Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי אין מה להשוות את זה לסוג צמיג שונה ברכב התצוגה ובמעמד המסירה. פה מדובר במוצר שונה שנראה אחרת ומותקן אחרת ממה שהראו לו ברכב תצוגה/מבחן.

אם הנציג הבטיח לו תושבת KUDA הוא לא מספיק מקצועי. הפרטים הקטנים האלה חשובים.

ואם הנציג אמר שרכב שיתקבל יהיה בעל אותו אבזור לרכב המבחן? גם אז זהות הצמיגים אינה חשובה? יש מי שעוד מטר בבלימה חשוב לו יותר מהמתקן הזה. עבורו זה אפילו לא פרט קטן. יחד עם זאת, קשה לי להאמין שמה שלא נרשם במפורט בהזמנה יחשב כשינוי מהותי ממה שהוסכם. אם משהו חשוב לך, תדאג שזה ירשם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צמיגים מגיעים עם הרכב מהמפעל, זה לא תוספת שמשלמים עליה. השינוי פה הרבה יותר מהותי ומעיד על זלזול בלקוח. מבחינה חוקית הם מכוסתחים, אבל מבחינת שביעות רצון? אני לא הייתי חוזר לבית עסק שמזלזל בי ככה.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הבעייה היא שאנשים "רוצים" את הרכביים שלהם (צ'מפיון) אך לא את השרות שלהם (וכן - אני יודע שזה בלתי נפרד, כאילו שישנה ברירה...).

המסקנה שאני הייתי מסיק מזה (לפות"ש זה לא יעזור כבר כנראה) - זה לבדוק טוב טוב על מה חותמים (נכון לכל עסקה) ולהכניס הסתייגויות באם ניתן. כ"כ - התקנות חיצוניות - להמנע מלעשות אצל היבואן - יש מספיק בעלי מקצוע עם ידי זהב שלא יגרמו ליבואן להתנער מהאחריות של הרכבים שלו.

לא יודע אם הייתי תובע ובוודאי היבואן מכוסה איכשהו למעט אולי ההתקנה הקלוקלת.

עצם פרסום הפוסט - עושה את שלו.

alfa 156 2.5.

פורסם

אם תתעייף מהמלחמה בהם (שיכולה להיות מאד מתישה) אני ממליץ על iottie easy mount 3.. מחזיק מעולה לטלפון ויכול לשבת לך על הדש.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

גם אצלי יש את התושבת המדוברת. וההתקנה שם גם בוצעה בצורה חאפרית ורק לאחרונה גיליתי שהקרקושים שאני שומע ברכב מגיעים משם.

אני גם הולך לדבר עם צ'מפיון על זה, אעדכן אם יהיה משהו.

פורסם

אני גם מקווה שהפוסט הזה יעזור לי כי הנציגה של צמפיון כבר כתבה לי הודעה פרטית והבטיחה לבדוק את הנושא ביום שני.

בינתיים היא הנציגה היחידה בצמפיון שבאמת מנסה לעזור ולא ישר לתקוף ולנסות לגרום לי להתיאש ולוותר.

זה פשוט הזוי... במקום להתנצל ולחפש פתרון לבעיה הם ישר מאשימים אותי... זה פשוט גישה מטומטמת, בגלל עלות של כמה מאות שקלים (להם זה בטח עלה כמה עשרות שקלים) הם הורסים את הרושם שלי מקניה בכמעט 150K.

הפוסט הזה גם יעזור לרוכשים עתידים להמנע מהתקנות דרך גיל קאר ובמיוחד מהתקנת המתקן הזה שהתקינו אצלי.

פורסם
אם תתעייף מהמלחמה בהם (שיכולה להיות מאד מתישה) אני ממליץ על iottie easy mount 3.. מחזיק מעולה לטלפון ויכול לשבת לך על הדש.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

אם ביום שני הם לא יתנו לי פתרון לבעיה, אני פשוט אשלח את הפוסט הזה לכמה שיותר גורמים כמו: YNET, הרשות להגנת הצרכן, המועצה הישראלית לצרכנות, משרד התחבורה ולכול הפורמים האחרים ואתרי החדשות בארץ.

לי זה לא יהיה קשה, מקסימום חצי שעה, אבל הנזק שיגרם לצמפיון יהיה הרבה יותר גדול.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גיל קאר לא אשמים לבד פה, הם מתקינים מה שצ'מפיון מזמינים מהם. הם בסך הכל התקינו את התושבת הזאת גרוע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

המלחמה מאוד מתישה כי הכסף כבר אצלם, אני משער שעשו מכרז וגיל קאר זכו כי המחיר שלהם היה יותר זול, צמפיון לא משלמים על התושבת 550 שקל אלא פחות כי ככה אפשר להרוויח, בפועל העלות לצמפיון עכשיו זולה יותר כי גיל זכה במכרז, עכשיו גיל קאר אומר "הזמינו אצלי תושבת אני סיפקתי והתקנתי" וצמפיון אומרים "הלקוח הזמין תושבת מעור וסופקה לו כזו" מה שצריך לקרוא שגיל קאר יסכים לקבל את התושבת חזרה ולזכות בסכום מלא את צמפיון ואני לא רואה אותם מורידים את התחתונים עד כדי כך...., וצמפיון צריכים ללכת עם הזיכוי לרדיו מילנו (אלה שהפסידו במכרז) ולקנות מהם תושבת כולל התקנה עם הנחה גדולה (כי צמפיון רוצים להרוויח).

