Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני םגמרי מזדהה עם חוסרהשביעות הרצון שלך, אבל אם בהזמנה אין פירוט ספציפי של המתקן, אז מבחינת צמפיון קבלת את מה ששילמת. הם יגיגלו אותך לגיל קאר דימצאו לך פתרון. נראה סבך ללא מוצא....אלא אם משהוא בצמפיום יחליט לקחת אחרעות ולדאוג לרצות לקוח לא מרוצה....

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם התשלום הוא לצ'מפיון במעמד הרכישה של הרכב אתה צריך ללחוץ עליהם לקבלת שירות. אתה לקוח של צ'מפיון כי הם אלו שלקחו ממך את הכסף ולכן צריכים לתת את התמורה. אין בינך ובין גיל-קאר שום דבר. זה בהחלט יכול/עלול להגמר בהתקנה טובה יותר (או לא) של אותו המוצר.

 

מקרה דומה. אותו מתקין, יבואן אחר.

כשרכשנו את הפיז'ו 5008 הזמנתי יחד איתה דיבורית Bluetooth של Parrot. בנוסף הזמנתי כרית, דומה לזו של רוכש השרשור, שמותאמת לרכב, לטובת עריסה לטלפון. כשקיבלתי את הרכב גיליתי שגיל קאר התקינו את צג הדיבורית במרכז אותה כרית שהזמנתי ושאין מקום לטלפון. שיחה עם לוביסקי, שהרי התשלום בוצע אליהם וגיל-קאר שלחו מתקין אלי הביתה, שהזיז את צג הדיבורית והתקין את העריסה במקום המיועד.

 

בקיצור, תלחץ על צ'מפיון, הם אמורים להזיז את גיל-קאר ולדאוג שתהיה מרוצה.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

צודק, מי שאחראי הוא זה שלקח את הכסף וזה צמפיון.

הבעיה היא שאי אפשר לשנות את המיקום של המתקן הזה כי הוא קטן מהמתקן המקורי של kuda וגם המבנה שלו פגום ואופן החיבור לדשבורד.

לפחות זה מה שאמר לי הטכנאי של גיל קאר.

פורסם

זה לא ברור לכולם כאן שצמפיון הם אלו שבוחרים להתקין ללקוחות את הסטנד הזול? הרי אחרת הם היו שולחים לפות"ש מתקין שיחליף לו כבר מזמן, כמו שלובינסקי ביצעו

פורסם (נערך)

התשובה הרבה יותר פשוטה ממה שאתם חושבים.

רדיו מילאנו הם היבואן הרשמי של KUDA בישראל ולאחר שהפסידו את מכרז האבזור בבונדד לטובת גיל-קאר, אין מצב שהתושבות תמכרנה לגיל-קאר במחיר שיאפשר מרווח מספיק לכל שרשרת המכירה - לגיל-קאר, לצ׳מפיון, לבעל אולם התצוגה, למנהל אולם התצוגה ולאיש המכירות.

 

אני לא יודע מי מייצר עבור גיל-קאר את התושבות החדשות, אבל ידוע לי שקיים במזרח אירופה ובסין ייצור של חיקויים למגוון דגמי רכב.

 

המצב ההפוך קרה בלובינסקי! רדיו מילאנו נכנסו לבונדד שם במקום גיל-קאר ועכשיו הם מתקינים שם לכל דורש את כריות KUDA לכל דגמי לובינסקי.

בקקטוס, למשל, גיל-קאר היו מתקינים פלאח פלדה כמו פעם. רדיו מילאנו מתקינים כיום כרית KUDA.

 

הארה לעניין ״ציפוי העור״ של הכרית. לחלק ניכר מכריות KUDA באתר הגרמני והאמריקאי יש בחירה בין עור לפלסטיק PU בפער של כחמישה יורו. למיטב ידיעתי רדיו מילאנו מייבאים את הכריות רק עם ציפוי פלסטיק PU , מה שאנחנו מכנים ״סקאי״.

