Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני מכבד את זה, אבל האם כל הקרובים אליך גם הם מבינים ולוקחים את ה"ריזיקה"? האם מקום עבודתך לוקח את ה"ריזיקה" לאבד ידיים עובדות?

 

האם המבוטחים בביטוח חובה לוקחים את ה"ריזיקה" לעליית הפרמיה? האם כל אדם באשר הוא אשר עשוי להיות מעורב בהתנגשות עם רכבך ועשוי להידרש לסיוע רפואי ממך או על חשבונך - מקבל?

 

נטרול כרית אוויר נהג זו לא פעולה שונה במהותה מאי-חגירת חגורת בטיחות. זו בחירה במודע ומסיבה אזוטרית לנתק אמצעי בטיחות פסיבי ראשון במעלה.

 

חגורת בטיחות ללא כרית אוויר זה כמובן הרבה יותר טוב מכלום - אבל זה לא מספיק. בכלל לא! מה גם שאתה מנטרל גם את קדם המותחן בחגורה.

 

עוד משהו: אם אנחנו כבר מקווים לטוב, למה לא לקחת את ה"ריזיקה" (הקטנה בהרבה) בהושבת הילד ישב מאחור מלכתחילה, במקום את זו שבנטרול הכריות?

 

ומה עושים כאשר מישהו יושב במושב הקדמי במקום הילד? גם הוא צריך להסתכן?

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אני אומר בוא נגיד לכל הרכבים של שנות ה 80 וה 90 ורכבי האספנות שאסור להם לעלות על הכביש כי אין להם כריות אויר ועלולות להיות לכך השלכות כמו שהיזכרת..בוא נהיה רגע רציניים- נכון לעכשיו זה המצב שאותו אני רואה לנכון שיש לי ילד קטן שאני צריך אותו במושב לידי. לא בונה תרחישים של אם ואם ואם כי לעבור במעבר חציה ולהיסתובב בירושלים בלי שכפץ וקסדה גם מסוכן מאוד היום. לוקח את הריזיקה, משתדל לנסוע זהיא מאוד ומקווה שהכל יהיה בסדר! ואיך אומר טילטיל....תודה!

פורסם (נערך)

לרכבי אספנות אמנם אסור לעלות על הכביש שלא בשעות מסוימות, ו"כנגד" רכבים משנות התשעים (בלי כרית אוויר נהג?) והשמונים מתנהלת תכנית גריטה שאחת ממטרותיה היא להורידם מהכביש בשל בעיות בטיחות.

 

בכל מקרה, אין דומה בין רכב שאין לו כריות אוויר (כמו רכבי אספנות שגם לא תמיד יש להם חגורות בטיחות) לבין רכב שבו הכרית קיימת אך מנוטרלת מסיבות אזוטריות.

 

אני חוזר: אם אנחנו לוקחים סיכונים, אז ממה נפשך לקחת דווקא את ה"סיכון" (?) שהילד ישב מאחורה? באיזה מובן הסיכון לנהוג עם כרית נהג מנוטרלת הוא הקטן יותר?

 

ועוד לא דיברנו על המידה (הניכרת. מאוד. מאוד!) שבה המושב הקדמי הוא המסוכן יותר לתינוק, אינהרנטית וללא קשר לנטרול כרית האוויר, על הסחת הדעת הנגרמת מהדבר לנהג, ועוד.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
ו"כנגד" רכבים משנות התשעים (בלי כרית אוויר נהג?) והשמונים מתנהלת תכנית גריטה שאחת ממטרותיה היא להורידם מהכביש בשל בעיות בטיחות.

לא קיימת כבר הרבה מאוד שנים..

יום טוב גם לך

פורסם

רכב שאין כריות אויר - אז אין (ואין מה לעשות).

רכב עם כריות אויר - רצוי מאוד שהמערכת הזו תהייה תקינה ללא קומבינות שפשרן לוט בערפל.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...