Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תאונת דרכים קטלנית הלילה בצומת פראדיס.

 

2 הנוסעות במושב האחורי והתינוקת שישבה בניהן (בבוסטר תיקני) נהרגו.

2 הנוסעים שישבו מקדימה נפצעו קשה.

 

כל זה כתוצאה ממשאית שנכנסה לצומת משמאל וניגחה את המרצדס בצידה השמאלי.

 

ואני קצת מבולבל, ראבאק, מדובר במרצדס חדישה, מה פתאום הנוסעת הימנית במושב האחורי נהרגה?

מה פתאום הנוסע ליד הנהג פצוע קשה?

 

הנזק לא כזה גדול ואני די שולל את האופציה שהם לא היו חגורים כי שוב, זו מרצדס חדישה ולא בקלות מבטלים בה את ההתראה של החגורה.

עפ"י תמונות הנזק, נראה ששני היושבים בצד הימני של הרכב היו אמורים לצאת ממנו קצת המומים אבל ללא פגע.

 

מה דעתכם?

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4836672,00.html7175558099099640360no.jpg

 

 

71755640100179452628no.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לגבי חדישה- זה הדור שלפני 2 דורות. לא כזו חדישה, אבל גם לא חסר בה.

דגם תחילת שנות ה- 2000.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

בגירה,

 

אין התראת חגורה במושב האחורי, אני בטוח שהן לא היו חגורות ואולי מצב הבוסטר יעיד על כך- שים לב שרואים בבירור שהופעל עליו לא מעט לחץ בצידו הימני.

 

הלחץ הזה לא היה מופעל עליו או מופעל במידה פחותה משמעותית אם מי שישבה מימינו היתה חגורה כנדרש.

 

אגב, כפי שהמגיב לפני ציין, לא דובר ברכב חדיש, זו C מתחילת שנות ה-2000.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

זו 203 (כמו שלי). החלה להמכר בארץ כמודל 2001 עד 2007.

מדובר על מכונית בת 10 שנים מינימום.

יש 6 כריות אוויר וכל מערכות הבטיחות אבל לפי מראה הגג, נכנסו ברכב הזה מהצד בכל העוצמה.

קצת המומים? משאית שדוהרת לצד הרכב במלוא העוצמה לא תשאיר אף אחד "המום"...

פורסם

אל תשכח שיש כאן שתי פגיעות לפחות, גם מהמשאית מהצד וגם הפגיעה בגדר הבטיחות שיש לה עוצמת פגיעה משל עצמה. הנהג הוא הכי מוגן ולכן יצא הכי פחות ניזוק. תאונה מחרידה, אנשים נוסעים לבלות בחתונה וככה זה נגמר. לפי האינטרנט, הנהג הפוגע נעצר בחשד שהיה תחת השפעת סמים.

פורסם

סיבות אפשריות:

שלא היו חגורים או שהיה כשל בחגורת הבטיחות/עצמים חפשיים ברכב שהתעופפו בזמן התאונה/כשל במנגנון כריות האויר (טקאטה/TRW כבר אמרנו?).

 

אל תשכח שמדובר בתאונה עם משאית, יכול מאוד להיות שההדף גרם לזנק גדול/דימומים פנימיים ועוד.

כואב הלב שככה משפחה שלמה נחמקה ברגע.

פורסם

תנחומי למשפחה

 

האם הוכח כי נהג המשאית הוא זה שחצה באור אדום?

 

להבדיל מתאונת חזית אחור, בתאונת צד הצוואר מוטח הצידה, שהוא הכיוון שאין לו גמישות.

 

גם אם הראש לא פוגע בשום דבר ונשאר שלם והגוף חגור יש סיכוי טוב לשבירת מפרקת, וגם אם לא, הטלטול גורם לקריעת עורקי וורידי הצואר מה שגורם למוות.

