כלכך הגיוניים שאם הוא מסיים משחק עם שער ובישול זה בינוני.

 

הנה וידאו של חלק מהם:

https://www.youtube.com/watch?v=wln7MJIY64g

פורסם

אם הייתי מקשיב לפרשנים, הייתי סוגד לו כמו כולם. כל הקטע הוא שאני לא מקשיב להם. בעיניי, במשחקים החשובים שאני ראיתי, חסר לו הגרוש ללירה. בעיניי, כשאני רואה את מסי עומד בצד נבוך עם סרט הקפטן עליו, ומסצ'ראנו באמצע ההאדל מדרבן את השחקנים, זה עושה אותו פוסי. לא כ"כ מעניין אותי מה פרשנים אומרים על זה. מסי לא עושה, לפחות לא בעיניי, אף אחד גדול, אלא עושים אותו. זה בדיוק ההבדל בינו לבין מראדונה. הוא לא מנהיג. שוב, ההשוואה ללברון ג'יימס. עד הגמר האחרון הוא לא היה מנהיג. הוא היה חזק, הוא היה שחקן אדיר, הוא החזיק בהשפעה בשל גובה החוזים שלו והנוכחות הפרסומית שלו, אבל רק בגמר האחרון הוא הפך למנהיג וזה מה שהעלה אותו מדרגה. שוב, בעיניי. ומסי עדיין לא שם, ואני בספק אם אי פעם יהיה.

 

מולר, אגב, עד שפקשש בטורניר האחרון, תמיד הגיע למשחקים הגדולים. לא עושה אותו אולי לגדול ממסי, אבל כן עושה אותו לווינר מטורף.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
רומן, אני מחזיק ממך. אתה חייב להפסיק להקשיב לפרשנים במדינה שלנו. זה פחי אשפה אחד אחד.

אני יכול לרצף אותך בסטטיסטיקה איך מסי מגיע למשחקים גדולים ואת התפוקה שלו בהם. איך עונות שלות הוא סוחב את ברצלונה על הגב. נכון, תמיד היו לידו שחקנים אבל הוא הפך אותם לגדולים, לא הם אותו. זה בדיוק ההבדל.

החל מגמרי ליגת אלופות, גמרי גביע וכיו"ב. הוא פשוט הרגיל אותנו לנתונים לא כלכך הגיוניים שאם הוא מסיים משחק עם שער ובישול זה בינוני.

 

הנה וידאו של חלק מהם:

https://www.youtube.com/watch?v=wln7MJIY64g

 

באמת צירפת את הסרטון הזה כדי להראות איך מסי "סוחב" את הקבוצה עליו?

ברוב המקרים שם הוא מקבל כדורים אדירים מחברים לקבוצה וכל מה שנשאר לו זה לשים את השפיץ של הנעל.

זה כמו שאני אגיד שבנזמה סוחב את ריאל כי הוא זה שבד"כ שם את השפיץ של הנעל.

פורסם

בעיניי, במשחקים החשובים שאני ראיתי, חסר לו הגרוש ללירה.

בעיניי, כשאני רואה את מסי עומד בצד נבוך עם סרט הקפטן עליו, ומסצ'ראנו באמצע ההאדל מדרבן את השחקנים, זה עושה אותו פוסי...

שוב, בעיניי. ומסי עדיין לא שם, ואני בספק אם אי פעם יהיה.

 

יש מצב שהראייה שלך קצת סובייקטיבית...

תסתכל על הוידאו ותראה אינספור ביצועים מטורפים שלו במשחקים חשובים ברגעים חשובים.

 

דר"א, ראית את הסטטיסטיקה של נבחרת ארגנטינה עם ובלי מסי?

 

argentina-ps_1l6pzuqxtqyvm1e7c60nc4ts3e.jpg

 

אולי זה יותר קשור למסצ'ארנו באמת.

פורסם
באמת צירפת את הסרטון הזה כדי להראות איך מסי "סוחב" את הקבוצה עליו?

 

לא, צירפתי את זה בגלל שאמרו שהוא לא מגיע למשחקים חשובים.

 

הוא סוחב את הקבוצה שלו בהמון דברים אחרים שלא קשורים דווקא בשערים.

פורסם

א. זה רק בטורניר האחרון.

ב. לא כ"כ הבנת את הכוונה שלי. הכוונה שלי היא לא להגיד שמסי שחקן רע. הוא לא. הוא פשוט לא מה שעושים ממנו, כלומר לא השחקן הטוב בהיסטוריה ו(שוב לדעתי) הוא גם לא השחקן הכי טוב בדור הזה. עוד שחקן טוב, מעולה אפילו, שעם בניה נכונה של הקבוצה סביבו מגיע למספרים מדהימים, אבל לא באמת מנהיג.

 

ועם כמה שאני לא אוהד יובנטוס, הוא עוד לא שם גול לבופון :wink:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לא, צירפתי את זה בגלל שאמרו שהוא לא מגיע למשחקים חשובים.

 

הוא סוחב את הקבוצה שלו בהמון דברים אחרים שלא קשורים דווקא בשערים.

 

כמו מה למשל?

הגנה הוא לא עושה, כי הוא "כוכב" אז אסור לו לרדת להגנה (או שתכף תצרף לקט של מסי יורד להגנה ב3 מתוך 70 משחקים בעונה).

ראינו אתמול איך הוא מגיע למשחקים חשובים - 0 בעיטות למסגרת.

פורסם

שלומי תודה

 

דקה 7.00 והלאה גול מהסרטים

 

יותר יפה יהיה להראות את הגולים שהוא בישל באומנות.

 

למה להתעסק בהשוואות אם הוא הגדול או רק גדול

 

תענוג לראות אותו משחק.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...