Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור בוגר 2 פיקנטו, אני חייב להגיד שהרכב פשוט רחוק מלהיות מבאס, נותן אחלה תמורה ועושה יופי של עבודה

ובתור אחד שמתנייד היום באוניה (פלואנס) ורואה את החניות ואומר לעצמי - עם הפיקנטו הייתי נכנס כאן בלי בעיות...

לעיר פיקנטו זאת בחירה טובה מאוד.

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה הדגם הקודם.. ונשארו רק כמה לבנות בודדות

 

אני מעדיף את הצורה החדשה באותו מחיר (כמעט, עם המבצע העתידי של חבר), ולזה להוסיף עוד 4~ להתקנה מקומית.

שלומי

פורסם

אז היום גם אני הלכתי לסוכנות לראותאת הפיקנטו.

העיצוב החיצוני מאחור מאחור דומה לנוכחי אבל עם עידכון נחמד בפנסים,מקדימה אהבתי ניראית עצבנית קטנה.

אבל ממש אהבתי את הסלון,לדעתי הסלון הכי יפה בקטגוריה,איכות החומרים כמו בשאר המתחרות-פלסטיק קשיח.

המושב נהג הרבה יותר נוח מהנוכחית לטעמי,מפתיע אבל גם מאחור המושב די נוח,מרווח הרגליים ממוצע.

הדבר היחיד שאיכזב אותי זה דווקא תא מטען,למרות 255 ליטר הוא ניראה קטן כיוון שהוא עמוק ולא ארוך וזה פחות פרקטי.

סך הכול ללא ספק היא תהיה מלכת המכירות,הרשימה אותי מאוד.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גם אני הייתי בסוכנות בכרמיאל, וזכיתי ללטף את העולה החדשה.

הרכב מאוד מרשים בצבע אדום, עם חלונות מושחרים. המפגש החזיר אותי 6 שנים אחורה כשקיבלתי את אחת הפיקנטו 1.0 הידנית הראשונות שעלו על כבישי ארה"ק (בגלל זה הייתי צריך לנסוע לת"א כדי לעשות נסיעת מבחן כי פשוט לא היו רכבים בארץ).

הפיקנטו זכתה לשם מצויין בשוק ולא בכדי - יפה, פרקטית, מאובזרת, אחריות מורחבת, ומחיר סביר..

חבר שלי נוהג בפיקנטו שניה מליסינג כבר חמש שנים ברציפות, סגנון הנהיגה שלו דומה מאוד לנהג ג'יפ צבאי ישן - אין לו טיפת רחמים ושום דאגה מבחינת צריכת הדלק. את הראשונה החזיר עם 100 א' ק"מ ואפס תקלות, בשניה הגיע כבר ל 70 ואפס..

הצרכן הממוצע לא צריך יותר מזה, וקהל היעד שלה לא נוסע הרבה בשנה כך שעוד שתי טיפות דלק לא ישפיעו לו על חשבון הבנק.

Mazda CX5

Škoda FABIA


×
×
  • תוכן חדש...