Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

גיסי מעוניין לקנות S60 אוCX60 שת 2012-2014.

הוא לא נוסע רבה אבל צריך רכב מעט ייצוגי לצורכי עבודה.

האם יש בדגמים הלו מנועים/גירים יותר מומלצים ופחות מומלצים, אני מדבר מבחינת אמינות.

כוח פחות מעניין אותו.

לדעתי מה שהוא ראה בינתיים ורוצה שאני אגש לראות גם זה המנוע T4.

 

האם יש שינויים בין השנתונים האלו שהיה סיבה להעדיף שנתון מסוים (חוץ מהחדש ביותר)

מה לגבי רמות גימור?

 

אשמח לכל מידע.

תודה והמשך שבוע טוב.

פורסם

ממרץ 2014 מנועי T5 VEA עם גיר אוטומטי רגיל. 245 כ"ס.

 

החליפו את מנועי פורד T5 עם 240 כ"ס וT4 עם 180 כ"ס בנוסף מנועי פורד הגיעו עם תיבת מצמד כפול רטוב.

 

בגדול עדיף מנועי וולוו - למרות שאין תקלות מיוחדות גם במנועים הקודמים.

  • רעיון גרוע 1

STI 2004

 

 

פורסם

עדיף זה מבחינת אמינות, או שהם פשוט יותר חזקים? או שאולי זה בכלל בגלל הגיר?

 

המנועים של פורד אלו המנועים שיש במונדאו (אקןבוסט)?

עם הגיר הכפול מצמדים של המונדאו?

פורסם

נצל"ש - ה S60 T4, בשנים 2012-2013 הגיעה עם מנוע 1600 טורבו ותיבת הילוכים רובוטית 6 הילוכים.

איך האמינות של התיבת הילוכים הרובוטית?

האם זו אותה תיבה שקיימת בפוקוס? (מקווה מאוד שלא).

פורסם

מדובר על תיבה עם מצמדים רטובים, שונה מזאת של הפוקוס ואמינה בהרבה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לפי המוסכניקים במורשה מאיר, המנוע האמין ביותר של וולוו הוא ה t6 בנפח 3 ליטר על 304 סוסים.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

אהלן



 

אז נסעתי ביום שיש עם גיסי לחפש עבורו וולוו.

בדקנו את ה s60 מנוע 1.6 שנת 2013 שאני מבין שזה מנוע של הפורד אקובוסט.

cx60 מנוע 2 ליטר שנת 2013 שזה המנוע שקיים במונדאו/s-max

בשני המנועים יש גיר רובטי כפול מצמדים להבנתי כמו במונדיאו/s-max.

וגם s60 r-design שנת 2014 שזה כבר המנוע החדש של וולוו עם ה 245 כ״ס וגיר פלנטרי 8 הילוכים.

 

מה שאותי שוב הטריד זה שבשלב החיפושים שלי לא מזמן עבור s-max לאישתי נתקלתי בכ-4 רכבים מתוך 5-6 שכבר הוחלף בהם מנוע (2 ליטר טורבו של פורד).

אז סיפרו לי שזה היה רק בדגמים הראשונים של שנת 2011 וזה היה בעיה בתוכנה וכו׳

לבסוף החלתתי ללכת על ה s-max עם המנוע הישן 2.3 ליטר בכל זאת, אותו לאישתי איזה כבר דרישות יש לה מהמנוע.

וגם עכשיו מתוך שני cx60 שהם שנת 2013 שראיתי באחד מהם מידי שפתחתי מנוע שהוחלף מנוע בחדש (לא היה קשה, מנוע מבריק מבחוץ כאילו אין לו חודש שם בטח ביחס לגוון הגיר) , ששאלתי את הבעלים הוא טוען שזה היה במסגר האחריות והוא אשלח לי את הסטורית הטיפולים.

לא שזה משנה אבל התחושה שלי היא שזאת הסיבה שהוא מעוניין למכור כרגע.

 

אני לא יודע עד כמה המנוע ה״חדש״ של וולוו אמין אבל מהמנוע של הפורד אני כבר די חושש.

בטח מלהיות זה שממליץ לבן משפחה אחר.

כנראה שנלך על הs60 r-design שנת 2014-2015 מנוע 2 ליטר

פורסם

קיבלתי היום את ההיסטוריה של הרכב, בטיפול האחרון צוין שיש דליפת קומפרסיה, כ-1000 ק"מ אחרי הרכב נכנס להחלפת מנוע.

שלושה עמודים שלמים שלחלפים בשלב ההחלפה, עשרות אטמים ומחזירי שמן ועל הדרך גם טורבו מחודש, לא מבין למה.

 

שוב אני חוזר לאותו סיפור, ה cx60 יותר מתאימה להם מבחינת המשפחה.

אם אנו הולכים אחורה מבחינת שנתון לדוגמא, שנת 2009-2012.

ראיתי שיש אופציות למנועים נוספים

T6 Active אוט' 3.0 (285 כ"ס)

 

איך נחשב המנוע הזה מבחינת אמינות?

איך הגיר?

פורסם

מדובר על מנוע 6 צילינדרים עם מערכת 4*4 ותיבת הילוכים פלנטרית של אייסין בעלת 6 הילוכים. הביצועים מצוינים והרעש של המנוע הרבה יותר נעים לאוזן. לעומת זאת, תצרוכת הדלק גבוהה יותר.

אני ממליץ לחפש את ה-xc60 עם מנוע ה-T5 החדש שמשווקת מ-2014 בארץ.

×
×
  • תוכן חדש...