Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העניין הוא שרונאלדו לא בדיוק חלוץ קלאסי, הוא אמר בעבר שהוא לא אוהב לשחק בשפיץ וזה כיוון שהמשחק שלו מבוסס על המון תנועה והיכולת שלו לזהות שטחים ולקבל את הכדורים לשם, היא זו שהופכת אותו לסקורר כזה מדהים.

 

זו גם הסיבה להבנתי שבנזמה ממשיך לשחק לצידו, על אף שמוראטה בכושר טוב יותר, המשחק של בנזמה פשוט מסונכרן הרבה יותר טוב עם היכולות של רונאלדו.

 

להציג את זה כאילו הוא חלוץ מטרה שרק דוחק כדורים לשער, נו באמת.

 

 

 

Sent from my FL02 using Tapatalk

  • תגובות 258
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מסי השחקן הטוב בעולם, אולי הטוב בהיסטוריה, כל מי שראה אותו אפילו באימון יודע שכל בעיטה/מסירה/נגיעה שיוצאת לו מהרגל היא לא פחות מאומנות.

רונאלדו הוא שחקן של מאני טיים, חי מזה, בועט פנדל חמישי מרצון עז ביותר אומר כ"כ הרבה.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
מסי השחקן הטוב בעולם, אולי הטוב בהיסטוריה, כל מי שראה אותו אפילו באימון יודע שכל בעיטה/מסירה/נגיעה שיוצאת לו מהרגל היא לא פחות מאומנות.

רונאלדו הוא שחקן של מאני טיים, חי מזה, בועט פנדל חמישי מרצון עז ביותר אומר כ"כ הרבה.

אוקי.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם
מר מגאדת', שמת לב שרונאלדו עדיין מתופקד באגף בעוד מסי בכה את הדרך לשפיץ לפני שנים טובות?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

מסי משחק בשפיץ, מאיפה הבאת את זה?

ענקים כמו ניימאר וסוארס זזים? כנראה שאתה לא רואה משחקים של ברצלונה.

סוארס חלוץ מטרה, ניימאר אגף שמאל, מסי אגף ימין + קישור כי אין שם מי שיעשה את העבודה מאז שצ'אבי עזב.

ועם כל זה שהוא היום בונה המשחק של בארסה, הוא עדיין מבקיע בכמויות הסטריות.

 

לעומתו, רוב הגולים שרונאלדו הבקיע השנה הגיעו מתוך הרחבה, בדחיקות.

 

סטטיטסטיקה?

סבבה..

 

17952547_10155465306319305_1143854514022579290_n.jpg18034357_10155465306374305_17744595129916901_n.jpg18033203_10155465306474305_1357607804710382858_n.jpg18011148_10155465306554305_5259302510938098028_n.jpg18033095_10155465306674305_135953538451247198_n.jpg

פורסם

למה לא תביא את הבישולים

 

בהם מסי לוקח בהליכה.

 

החיים שלי יותר פשוטים

 

אני נהנה לראות את שניהם , את מסי יותר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יפה אמרת ישה.

לא מסכים עם זה במאה אחוז, אני נהנה מאוד לראות את שניהם באותה במידה (ברוב המשחקים, יש משחקים בודדים שהם פשוט מעצבנים ו״מעכבים״ את המשחק אם אפשר להגדיר את זה ככה)

 

שלומי אני חייב להיות כנה, אתה מתנהג קצת כמו אוהדי 2009 או בשם השני ילדי בארסה מאניה בכל הקשור למסי ולברצלונה, קודש הקודשים של הישראלים.

 

ראיתי כמעט את כל המשחקים של בארסה העונה, מעטים המשחקים בהם מסי שיחק באגף ימין ולא ברח לאמצע, ולא משנה מאיזו סיבה, בכל אופן בשפיץ הוא לא משחק הרבה כמו שאמרת.

