Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטנות, חמות ונגישות - רשמים מ-2 שכאלו.


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2981 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נהניתי לקרוא. חבל שהאיביזה וה 208 לא מוצעות במרכב של 5 דלתות. מעניין אם הפולו נותנת את אותה חוויה ביחס לאיביזה כי היא כן מוצעת ב 5 דלתות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הפולו בגירסת הבסיס מגיעה ללא מתלים אדפטיביים ונוחות נסיעה של קרש גיהוץ. אפשר להזמין את המתלים האדפטיביים כאופציה, ואז אני מניח שהיא תהיה דומה לאיביזה. האיביזה יותר אטרקטיבית לרכישה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה ביקורת!

נסעתי גם על ה208 וכמו שאומרים פה בפורום , חסר קצת רעש מנוע :/ ולא היה לי ריגוש יותר מדי בנסיעה.

גם לדעתי התיבה הידנית לא חדה והמעבר הילוכים הוא ארוך, ראיתי בפורומים בחול שאנשים מתקינים short shifter בשביל לפתור את הבעיה.

 

לגבי הקופרה, אני חושב שיש לה תדמית ילדותית ובעייתית.

 

חבל שאין 208 עם 5 דלתות.

 

חג שמח!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה. הכתיבה זורמת וממש נהניתי לקרוא!

מעניין לראות איך מכוניות בסגמנט הזה "קמות ונופלות" על דיפרנציאל. הרי כשאתה מבקש מהגלגלים הקדמיים גם לפנות וגם להוריד כוח לכביש אתה חייב דיפרנציאל שיודע לעשות את עבודתו היטב. זו הייתה הבשורה בביקורות שקראתי על הפוקוס RS הקודמת, ונדמה שזה הדבר שמביא לקופרה את הניצחון הדינמי.

למה קמות ונופלות בגרשיים? כי הוט האצ' לא קמה או נופלת על ניהוג אצל רוב הקונים. אצלי זה היה בראש ובראשונה אבל אני לא דוגמה.

 

מבחינת הנאה, תמיד מאשימים את הואגיות כמשעממות שעושות הכל טוב. הרגשת שהסיאט שונה? האם מבחינת הנאה [תחושות, דיוק, הגה-שלדה] היא מנצחת את הצרפתייה?

כי אם כן זו חתיכת בשורה בעיניי. אני רק לא יודע אם זו אכזבה לצרפתייה או הצלחה של הגרמנייה.

אני לא לגמרי מסכים עם "קמות ונופלות" על דיפרנציאל. כן, זהו רכיב אשר בהחלט ישדרג את יכולות הרכב, אך יש רכבים שמצליחים להוריד את הכח לכביש גם בלעדיו (קורסה OPC היוצאת), עם מערכת מבוססת ABS אך ללא רכיב מכאני (האיביזה המדוברת לצורך העניין) וכמובן עם דיפרנציאל מוגבל החלקה אמיתי (מזראטי גיבלי :twisted: ). מנגד, בלאון קופרה החדשה, פחות התרשמתי מתרומתו של הדיפרנציאל המכני ונשלט מחשב - אולי הפריזו בהצהרות השיווק לגביו. אני נזהר כאן כי ההתנסות שלי עם הלאון קופרה מוגבלת יחסית.

 

לא לגמרי הבנתי: ניצחון דינאמי של הקופרה על פני פוקוס RS? :shock:

 

לגבי האיביזה קופרה: כפי שכתבתי, הגעתי עם דעות קדומות קלות והופתעתי. לא, האיביזה קופרה אינה מכונת נהיגה מטורפת. מה שהיא כן זה קומפקטית חמה שמרשה גם להנות (לשחק) וכל זה במחיר נגיש מאוד.

 

תודה על הסקירות.

לא הבנתי את עניין ההגה ב208, יש דיליי בין סיבוב ההגה לגלגלים?

אכן. להגנתה ייאמר כי ייתכן שהצמיגים לא היו במיטבם, למרות שלמראית עין מצבם נראה סביר. אולי עם צמיגי ספורט חדשים זה לא יהיה. כך או אחרת, אין מדובר על איזשהו דיליי מטורף אלא שבריר שנייה, אך הוא מורגש.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא על הפוקוס, על ה-208 :)

תודה על התשובות.

חג שמח.

 

סליחה שאני לא כותב יותר לעומק, בחיים לא היה לי כל כך הרבה אוכל בגוף.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דדווקא חושב שיש יותר מדי דרמה ב208. מי שרוצה רעש - יתכבד לרכוש אברט 500 עם דוד אחורי של אוטו איטליה. מי שרוצה לנהוג באוטו יום יום בלי דאוון יחפש צנרת רגועה בלי דרמות.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה מעדיף את הסקירות כאן בגובה העיניים מאשר של כתבי הרכב.

 

כי הם בגובה העיניים

 

תודה על השיתוף והחרמנות על שני הכבישים הללו בלילות היא מן הידועות

 

כן גם וגם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיש פה הגזמה פרעית לגבי ה208 gti שלא מורידה את הכוח לכביש אני בכלל לא הרגשתי ככה ונהגתי על שתי הרכבים .

