Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למה לא המרצדס gt? מבחינת איכות המרצדס אפילו קצת יותר איכותית אבל מנוע קדמי מול אחורי? עדיף אחורי.

 

לגמרי עדיף אחורי ואם יש חלון דרכו אפשר להביט על המנוע אז בכלל...

 

אולי מרצדס ילמדו משהו ממך ומאחרים פה שטוענים שעדיף מנוע אחורי כי יצא להם רכב לא משהו ה- GT AMG.

כל כך לא משהו שרוב הביקורות ומבחני המסלול מגדירים את ה-GT כמכונית הנהיגה הכי טובה של השנים האחרונות (מכלל הרכבים של כל היצרנים, כן?).

 

אגב, בהמשך למה ש-504 כתב, לא רק דגמי הקאררה, הליין של ה-911 כולל גרסאות הקצה לא מוגדר כרכב על.

כרגע יש לפורשה דגם בודד שמוגדר כרכב על, מתחרה במקלארן P1 ופרארי LaFerrari.

 

ה-V8 החדשה מאוד מרשימה אבל לטעמי דומה מדי ל-TT החדשה וחבל, בהתחשב בפער המחירים ניתן היה לצפות שהמיצוב יבוא לידי ביטוי גם בעיצוב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
לגמרי עדיף אחורי ואם יש חלון דרכו אפשר להביט על המנוע אז בכלל...

 

אולי מרצדס ילמדו משהו ממך ומאחרים פה שטוענים שעדיף מנוע אחורי כי יצא להם רכב לא משהו ה- GT AMG.

כל כך לא משהו שרוב הביקורות ומבחני המסלול מגדירים את ה-GT כמכונית הנהיגה הכי טובה של השנים האחרונות (מכלל הרכבים של כל היצרנים, כן?).

 

אגב, בהמשך למה ש-504 כתב, לא רק דגמי הקאררה, הליין של ה-911 כולל גרסאות הקצה לא מוגדר כרכב על.

כרגע יש לפורשה דגם בודד שמוגדר כרכב על, מתחרה במקלארן P1 ופרארי LaFerrari.

 

ה-V8 החדשה מאוד מרשימה אבל לטעמי דומה מדי ל-TT החדשה וחבל, בהתחשב בפער המחירים ניתן היה לצפות שהמיצוב יבוא לידי ביטוי גם בעיצוב.

 

אתה רוצה להגיד לי ש porsche gt3 rs זה לא רכב על?!

 

והפורשה 918 זה לא רכב על זה באנגלית מה שנקרא hyper car ולא supercar.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

עיצוב מטריף, כלכך יפה וסקסית.

בנתיים אסתפק בה בProjcct cars עם הG27.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
למה שמישהו יקנה את זה ולא את המזרטי Gt בגרסת

הקצה? או את המרצדס gt ?

במה אתה חושב שה R8 נופלת משני הרכבים שהזכרת?

 

אגב, בהמשך למה ש-504 כתב, לא רק דגמי הקאררה, הליין של ה-911 כולל גרסאות הקצה לא מוגדר כרכב על.

.

חולק עליך. איזה סיבה יש שדגמי הקצה של 911 לא יוגדרו כ"רכבי על"?

 

מה, זה שרחמנה ליצלן, אתה יכול לנסוע איתו לעבודה, לאסוף את הילדים מהגן ולעשות קניות בסופר בנוחות של טויוטה קורולה והמחיר נגיש (טוב, נגיש לעומת פרארי/למבורגיני ושות") מוריד במשהוא מהביצועים כשאתה נוסע למעבר הרים באלפים או עולה על מסלול המירוצים הקרוב לביתך?

 

על דגמי הבסיס אני מוכן להסכים שמדובר ברכבי ספורט (מצויינים) ולא ברכב על.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אתה רוצה להגיד לי ש porsche gt3 rs זה לא רכב על?!

 

והפורשה 918 זה לא רכב על זה באנגלית מה שנקרא hyper car ולא supercar.

 

לגבי המשפט הראשון- עזוב מה אני רוצה להגיד, יש לי כמה חברים שבבעלותם הרכב המדובר, אף אחד מהם לא מתייחס לפורשה כאל רכב על, זה רכב ספורט, שאגב כך גם פורשה מתייחסים אליו.

וזה מבלי להכנס לכך שלא מעט בעלים של הדגם הספציפי הזה מתבאסים עליו כי פרט לעיצוב הוא פשוט פחות טוב מהדגם אותו החליף, הגדיל לעשות אחד מחברי שהתבאס על הרכב ברמה שהוא פשוט מכר את הרכב בתוך פחות מ-4 חודשים.

 

לגבי המשפט השני- צודק בהחלט.

 

מה, זה שרחמנה ליצלן, אתה יכול לנסוע איתו לעבודה, לאסוף את הילדים מהגן ולעשות קניות בסופר בנוחות של טויוטה קורולה והמחיר נגיש (טוב, נגיש לעומת פרארי/למבורגיני ושות") מוריד במשהוא מהביצועים כשאתה נוסע למעבר הרים באלפים או עולה על מסלול המירוצים הקרוב לביתך?

 

על דגמי הבסיס אני מוכן להסכים שמדובר ברכבי ספורט (מצויינים) ולא ברכב על.

 

בגירה, את ההסבר כבר סיפקתי אבל ברשותך אתייחס לפיסקה המצוטטת.

 

כנראה שהרבה זמן לא לקחת את הרכבים האלה לסיבוב כי הליין הנוכחי של פרארי ולמבורגיני by far יותר נוח מדגמי פורשה, בטח כשמשווים נניח בין 458 ספצ'יאלה שנוחה מספיק כדי לשמש כדיילי למי שבידיו הממון לבין GT3RS שכבר יצא לי להתנסות בקרשי גיהוץ שהיו נוחים יותר.(לא נכנס כרגע לעניין הכניסה והיציאה הלא נוחים לזאת עם השור בחזית).

