Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה לקוח של צ'מפיון ? או סתם חיפשת ומצאת כמה תלונות עליהם והחלטת שלא אכפת להם מהלקוחות ?

 

אני לקוח שלהם בדיוק כמוך

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

העיקר שמשהוא בצמפיון "קיבל שכל" לטפל בלקוח. זה לפחות אומר משהוא חיובי על כוחו של הפורם....זה מחזק את דעתי שכמה שפחות התקנות מקוריות, כן ייטב....

פורסם

מזלזלים בלקוח - לא טוב.

מטפלים בלקוח - גם לא טוב. אולי תחליטו כבר?

 

צ'מפיון בדיוק כמו כולם, כן גם כמו סמל"ת חביבת הפורום וחביבת בר72.

סמל"ת התעללו לכאורה בלקוחות עם דשבורד מתפוצץ.

קרסו התעללו לכאורה בלקוחות ששבק להם הגיר.

סיפורים יש על כולם, אף אחד לא צדיק.

אבל.. הכי אופנתי לצעוק צ'מפיון אז צועקים.

פורסם
סמל"ת התעללו לכאורה בלקוחות עם דשבורד מתפוצץ.

אני מוחה בתוקף על השימוש במילה לכאורה במשפט הזה.

הם התעללו ועדיין מתעללים בלקוחות עם דשבורד מתפוצץ.

 

אגב, זה לא רק אשמת היבואן, גם ליצרן יש אשמה תורמת בסיפור הזה.

 

לגבי יבואנים, על כל יבואן (ובעצם על כל חברה שצריכה לתת שירות) אפשר למצוא סיפורים לכאן ולכאן.

פשוט יש חברות (ובהם יבואני רכב) שהם יותר ידועות לשמצה, ולהיפך.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)
מזלזלים בלקוח - לא טוב.

מטפלים בלקוח - גם לא טוב. אולי תחליטו כבר?

 

צ'מפיון בדיוק כמו כולם

אבל.. הכי אופנתי לצעוק צ'מפיון אז צועקים.

 

צ'מפיון לא כמו כולם,צ'מפיון הכי גרועים!!!!!!!!

שאתה תנסה להפעיל אחריות בצ'מפיון ויגידו לך עכברים אכלו לך ושתו לך(סיפור אמיתי מתוך כמה):cry:

נראה מה תגיד.

צריך לבדוק מאיזה בית כלא צ'מפיון מגייסים עובדים:roflmao:

 

צ'מפיון מוחרמים אצלי לנצח נצחים8),עכשיו עברתי לסמל"ת מרגיש כמו בחו"ל:lol:

עריכה אחרונה על ידי WhiteTurbo

×
×
  • תוכן חדש...