Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר DSG ברכב חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מתלבט לרכוש רכב של סקודה (פאביה) או סיאט (איביזה), עדיין לא החלטתי אם אני הולך על רכב חדש מהסוכנות או שנה אחת פחות (2015)

 

יש לי חששות בנוגע לגיר ברכבים האלה בשנים האלה.

האם הגיר אמין? האם עדיין יש תקלות כמו סיפורי הבלהות שקראתי שהיו בשנים 2011-2013?

יש כאן אנשים שנוהגים ברכבים עם הגיר הזה ויכולים לספר עד כמה הם אמינים או בעיות מיוחדות שנתקלו בהם?

מה בקשר ליבואן (צ'מפיון מוטורס) איך השירות שלו? וכמובן כל דבר שאתם יכולים להוסיף.

 

תודה מראש

פורסם

אני עדיין לא קנה מידה כי הגעתי רק קרוב ל 18,000 ק"מ ובינתיים הגיר תקין. מוכרח לציין שהגיר עובד רהוט, מהיר מאוד וחלק. פשוט תענוג. השאלה הגדולה מתי יתחילו הבעיות.......

פורסם

אצלי לא נרשמו תקלות והיו לי מספר רכבים עם DSG (אוקטביה, לאון, יטי).

הרכבים שלי היו עם הגיר שאחרי סוף 2012 (והלאה), שלגביו יש איזו הנחה שהוא כבר אחרי מחלות הילדות שהיו קודם לכן.

מבחינת נהיגה, הגיר ממש כיפי. העברות חלקות ותחושה ספורטיבית.

בהצלחה

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

האיביזה 2014 שלי ב40 אלף קילומטר נכנסה לשיפוץ גיר - אבל יש סיכוי שלא ננהגה בעדינות,

הגיר והמנוע מגיבים מעולה שעובדים ובסך הכל כייפים לשימוש.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לדעתי הלא מלומדת הם עושים את הגיר כיום יותר עמיד והוא ישרוד כ 100K תחת נהיגה נכונה . אל תתפרע איתו וגם אל תזחל על חצי קלאצ' בפקקים כי זה יגמור אותו מוקדם . לא הכי אמין אבל מהנה מאד וביננו : זה מה שחשוב.

פורסם

יש עוד אנשים כאן עם הגיר הזה שיכולים להגיד מה דעתם?

 

האם הייתם שוקלים פאביה משנת 2015 עם הגיר הזה? מאוד אהבתי את הנסיעה ברכב הזה השאלה אם אחרי שתיגמר האחריות על כל תקלה אצטרך לרוץ למוסך ולהיפרד מאלפי שקלים

×
×
  • תוכן חדש...