ומעניין שכל מגזין רכב נחשב בעולם חושב שזה הרכב הכי טוב בקטגוריה הזאת אחרי הפיאסטה st .

אני מאוד רציתי לקנות את האיביזה קופרה החדשה הייתי ממש סגור על הרכב , לאחר מכן הייתי חייב ללכת ולבדוק את ה208 gti בשביל להיות סגור על הבחירה שלי .

נסעתי עם הפיגו לאותו כביש שנהגתי באיביזה קופרה בנסיעת המבחן (העליות לבית אורן כביש מדהים ) רק שעם הפיגו הגעתי לסוף העליות עם חיוך מטורף על הפנים שמיד לאחר מכן נסעתי לסוכנות וסגרתי הזמנה, הפיגו פשוט היית יותר אובה בכל דבר .

אז המלצה לכל אחד שנמצא לפני הבחירה בין שתי החמות הקטנטת האלה תעשו עליהם נסיעת מבחן ותשדלו לעשות את זה על אותו הכביש .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ הנאה זה כמובן עניין סובייקטיבי ואם בסופו של דבר נהנית יותר מהפיג'ו, אז זה כמובן הגיוני לקנות אותה.

 

יחד עם זאת, היכולת להוריד את הכח לכביש ביעילות זהו עניין אובייקטיבי והפיג'ו אינה מצליחה לעשות זאת בצורה טובה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לדבריו של ישה ו-Actfit, גם אני תהיתי לאחרונה איך זה שכולם היללו כ"כ את הפג'ו, ופה בפורום התגובות קצת יותר פושרות (כולל גם ההתרשמות האישית שלי).

תשובה אמיתית אין לי, אבל ברור שבסופו של דבר זה רק מוכיח כמה זה חיוני לנהוג ולחפש את החיבור שלך עם כל רכב כזה לפניי רכישה פוטנציאלית

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הורדת הכוח לכביש זה עניין אובייקטיבי זה נכון אבל זה שאתה אומר דברים לא נכונים זה הבעיה .

לרכב אין בעיה להוריד את הכוח לכביש והוכחה לכך שזה הרכב הכי מהירה בקטגוריה אתה מוזמן להיכנס לכל דראג ביוטיוב ולראות .

בנוסף אל תשכח שהרכב צריך להוריד יותר כוח לכביש מכל רכב בקטגוריה 208 כ״ס ובנוסף הרכב שוקל 100 ק״ג פחות מהאיביזה קופרה וזה הבדל משמעותי .

וכל הדברים האלה זה עניין אוביקטיבי שאתה מדבר עליו , ה208 פשוט מרגישה יותר חזקה והיא יותר חזקה על הכביש .

עריכה אחרונה על ידי Acfit
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הורדת הכוח לכביש זה עניין אובייקטיבי זה נכון אבל זה שאתה אומר דברים לא נכונים זה הבעיה .

לרכב אין בעיה להוריד את הכוח לכביש והוכחה לכך שזה הרכב הכי מהירה בקטגוריה אתה מוזמן להיכנס לכל דראג ביוטיוב ולראות .

בנוסף אל תשכח שהרכב צריך להוריד יותר כוח לכביש מכל רכב בקטגוריה 208 כ״ס ובנוסף הרכב שוקל 100 ק״ג פחות מהאיביזה קופרה וזה הבדל משמעותי .

וכל הדברים האלה זה עניין אוביקטיבי שאתה מדבר עליו , ה208 פשוט מרגישה יותר חזקה והיא יותר חזקה על הכביש .

אין שום בעיה ונתתי גם תיאור מדויק. נתק את הבקרה וחזור לגז ביציאה מסיבוב, מה שקורה הוא שבמקום לייצר תאוצה משמעותית הגלגל הפנימי פשוט מסתחרר. לחלופין, כתלות בסיבוב ועוד משתנים, בנוסף לסחרור של הגלגל הפנימי הפרונט מתחיל להחליק החוצה, לעיתים במידה משמעותית.

 

סלח לי שאני לא עוקב אחרי דראגים ביו-טיוב. למען האמת זה גם לא מעניין אותי וזו גם לא הפואנטה של הרכב ובעיקר זאת אינה הכוונה ב"להוריד את הכח לכביש".

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לדבריו של ישה ו-Actfit, גם אני תהיתי לאחרונה איך זה שכולם היללו כ"כ את הפג'ו, ופה בפורום התגובות קצת יותר פושרות (כולל גם ההתרשמות האישית שלי).

תשובה אמיתית אין לי, אבל ברור שבסופו של דבר זה רק מוכיח כמה זה חיוני לנהוג ולחפש את החיבור שלך עם כל רכב כזה לפניי רכישה פוטנציאלית

 

אתן לך תשובה אמיתית; כל המבחנים נערכו רק לגרסת By Peugeot Sport.

 

אם תחפש ברשת מבחנים ישנים עת הושקה המכונית הסטנדרטית(2013 אאל"ט), תגלה ביקורות די פושרות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2981 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...