Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על זה כנראה שאין ויכוח. הדגם הקודם יצר פה אחלה מוניטין והעיצוב האטרקטיבי עשוי למשוך לא מעט קונים חדשים.

 

דבר אחד בטוח, קיה הולכים למכור פה כמויות יפות מאוד ממנה.

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא נראה לי סביר שהם יעלו את המחיר וסביר להניח שזה יישאר דומה לגרסת פיקנטו הקודמת. חוץ מזה מי קבע שאם משפרים רכב אז הוא חייב להיות יקר יותר? סתם הנחה שלנו הישראלים....

פורסם

ורכבים עם טאסות במקום מגנזיום? או חלונות רגילים מאחור במקום חשמליים? או בלמי דיסק מאחור?

לכל אלה אין מקום על הכביש?

אם יצרן רוצה להוזיל עלויות, תמיד יש לו איך. להשתמש בחלקים מארסנל קיים שעושה את העבודה ועושה אותה טוב, זו בהחלט אופציה. הפיקנטו נחטפה כמו לחמניות מהמדף עם 4 הילוכים, ותמשיך לעשות את זה גם בדור הבא.

פורסם

לדעתי תהיה גרסה מוזלת בטווח המחירים של בין 70 ל-75 אלף בתור תגובה ליונדאי i10 וספייס סטאר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מתעלק על הפוסט. מישהו יודע מה קורה עם הקיה סול החדשה? אמורה להגיע עם מנוע טורבו חזק מאוד יחסית לקטגוריה, ראיתי אותה בפריז וגם נראית מצוין.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
מתעלק על הפוסט. מישהו יודע מה קורה עם הקיה סול החדשה? אמורה להגיע עם מנוע טורבו חזק מאוד יחסית לקטגוריה, ראיתי אותה בפריז וגם נראית מצוין.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

אכן לפי נתונים יבשים ניראת מרשים מאוד

http://www.cartube.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2017-%D7%A1%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%E2%80%93-%D7%9E%D7%AA%D7%99%D7%97%D7%AA-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-1-6-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95

:fadein:
פורסם
מתעלק על הפוסט. מישהו יודע מה קורה עם הקיה סול החדשה? אמורה להגיע עם מנוע טורבו חזק מאוד יחסית לקטגוריה, ראיתי אותה בפריז וגם נראית מצוין.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

הסול עברה מתיחת פנים מינורית וכבר נמצאת בישראל. לא ידוע על תכניות יבוא מנוע הטורבו החדש.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

מה עכשיו כולם ידביקו את המולטימדיה הסינית שלהם עם סיליקון על הדש?

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם
לדעתי תהיה גרסה מוזלת בטווח המחירים של בין 70 ל-75 אלף בתור תגובה ליונדאי i10 וספייס סטאר.

 

זכרתי שתמיד הייתה להם 1.2 בסיסית ברמת גימור LX אבל בעקבות השרשור נכנסתי לאתר של קיה והדגם הזה זול רק ב-400 ש"ח מה-EX, הזוי. אני חושב שבעבר הפער היה גדול יותר, משהו דומה לפערים בין רמות הגימור ב-I10.

פורסם
זכרתי שתמיד הייתה להם 1.2 בסיסית ברמת גימור LX אבל בעקבות השרשור נכנסתי לאתר של קיה והדגם הזה זול רק ב-400 ש"ח מה-EX, הזוי. אני חושב שבעבר הפער היה גדול יותר, משהו דומה לפערים בין רמות הגימור ב-I10.

זה דגם שמשווק כמעט רק לציי רכב ולשם הוא מיועד עם הנחות מסביות (ניסיתי להזמין אצלינו בליסינג את הגירסא המאובזרת ולהוסיף במזומן את ההפרש, צחקו עלי ואמרו שההפרש הוא גבוה כמה אלפי שקלים).

פורסם

LX תמיד הייתה זולה באזור עד 1000 שקל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
פשוט לא ייאומן שמשווקים רכב חדש עם גיר 4 הילוכים,איפה הקידמה של קיה?ץ

 

באופן עקרוני, לדגם היוצא הייתה גם תיבת CVT ששווקה עם הדגם במספר מצומצם (מאוד) של שווקים.


×
×
  • תוכן חדש...