Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמי מופיע על כתב תביעה בגין תאונה שלא קרתה


שימו לב! השרשור הזה בן 2627 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אשתי קיבלה מכתב מעורך דין בו מופיע שמה כאחת הנתבעים. חברת מנורה ביטוח בע"מ תבעה פלוני אלמוני ואת אשתי ע"ס 107,000 ש"ח. הארוע שלכאורה קרה לפני 8 חודשים: פלוני נהג ברכבה של אשתי, עבר באדום ועשה טוטאלוס ליונדאי 35. בתור בעל הרכב היא כאילו אחראית על הנעשה ברכבה. אין לנו מושג מי זה פלוני, הרכב היה איתנו במהלך אותו היום, הרכב לעולם לא עבר תאונה והיה, ועודו מבוטח בחברת פניקס. בדיווח תאונה שהיה אחד המסמכים במעטפה שקיבלנו רשום אכן מספר הרכב של אשתי. הסברה שלנו היא שבעת רישום הדיווח נפלה טעות ברישום לוחית הרישוי.

חברת הביטוח שלנו לא עזרה לנו. בינתיים אין מענה מחברת ביטוח מנורה. אנחנו רוצים שיסירו את השם מהתביעה כי בבירור נפלה טעות. איך עושים את זה? עם מי מדברים?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנה מיד לחברה שמבטחת אותך בביטוח צד ג' ודרוש הגנה משפטית, זה מגיע לך, מה ז"א לא עזרה? בכל מקרה שלח להם "הודעה לצד שלישי" באופן רשמי.

 

הודעה לצד שלישי בתובענות מסויימות [283]







216. בתובענה שנפתחה במסירת כתב תביעה והוגש בה כתב הגנה, רשאי נתבע ליתן לכל אדם, לרבות אדם שהוא בעל דין בתובענה, הודעה לצד שלישי במקרים אלה:

(1) כשהנתבע טוען נגד הצד השלישי שהוא זכאי להשתתפות או לשיפוי ממנו בשל כל סעד שייפסק נגדו בתובענה;

(2) כשהנתבע טוען נגד הצד השלישי שהוא זכאי כלפיו לסעד הכרוך בנושא התובענה והוא בעיקרו כסעד שמבקש התובע;

(3) כששאלה או פלוגתה בין הנתבע לצד השלישי הכרוכה בנושא התובענה היא בעיקרה כזו השנויה במחלוקת בין התובע לנתבע, ומן הראוי שתיפתר גם ביניהם לבין הצד השלישי.

הודעה לצד שלישי בתובענות אחרות [284]





217. (א) בתובענה שלא כאמור בתקנה 216 רשאי בעל דין, תוך שלושים ימים מהיום שהומצא לו כתב התביעה, או תוך זמן ארוך יותר שקבע בית המשפט או הרשם, לבקש מבית המשפט או הרשם רשות ליתן הודעה לצד שלישי במקרים המנויים בתקנה האמורה, כאילו היה נתבע.

(ב) בית המשפט או הרשם רשאי להיעתר לבקשה, לאחר שנתן לשאר בעלי הדין לומר את דברם, או לדחותה, וכן הוא רשאי להורות על החלפת כתבי טענות או לתת כל הוראה אחרת או נוספת, ככל המתחייב ממהותו של הענין.

הודעה לצד שלישי כשהחיוב סולק תק' (מס' 4) תשמ"ו-1986





218. בתובענה לפי תקנות 216 ו-217 רשאי בעל דין להמשיך בהודעה לצד שלישי שניתנה קודם לכן, וכן רשאי הוא – בתובענה לפי תקנה 217 – לבקש מבית המשפט רשות ליתן הודעה כאמור, גם כאשר התובע קיבל פסק דין לטובתו נגד חלק מן הנתבעים או כשהחיוב לגביו כבר סולק על ידם, אך טרם ניתן פסק דין לגבי שאר הנתבעים ולא הוכרעה שאלת ההשתתפות או השיפוי.

מיום 10.7.1986

תק' (מס' 2) תשמ"ו-1986

ק"ת תשמ"ו מס' 4939 מיום 10.6.1986 עמ' 994

החלפת תקנה 218

הנוסח הקודם:

218.בתובענה למתן רשות ליתן הודעה לצד שלישי או להמשיך בדיון בהודעה שניתנה קודם לכן לפי תקנות 216 ו-217, רשאי בעל דין להגיש בקשה כאמור בתקנה 217 גם כאשר התובע קיבל פסק דין לטובתו או שהחיוב לגביו כבר סולק, אך טרם הוכרעה שאלת ההשתתפות או השיפוי.