 

מה עם עוגמת הנפש של הלקוח? טלפונים? עצבים? המתנה על הקו? השיטה של לך ושוב.... נסיעות? דלק? זמן? זה שקוף כאילו קנו את הלקוח כי הוא קנה אצלהם רכב....

 

עבד כי ימלוך מדינה של שקרנים נוכלים ותחמנים.....

פורסם
גיל קאר לא אשמים לבד פה, הם מתקינים מה שצ'מפיון מזמינים מהם. הם בסך הכל התקינו את התושבת הזאת גרוע.

 

לפני שצמפיון בחרו לעבוד עם גיל קאר הם היו חיבים לבדוק את התושבת ולוודא שהיא מתאימה לרכב, לא מעקמת את הפאנלים וגם לא נופלת אחרי כול נגיעה. הם לא עשו את זה אז זאות הבעיה שלהם. הם בחרו למכור לי מוצר פגום אני לא בחרתי לקנות מוצר פגום.

פורסם (נערך)
הבעיה היא שעבר כבר שלושה חודשים מקבלת הרכב וארבעה חודשים מהרכישה.

 

אין לך שום בעיה! כל התקנה שבוצעה בבונדד ורשומה בטופס הזמנת הרכב מכוסה בשלוש שנות אחריות מלאות.

אז אם יש בעיה עם האביזר או בדרך שהותקן, הם יחליפו/יטפלו.

באשר לרצונך בכרית KUDA דווקא, להערכתי הם לא יתנו לך כי גיל קאר לא מספק אותה.

דרך אגב רק לידיעתך, בגולף 6 כרית KUDA מתחברת עם שני פלאחים ברזל מכופף בדיוק כמו בכרית שלך וגם בגולף 6 אם לא מכופפים עד הסוף את הפלאחים היא משתחררת ממקומה. בגולף פלוס ובטיגואן המבוססים על שלדת גולף 5 , כרית KUDA מתחברת עם פלאח ברזל מכופף מאחורי בקרת מזגן ובורג בתא כפפות. הפלאח חייב בעיבוד קל עם מספרי פלדה אחרת הפאנל לא חוזר יפה למקומו. אז גם ה KUDA לא מושלמת!

עריכה אחרונה על ידי primekart

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
אתה חושב שלא בדקתי?

הברודיט לגולף או מותקנת מאוד נמוך או חוסמת את יציאת המזגן.

להדביק זרועות לחלון או לדשבורד אני לא רוצה.

הפתרון היחיד שאני מצאתי אתמול זה:

...

 

אם לחבר את הפלאפון למקום הזה אנכית זה בכלל יהיה מושלם

על הדשבורד אין אף מקום אחר שמתאים להדבקה של המגנט...

 

גם אני נתקלתי בזה ומכל מה שראיתי זה נראה הכי טוב.

אבל יש לי עדיין את המחשבה לבנות משהו שידבק לחלק הפנימי של מכסה התא שבאמצע למטה, בצורת ר, כשבצד החיצוני יהיה מגנט.

בצורה כזאת המכשיר יכול לשבת לרוחב בדיוק על חלק הפתוח של התא והכבל יהיה מאחוריו ישירות ל-USB.

מצד שני.. אני מחכה שיהיה גם שיקוף לווייז ואני לא אצטרך שום תושבת.

 

ד"א, איך יש לך תמונות לתחנות רדיו? ;)

פורסם
גם אני נתקלתי בזה ומכל מה שראיתי זה נראה הכי טוב.

אבל יש לי עדיין את המחשבה לבנות משהו שידבק לחלק הפנימי של מכסה התא שבאמצע למטה, בצורת ר, כשבצד החיצוני יהיה מגנט.

בצורה כזאת המכשיר יכול לשבת לרוחב בדיוק על חלק הפתוח של התא והכבל יהיה מאחוריו ישירות ל-USB.

מצד שני.. אני מחכה שיהיה גם שיקוף לווייז ואני לא אצטרך שום תושבת.

 

ד"א, איך יש לך תמונות לתחנות רדיו? ;)

 

למישהו יש ניסיון עם הכדורים המגנטים האלה? הדבק שמדביק אותם לדשבורד מחזיק מעמד בקיץ?

 

לגבי התחנות, קודם כול זה מוסבר בספר רכב וגם מישהו פה פעם פרסם מדריך וקובץ עם לוגואים של התחנות שהוא גזר.

אם לא תמצא זה מאוד פשוט, רק צריך לגזור אותם לגודל הנכון כמו שכתוב במדריך בספר רכב.


×
×
  • תוכן חדש...