פורסם

הוא "בורח" לאמצע בשביל לבנות את המשחק. לא בשביל להיות חלוץ או בשפיץ ובטח לא בשביל לנפח את כמות השערים שהוא מבקיע. בניגוד לשמוקסינל השני שמתבאס שחבר מהקבוצה שלו מבקיע (עלאק מנהיג), מסי דואג שאלו שלידו יבקיעו כמה שיותר.

 

אני אכן לא אובייקטיבי, אני אוהד את הכדורגל של בארסה ב-10 שנים האחרונות כי זה הכדורגל הכי יפה שראיתי בחיים שלי וראיתי המון כדורגל.

הפילוסופיה של ברצלונה, העובדה שלאורך השנים האלה 70% מהשחקנים היו שחקני בית של הקבוצה (היו משחקים ששיחקו 10 שחקני לה מאסיה בהרכב הקבוצה).

אני אוהד את מסי כי יש בו שילוב של מספר תכונות שכל אחת מהן לחוד הופכת שחקן לטופ ברמה העולמית גאונות משחק, דריבל, יכולת הבקעת שערים ואופי נדיר.

למסי יש את כולן ברמה הגבוהה ביותר שיש.

 

ה"אנטי מסי" שיש פה ובעוד כמה מקומות זה רק בגלל שאנשים רוצים להיות מגניבים מספיק בשביל לצעוק המלך הוא ערום.

פורסם

נכון, זו הסיבה שאנחנו אנטי מסי.

סליחה שאנחנו לא משתחווים בפני הוד מלכותו, ירום הודו, השחקן הגדול ביותר שראה המשחק, המייקל ג'ורדן של הכדורגל.

 

אולי אם האהדה לברצלונה בארץ לא הייתה כל כך חסרת פרופורציה, והתקשורת לא הייתה מוטית לטובת הקבוצה הזו באופן עיוור לחלוטין,

אזי עוצמת האנטי הייתה פחותה.

כמו כן היה עוזר אם הייתה לאוהדי בארסה פחות תחושת הקוזאק הנגזל מול ריאל בכל דבר, וקצת יותר מודעות עצמית.

 

אבל אין לכם את כל זה, ולכן אתם לא מבינים איך יכול להיות שמישהו לא מעריץ את מסי ולא חושב שהוא שחקן הכדורגל המושלם ביותר, למעט רצון להיות מגניב.

בחייך, תהיה רציני קצת יותר.

פורסם

לא מבין על מה הויכוח בין מסי לרונאלדו - שני שחקנים נדירים לדור ואנחנו זוכים לראות ולהנות משניהם.

אי אפשר לא לאהוב את מסי כי הוא שחקן ברצלונה או את רונאלדו כי הוא שחקן של ריאל.

כן חלוץ, לא חלוץ, שפיץ או לא, את מי זה מעניין? אני לא חושב שזכיה בנבחרת היא ערבון למשהו וגם הזכיה של פורטוגל לא מסמלת שום דבר מבחינתי כלפי רונאלדו.

פורסם

סליחה שאנחנו לא משתחווים בפני הוד מלכותו, ירום הודו, השחקן הגדול ביותר שראה המשחק, המייקל ג'ורדן של הכדורגל.

 

סלחתי.

פורסם

לפחות אתה מודה שלומי, אתה מאוהדי 2009, לא רלוונטי במיוחד כי דעותיך לא אובייקטיביות..

אגב לנושא מסי הגדול מכולם או לא, יש לי צד ארגנטינאי, כל הצד הזה במשפחה טוען שאין להשוות בין מסי למארדונה ושמסי לא יחשב בעיניהם כגדול ממראדונה אם לא יהיה גביע

 

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

פורסם

עוד לא פגשתי ארגנטינאי שדיבר אחרת.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לא מגיע למשחקים גדולים.

אכן.

לעומאתו רונאלדו במאני טיים.

של נעליך מעל רגליך שאתה מדבר על מסי...

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...