הודעה מאת צד שלישי [285]





219. הוראות תקנות 216 ו-217, לפי הענין, יחולו גם על מי שהומצאה לו הודעה לצד שלישי מאת בעלי דין או מאת צד שלישי, כאילו היה נתבע; הוא הדין לגבי מי שהומצאה לו הודעת צד שלישי לפי תקנה זו.

תוכן ההודעה והמצאתה [286]





220. (א) הודעה לצד שלישי תהא ערוכה לפי טופס 18, תפרש את מהות התובענה של בעל הדין נגד הצד השלישי ונימוקיה, ותומצא לצד השלישי; להודעה יצורפו העתקים מכתבי הטענות שהוגשו בתובענה אם לא הומצאו לו קודם לכן; עותק מההודעה יימסר לבית המשפט ויומצא לשאר בעלי הדין בתובענה.

(ב) ההודעה לצד השלישי תוגש בידי בעל הדין בתוך הזמן שנקבע להגשת כתב הגנתו, אם לא קבע בית המשפט או הרשם מועד אחר – במקרה האמור בתקנה 216, או תוך הזמן שקבע בית המשפט או הרשם בהחלטתו – במקרה האמור בתקנה 217.

הגנת צד שלישי [287]





221. רצה צד שלישי לחלוק על התובענה שהוגשה נגד בעל הדין שנתן את ההודעה, או על תוכן ההודעה כלפיו, יגיש כתב הגנה תוך שלושים ימים מהיום שההודעה הומצאה לו, או תוך זמן ארוך יותר שקבע בית המשפט או הרשם ; לא הגיש כתב הגנה, רואים אותו כאילו הודה בתקפו של פסק הדין נגד בעל הדין, בין שנתקבל בהסכמה ובין באופן אחר, ושל פסק הדין לזכות בעל הדין נגדו.

הוראות בדבר הדיון בתובענה ובהודעה [289]





222. בית המשפט או הרשם, ביזמתו או לפי בקשת בעל דין, ימחק את ההודעה לצד שלישי, אם ראה שניתנה שלא באחד המקרים המנויים בתקנה 216, והוא רשאי להורות שנושא ההודעה יידון בשעת הדיון בתובענה או אם הוא סבור שהדיון בו עלול לסבך את הדיון בתובענה שלא לצורך – לאחר סיום הדיון בתובענה או לאחר מתן פסק דין בה, ולשם כך רשאי הוא לתת הוראות בדבר סדרי הדיון בתובענה ובהודעה, כפי שימצא לנכון.

פסק דין על תנאי בהודעה [288]





223. (א) בית המשפט או הרשם, לפי הענין, רשאי לתת פסק דין נגד הצד השלישי בשעת הדיון בתובענה, לאחר סיומו או לאחר מתן פסק דין בתובענה; אולם בעל הדין שנתן את ההודעה רשאי לבקש שיידחה מתן פסק דין נגד הצד השלישי עד לאחר שיקיים את פסק הדין נגדו באותה תובענה.

(ב) בכל מקרה לא יוצא פסק דין לפועל נגד הצד השלישי אלא ברשות בית המשפט או ראש ההוצאה לפועל, ולאחר שבעל הדין שנתן את ההודעה קיים את פסק הדין נגדו באותה תובענה.

(ג) לא הגיש הצד השלישי כתב הגנה וניתן פסק דין נגדו שלא בפניו, יחולו הוראות תקנה 201.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התאונה לכאורה קרתה לפני 8 חודשים, לא ידענו על שום דבר מזה ולכן גם מן הסתם בזמנו לא פנינו לחברת הביטוח שלנו (פניקס). כעת ע"מ לקבל מהם הגנה משפטית אנחנו ניאלץ לדווח על "אירוע ביטוחי" והחשש שלנו שזה יפגע בקרדיט הביטוחי שלנו, כי כרגע הרכב לא עבר אף תאונה ואנחנו לא רוצים להתחיל לשלם פרמיה יותר גבוהה בגלל השטות הזאת שלא קשורה אלינו בשום צורה. מה כוונתך לשלוח "הודעה לצד שלישי" ולמי בדיוק צריך לשלוח אותה ומה לרשום בה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהודעה על התאונה פרט למספר הרכב יש עוד פרטים המתאימים לכם

 

כמו יצרן הרכב מודל שנת ייצור וכו׳

 

כרגע תיידע את חברת ביטוח שלך בלבד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2627 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...