Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל טוב (מנוע, מחיר) ויפה (לא מת על העיצוב המחודש, אבל עדיין-הוא מוצלח יותר מהקודם), אבל יש לי טענות בעיקר למקבלי ההחלטות במכשירי תנועה.

כשקניתי את הקרוסאובר (מאי 2014) הוא באמת נתן חבילה מוצלחת במחיר טוב.

היום, השוק מלא במתחרים.

ההחלטה של היבואן לוותר על מולטימדיה מקורית ובעיקר על מערכות בטיחות מתקדמות (תפסיקו לדחוף מוביליי בהתקנה מקומית!), היא החלטה מאכזבת.

מחיר הרכב אכן נמוך. דבר שמאפשר ליבואן להציע רמת גימור נוספת שתכלולאת המערכות הללו. נניח ב-130000 שקל.

אותי זה היה קונה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מעניין מתי מכשירי תנועה יחליטו להפסיק לדחוף מובילאיי בכל דגם חדש של סוזוקי שהושק לאחרונה וגם שם נראה מערכות בטיחות מקוריות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ע"פ מדרגות המחיר והמס ,אני חושב שהיבואן בכלל מכוון לציי רכב. ימים יגידו. מעניין גם לראות איך תהיה גרסת טורבו ראשונה (גם ל tsi היו חבלי לידה)

פורסם

העיצוב מכוער,גריל דוחה.

מבחינת אמינות,לסוזוקי מוניטין מצויין ומרשים,מה שאי אפשר להגיד על תוצרת vag.

פורסם

מקריאת סיקרי אמינות בארה"ב, אין חוכמות, מנועי טורבו קטנים, פחות אמינים, גם אצל היפנים, כמו הונדה סיוויק, ובכלל, היפנים כבר לא אמינים יותר מהממוצע, כמו ניסן, שהתיבות הרציפות שלה לא מראות אמינות גבוהה, המקרה של הסוזוקי בכלל קשה, ולא קשור לאמינות, האוטו נראה כמו אוטו רוסי מימי המלחמה הקרה,

 

Sent from my LG-D858HK using Tapatalk

פורסם
יהיה מאוד נחמד עם לויטרה יכנס אותו מנוע גודש-קטן,חזק וחסכוני .

 

המנוע הזה כבר קיים בויטרה בחו"ל, פשוט לא מייבאים אותו לארץ.

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

פורסם
הסוזוקי בהחלט אינו ג'יפון. הוא רכב משפחתי קצת ארוך מרגיל, ואולי גם טיפה יותר גבוה. .

 

זו בדיוק הגדרת הקטגוריה, ראה XV, 2008 ועוד שלל מכוניות קרוסאובר שהן "רכב משפחתי קצת ארוך מרגיל, ואולי גם טיפה יותר גבוה"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

היום ההורים שלי הלכו לאחת מסוכניות סוזוקי לקבל מידע על הקרוסאובר החדשה אבל נציגי המכירות עדיין לא ידעו למסור שום מידע לגבי מועד כניסה מדוייק ואפשרות לבצע הזמנה.

מקווה שבקרוב נדע יותר פרטים.

פורסם
היום ההורים שלי הלכו לאחת מסוכניות סוזוקי לקבל מידע על הקרוסאובר החדשה אבל נציגי המכירות עדיין לא ידעו למסור שום מידע לגבי מועד כניסה מדוייק ואפשרות לבצע הזמנה.

מקווה שבקרוב נדע יותר פרטים.

 

לא יודע באיזו סוכנות היו ההורים שלך, אבל אני הייתי היום, שילמתי מקדמה ואני אקבל את הרכב באמצע מרץ.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם
זו בדיוק הגדרת הקטגוריה, ראה XV, 2008 ועוד שלל מכוניות קרוסאובר שהן "רכב משפחתי קצת ארוך מרגיל, ואולי גם טיפה יותר גבוה"

 

ה-2008 מבוססת על ה-208, ה-I20 CW מבוססת על ה-I20 וה-CX3 מבוססת על המאזדה 2.

בנוסף לקטגוריה שציינת יש גם קטגוריה חדשה לגמרי של "רכב סופר מיני קצת ארוך מרגיל, ואולי גם טיפה יותר גבוה"... :)

פורסם

היי Inon

איזה דגם ומה התמחור הרשמי שלו?

לדעתי הם היו באחת מהסוכניות באזור חדרה. אולי בנתניה.

נאמר שאין מידע רשמי עדיין, אין פירוט על הדגמים, על האבזור, על התוספות. ידעו לומר שהמחיר המשוער כ 125 אלף עבור האוטו' 1.4.

לא ידוע עדיין לגבי מבצעים והנחות.

 

ושביום שישי הקרוב יהיה יום מכירות עם הטבות.

פורסם
היי Inon

איזה דגם ומה התמחור הרשמי שלו?

לדעתי הם היו באחת מהסוכניות באזור חדרה. אולי בנתניה.

נאמר שאין מידע רשמי עדיין, אין פירוט על הדגמים, על האבזור, על התוספות. ידעו לומר שהמחיר המשוער כ 125 אלף עבור האוטו' 1.4.

לא ידוע עדיין לגבי מבצעים והנחות.

 

ושביום שישי הקרוב יהיה יום מכירות עם הטבות.

 

הדגם שנקבל נקרא בישראל glx, אבל בסוזוקי העולמית הדגם נקרא gl+ (בדקתי באתר סוזוקי העולמית). כל הפירוט מופיע בכתבות על ההשקה באינטרנט. ביום שישי הקרוב הרכב יהיה בכל אולמות התצוגה ובנוסף ככל הנראה מי שרוכש את הרכב ב 3.3 יקבל מערכת מולטימדיה + מצלמת רוורס במתנה.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4


×
×
  • תוכן חדש...