 

יכול להיות שההתייחסות לדגמי פורשה שונה כי המבנה שלה פחות "אקזוטי" ולא כולל תת שילדה ייעודי לתא המנוע שמשתקף מבעד לחלון זכוכית ושמתוכנן להתנתק מהרכב בעת תאונה קשה, יכול להיות סיבות אחרות.

לי בכל אופן לא יצא לראות בעלי פורשה כולל לא מעט דגמי קצה, שמתייחסים או מגדירים את הרכב כרכב על.

אגב, למחיר הרכישה אין משמעות, פער המחיר בין GT3RS חדשה לפרארי 488 למשל עומד על סדר גודל של 300K שקלים, פער שהינו זניח ברכב של מעל 1.5 מליון שקלים.

מי שיכול להרשות לעצמו את הגרמניה כנראה שגם יכול להרשות את האיטלקיה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

על או לא על לא מוריד במאום מהיותם של רכבי פורשה מהטובים ביותר שיש לנהיגה בתקציבם אם לא הכי טובים.

לגבי ה R8, אין ספק שאודי פה עיצבו משהו מדהים אבל במחיר של שתי הגרסאות יש את הפורשה טורבו וטורבו אס (נדמה לי שהפורשה 100K יותר לכל גרסה). מבחינת מראה, הייתי לוקח את האודי ללא ספק. מבחינת הנאה מנהיגה, אצטרך לצפות שוב בהשוואות שיש ברשת כי אני כבר לא זוכר מי ניצחה.

אין ספק שה AMG GT מתחרה גם במראה החיצוני.

צפיתי השבוע בסרטון רוסי שמשווה בין ה R8 ל אחותה מבית למבורגיני, ההורקאן. התפלאתי מאוד לגלות שה R8 ניצחה בכל מבחן ביצועים שהוא.

פורסם
.

 

 

 

בגירה, את ההסבר כבר סיפקתי אבל ברשותך אתייחס לפיסקה המצוטטת.

 

כנראה שהרבה זמן לא לקחת את הרכבים האלה לסיבוב כי הליין הנוכחי של פרארי ולמבורגיני by far יותר נוח מדגמי פורשה, בטח כשמשווים נניח בין 458 ספצ'יאלה שנוחה מספיק כדי לשמש כדיילי למי שבידיו הממון לבין GT3RS שכבר יצא לי להתנסות בקרשי גיהוץ שהיו נוחים יותר.(לא נכנס כרגע לעניין הכניסה והיציאה הלא נוחים לזאת עם השור בחזית).

 

יכול להיות שההתייחסות לדגמי פורשה שונה כי המבנה שלה פחות "אקזוטי" ולא כולל תת שילדה ייעודי לתא המנוע שמשתקף מבעד לחלון זכוכית ושמתוכנן להתנתק מהרכב בעת תאונה קשה, יכול להיות סיבות אחרות.

לי בכל אופן לא יצא לראות בעלי פורשה כולל לא מעט דגמי קצה, שמתייחסים או מגדירים את הרכב כרכב על.

אגב, למחיר הרכישה אין משמעות, פער המחיר בין GT3RS חדשה לפרארי 488 למשל עומד על סדר גודל של 300K שקלים, פער שהינו זניח ברכב של מעל 1.5 מליון שקלים.

מי שיכול להרשות לעצמו את הגרמניה כנראה שגם יכול להרשות את האיטלקיה.

 

אתה צודק שהדורות החדשים של הסוס והשור נוחים הרבה יותר מבעבר, אבל בעבר הם היו סדי עינויים ושם מקור ה"זלזול" בפורשה של חלק מהאנשים (כמותך) כ"לא רכב על" כי היא רכה מידי, נוחה מידי ויום יומית מידי בכדי להחשב רכב על, שהרי "רכב על חייב להיות קרש גיהוץ על גלגלים, תראה את פרארי ולמבורגיני".

 

תכלס, אין שום פרמטר שאתה יכול להגיד "בגלל פרמטר X שקיים בפרארי/למבורגיני ולא קיים בפורשה, היא לא נחשבת כרכב על".

 

וסתם הערת אגב, גם ברמת המחירים האלה, 20% פער מחירים הוא הבדל ענק!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה,

 

אני ממש לא מזלזל בפורשה, מכוניות ספורט מצוינות לגמרי אם כי אותי אישית הן מרגשות ומלהיבות הרבה פחות מדגמי פרארי או למבורגיני.

לא אני קבעתי שדגמי פורשה אינם "רכבי על", כאמור גם בפורשה לא מתייחסים לרכביהם כאל כאלה וגם בעלי הרכבים לא מתייחסים לרכביהם כאל כאלה.

 

לגבי איזה פרמטר מגדיר יותר או פחות, קטונתי, אבל כנראה שישנם כמה כאלה שכן עובדתית ישנם רכבים שזוכים לתואר הזה ואחרים שלא.

 

ספורט קשר, יכול להקל עליך עוד יותר- פרארי, פשוט כי יש לה עדיין כמה גנים שעוד לא עברו ללמבורגיני והן פשוט מלהיבות הרבה יותר לנהיגה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

edan82 אוקיי פרארי נבחרה. אבל שכחתי לשאול מה אתה חושב על אסטון מרטין, מהווה מתחרה לפרארי ולמברוגיני?או לפורשה? או לאף אחד מהם?

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN


×
×
  • תוכן חדש...