 

יש סיכוי שכריות הוילון הצילו את הנהג ממוות במקום

 

בספורט תחרותי לכן נדרש סד לצוואר

פורסם

אני חושב שהם נפגעו ממשאית וגם אם הרכב בצד ימין הגן עליהם פיזית מלהמעך, הם כנראה מתו מהאנרגיה של גל ההלם.

 

בדיוק כמו שממ"ד בדירה - גם אם יגן עליך טרמית ופיזית מפגיעה ישירה - לא אומר בשום פנים שיצליח לבלום את גל ההלם להרוג אותך - ימצאו אותך שלם אבל מת בתוך הממ"ד.

 

לראות תמונה של בוסטר זרוק ככה על הכביש מזעזעת אותי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מאעיפה הבאת את זה שהנזק לא כזה גדול? כל הצד של המרצדס נכנס בסביבות ה 30 סנטימטר פנימה כשהפגיעה היא מעל לקו הרצפה (הרצפה לא ספגה מהמכה אז הנוסעים ספגו הכל). מכה כזו תהרוג את הנוסעת מצד שמאל מאחור כי אין לה לאן לזוז והיא נמחצת בין הבוסטר לדלת, הבוסטר מצידו מעביר מכה דומה לנוסעת מהצד השני ותינוקת בכזה גיל לא שורדת זעזוע כזנ (אני מנחש שיש שם לפחות 2 מתוך שלוש מפרקות שבורות מאחור). לגבי אלה בקדמיים לא יודע מה אופי הפציעות שלהם אבל מנחש שהנהג עם צד שמאל מרוסק והנוסע עם חבלה בצואר, צלעות שבורות ואולי עוד דברים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לראות תמונה של בוסטר זרוק ככה על הכביש מזעזעת אותי.

בדיוק מה שחשבתי לעצמי.

חשבתי שאחרי כל תמונות הזוועה שמוצגות כל שעה באתרי החדשות, אני כבר מחוסן.

התמונה הספציפית הזו עשתה לי ממש רע.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

שמעתי ראיון עם הפראמדיק שהיה שם, הוא אמר בין השורות שעצמת הפגיעה היתה חמורה ממה שנראה בהתחלה, זה תומך בכוון של פגיעת תאוצה או מה שקראתם כאן הלם. במצב כזה האיברים הפנימיים נהדפים בתוך הגוף, כלי דם וצינורות אחרים נקרעים וניזוקים קשה עם מעט מאוד אם בכלל מופע חיצוני.

פורסם

איזו תאונה נוראית, משפחה שיצאה לחתונה ונהג משאית נכנס בה.

זה יכל להיות האוטו של כל אחד מאיתנו פה. לא יאומן באיזה קלות נמחקים חיים על הכביש.

 

Night Driver,

כתבת שאתה מנחש שלפחות 2 מתוך 3 מפרקות נשברו שם, במקרה כזה האדם נחשב לנהרג במקום, לא?

בחדשות אמרו שרק אחת הוגדרה כך ושתיים הוגדרו במצב אנוש ופונו לבית החולים תוך פעולות החייאה.

עד כמה שאני מבין בגוף האדם - בנאדם ששובר את המפרקת לא עושים לו פעולות החייאה...

פורסם

תאונה מחרידה.

 

לפי התיאור ב"הארץ", אנשי מד"א שהגיעו מצאו את אחת הנוסעות והפעוטה על הכביש. מה זה אומר לגבי חגירת חגורות מאחור?

 

(אני בכל זאת לוקח את הדיווח עם כף מלח; הם מדווחים למשל שהמשאית נסעה בכביש 4 דרומה והמכונית בכביש 70 מערבה, מה שבבירור לא מסתדר עם התמונות).

חזיר דיזל

פורסם

מטמקא ברור שהמשאית נסעה צפונה והמרצדס מערבה ואז הכל מסתדר.

 

מי שמכיר את המקום הכביש הוא בירידה קלה אומנם, מהכיוון של המשאית.

 

לצערינו , מי שחושב שירוק פירושו הכביש שלו ולא בודק, משלם.

 

והפעם התשלום הוא גבוה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...