Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי קרוסאובר המחודשת בישראל


inon007
שימו לב! השרשור הזה בן 2612 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פעם כתבתי סקריפט ב-MATLAB, שמחשב את מהירות סיבובי המנוע כפונקציה של המהירות (בכל הילוך), לפי מידות הצמיג ויחסי ההעברה. הרצתי את הסקריפט הזה על הנתונים של הקרוסאובר - גם אוטומטי וגם ידני - ומתברר שמדובר בשני סיפורים שונים לגמרי.

אני מצרף את הגרפים להשוואה. בכותרות של הגרפים: 6A = שישה הילוכים אוטומטי; 6M = שישה הילוכים ידני.

אפשר לראות שכשמשייטים ב-110 קמ"ש ובהילוך שישי, בגרסא האוטומטית המנוע מסתובב ב-2000 סל"ד נינוחים, ובגרסא הידנית המנוע מתחיל קצת ליילל ב-2600 סל"ד. הבדל משמעותי למי שנוסע הרבה מחוץ לעיר.

ועוד משהו: במפרט של הקרוסאובר כתוב ששתי הגרסאות מזנקות מ-0 ל-100 קמ"ש באותו זמן, 9.5 שניות. איך זה יכול להיות אם תיבות ההילוכים כל כך שונות?

 

 

[ATTACH=CONFIG]483308[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]483309[/ATTACH]

 

גם אני לא הבנתי, אבל בפועל ולפי וידאו, הגרסא האוטומטית מאיצה מ 0-100 בפועל ב 8.43 שניות לפי מדידת GPS.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שכחתי להוסיף דבר שאהבתי מאוד מנסיעת המבחן שבצעתי בחיפה:

בניגוד למנועי tsi שנותנים מומנט חזק מההתחלה ולא מרגישים שינוי במשיכה כל ההילוך, בסוזוקי מרגישים כמו מנוע אטמוספרי חזק. מה זאת אומרת? - ברצפת הסל"ד מרגישים דחיפה קלה וככל שמטפסים בסל"ד מרגישים דחיפה חזקה עד ל 4500 סל"ד בערך ואחריו מגיע הכוח של 140 סוסים.

אני אהבתי מאוד את ההרגשה.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם כתבתי סקריפט ב-MATLAB, שמחשב את מהירות סיבובי המנוע כפונקציה של המהירות (בכל הילוך), לפי מידות הצמיג ויחסי ההעברה. הרצתי את הסקריפט הזה על הנתונים של הקרוסאובר - גם אוטומטי וגם ידני - ומתברר שמדובר בשני סיפורים שונים לגמרי.

אני מצרף את הגרפים להשוואה. בכותרות של הגרפים: 6A = שישה הילוכים אוטומטי; 6M = שישה הילוכים ידני.

אפשר לראות שכשמשייטים ב-110 קמ"ש ובהילוך שישי, בגרסא האוטומטית המנוע מסתובב ב-2000 סל"ד נינוחים, ובגרסא הידנית המנוע מתחיל קצת ליילל ב-2600 סל"ד. הבדל משמעותי למי שנוסע הרבה מחוץ לעיר.

ועוד משהו: במפרט של הקרוסאובר כתוב ששתי הגרסאות מזנקות מ-0 ל-100 קמ"ש באותו זמן, 9.5 שניות. איך זה יכול להיות אם תיבות ההילוכים כל כך שונות?

 

 

[ATTACH=CONFIG]483308[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]483309[/ATTACH]

 

כי בידני אין ממיר מומנט ולכן יש יותר כוח זמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2612 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...