עריכה אחרונה על ידי primekart

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

בת דודה שלי הזמינה פאביה חדשה לפני חודש (אמורה לקבל אותה בשבוע הבא), אמרתי להם במפורש לא לבצע שום התקנות ברכב - שאני רוצה לקבל את האוטו איך שיצא מהמפעל, לא קודן ,לא איתוראן כלום.

 

רצו לדחוף מובילאי בטענה שמשרד התחבורה מחייב וזה בחינם ושיכנועים למיניהם, אחרי שקראתי למנהל אולם התצוגה וזיהה אותי (זו לא הפעם ראשונה ולא השלישית שאני מזמין שם -אנחנו חולי וואגיות במשפחה).

מנהל אולם התצוגה אמר שאין בעיה ואמר לנציג המכירות תעשה לו מה שהוא רוצה.

ובסוף אפילו יצאתי עם חבילת צבע ב1000 ש"ח במקום 2000.

 

ברגע שתקבל את הרכב אקח אותה לבעלי מקצוע שיודעים לעבוד ושאני סומך עליהם.

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

ביזיון צ׳מפיוני רגיל.

לשם הדגמה: לצערי גיל קאר התקינו באלפא הקודמת קודמת שלי דיבורית. אלפא דאגו שגיל קאר יתקנו ויחליפו עד שקיבלתי אחת שעובדת כמו שצריך.

שלח מכתב עורך דין לצמפיון והכל יבוא על מקומו בשלום.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

קודה ברקודה, מי צריך בכלל את הכיעור הזה? להשחית את הרכב ועוד לשלם על זה 550 ש"ח? הדבר הזה נראה כמו דיבורית מהניינטיז.

פורסם
קודה ברקודה, מי צריך בכלל את הכיעור הזה? להשחית את הרכב ועוד לשלם על זה 550 ש"ח? הדבר הזה נראה כמו דיבורית מהניינטיז.

מצטרף, אפשר למצוא במחיר הזה ואפילו בזול יותר, כל כך הרבה פתרונות אלגנטיים ופונקציונלים יותר.

אם רוצים סגנון של תושבת לדשבורד, אפשר לקנות ברודיט פרו קליפ שמתאימה כמו שצריך.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם (נערך)
מצטרף, אפשר למצוא במחיר הזה ואפילו בזול יותר, כל כך הרבה פתרונות אלגנטיים ופונקציונלים יותר.

אם רוצים סגנון של תושבת לדשבורד, אפשר לקנות ברודיט פרו קליפ שמתאימה כמו שצריך.

אתה חושב שלא בדקתי?

הברודיט לגולף או מותקנת מאוד נמוך או חוסמת את יציאת המזגן.

להדביק זרועות לחלון או לדשבורד אני לא רוצה.

הפתרון היחיד שאני מצאתי אתמול זה: 07326a25279df9bfc8dd6c8b26bc98ab.jpg

dc41e92f4bb2cbdfa9fa2dc4ea18fbdd.jpg

 

אם לחבר את הפלאפון למקום הזה אנכית זה בכלל יהיה מושלם

על הדשבורד אין אף מקום אחר שמתאים להדבקה של המגנט...

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם (נערך)

אני לא מכיר כל כך את הדשבורד בגולף, אבל אם הוא יחסית שטוח כפי שנראה, אז המוצר הזה: MEIDI Car Phone Magnetic Adsorption Charging Holder Cradle Stand for IPhone/Android

https://banggood.app.link/SEPCWOXG6v

הוא אחת הרכישות המוצלחות שהיו לי.

אצלי ב208 הפלאפון יושב במיקום מצויין לניווט , בדיוק מעל המולטימדיה המקורית.

עריכה אחרונה על ידי zivk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה זה משנה עכשיו, הוא ביקש את התושבת מהסוג ההוא.

הם צריכים לספק לו מוצר לשביעות רצונו.

לדעתי אין מה להשוות את זה לסוג צמיג שונה ברכב התצוגה ובמעמד המסירה. פה מדובר במוצר שונה שנראה אחרת ומותקן אחרת ממה שהראו לו ברכב תצוגה/מבחן.

אם הנציג הבטיח לו תושבת KUDA הוא לא מספיק מקצועי. הפרטים הקטנים האלה חשובים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...