Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוספת שם לבעלות על הרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

 

אני שואל בשביל אחי הצעיר שעובר תכף לתל-אביב.

הוא הלאים את המכונית הישנה של ההורים ורוצה לקחת אותה איתו לעיר, ההורים לא מעוניינים במיוחד לעשות העברת בעלות כדי שלא תתווסף יד למכונית. האם יש דרך כלשהי שתאפשר להוסיף את השם שלו לבעלות על הרכב בלי לגרום לירידת ערך (בצורה כזאת שתרצה את עיריית תל-אביב)?

 

כל מה שהבחורצ'יק רוצה זה להחנות את הרכב בתל-אביב בלי להפעיל פנגו כל היום (אל תשאלו אותי למה הוא רוצה רכב בתל-אביב, אני רק השליח שמנסה למצוא פתרון).

 

* אני בטוח שהשאלה עלתה פה בעבר, אני פשוט לא מצליח למצוא שרשורים קודמים. בכל אופן אולי יש מידע עדכני שמישהו נתקל בו לאחרונה שיוכל לעזור.

 

תודה חבר'ה!

פורסם

http://rishuy.mot.gov.il/he/vehicle/licensing/ownership/489-insertion-partner

 

רק לבני זוגות אפשר להוסיף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מעולה - נראה לי שזה מה שהם יעשו.

 

אם זה מישום מה לא מסתדר, הוספת השם שלו לבעלות על הרכב (לצד ההורים) לא תהווה בעיה לדעתכם בבקשת תו חנייה?

פורסם

ההורים יכולים לחתום על תצהיר שהם מעמידים את הרכב לשימושו של הילד והעירייה מסתפקת בזה.

אם תרצה, שלח לי ה״פ ואשלח לך נוסח של תצהיר כזה.

שלומי

פורסם
הוספת שם ובכלל של נהג צעיר תייקר את עלות הביטוח של הפוליסה וכל מה שהוא חושב לחסוך בחניה הוא ישלם כפול ויותר בביטוח

הביטוח בכל מקרה אמור להיות על הנהג המרכזי של הרכב ולא הבעלים,

אם לא עלינו תהיה תאונה ויגיע חוקר שח חברת הביטוח ויראה שהרכב רשום כנהג ראשי על שמו בעירייה..סיכון מיותר.

 

Sent from my D6603 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...