Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם את כל כל רוצה סדרה 3 - פשוט תרכוש אחת בצבע בז'. אף אחד לא יחשוד שאתה עבריין...

חשבתי על צבע כחול...

Now: Alfa Romeo 159, 1.9 2007

Soon: Alfa Romeo Giulia

פורסם
הסדרה 3 כן עם מיתוג עברייני (במיוחד הדגם הזה)... ובכלל במוו זה הרכבים של העבריינים

 

נעים מאוד, עבריין עם תואר שני (בדרך לדוקטורט) עובד בהיי-טק 23 שנה....

פורסם

כן, כנראה שגם אני עבריין כבד.

גם כן בעל השכלה, סמנכ״ל שיווק בחברה בורסאית ונוהג בסדרה 3, והכי גרוע, היא לבנה...

צאו מהקיבעון שלכם.

פורסם

עם בימר בגוון שחור דוקרני וסנפיר גג מאוטו דיפו קשה להתווכח. אכן רכב מצוין והמוניטין שלו איתו. מצטרף לשאר ההמלצות על הסופרב 280 שלדעתי גם שווה המתנה. אם התרנגולת על מכסה המנוע נורא תפריע לך, אתה מוזמן לקפד את ראשה ולשים שם סמל של בימר. זה באר שבע, ממילא אף אחד לא ישים לב (:-

פורסם

ביצמם שהייתה לי במוו שחורה אף אחד לא העז לחתוך אותי על הכביש. עדיין יש הילה. יחד עם זאת היום עבריינים נוסעים באאודי לבנה. אני לא אשכח איך פעם בשטיפה עמדו שתי מכוניות. אאודי A8 לבנה ובמוו7 שחורה. סיימו לנקות אותן ביחד. נהג בימר היה אשכנזי משקפופר בזמן שלאודי נכנס ערס תימני מבוגר עם חזה חשוף מגולח ושרשרים. זמנים שכאלה.

פורסם

את אלפרון דווקא פוצצו בג'טה אם אני לא טועה...

סידרה-3 החדשה היא כל כך פופולרית שלדעתי נוהגים בה כולם, אנחנו לא בשנות ה- 90 שבמוו מכרו מכל הדגמים פחות מאלף יחידות ולפי תחילת המספר יכולנו לדעת מאיזה שנתון הרכב. למשל:

50-555-16 - 1998

51-555-16 - 1999

55-555-16 - 2003

60-555-16 - 2008

 

בשביל לנהוג ברכב יוקרה (לא סדרה-3) אבל נניח סדרה-7 או A8, צריך הרבה כסף ואת זה לרוב יש לעצמאים, מכל מיני סוגים. חלקם גם עוסקים בדברים מפוקפקים ומחזיקים הרבה מזומן.. מצד אחד יש להם כסף, מצד שני הם צריכים להפטר מהמזומן בלי להעביר אותו דרך הבנק ובנוסף חייבים לעשות רושם כדי שכולם יחשבו שהם מצליחים.

 

מצד שני...

 

הנה סיפור: מרצה שלי מהטכנין יצא לשנת שבתון בארה"ב לעבוד בסטארטאפ. התמזל מזלו והוא הספיק לעשות שם אקזיט של כמה עשרות מיליוני דולרים בשבילו. הכול פורסם וכולם יודעים כמה הרוויח. כשחזר לארץ, ממש השתולל וקנה טויוטה קורולה חדשה !!! כשבירכתי אותו על הרכב החדש הוא ממש הרגיש נבוך ששמתי לב שהוא "שידרג" את הלאנסר הישנה שהיתה לו. הוא גם המשיך לעבוד כרגיל ולהגיע לעבודה עם סנדוויץ מהבית כל יום.

בקיצור כל אחד והדרך שלו...

פורסם

באמת הגזים עם הקורולה. היאריס היתה הרבה יותר מתאימה לצרכים ולא רכב "שופוני" כמו הקורולה, שלא לדבר על הטירוף שאוחז ברוכשי דגם ה GLI האלמותי (:-

פורסם
את אלפרון דווקא פוצצו בג'טה אם אני לא טועה...

סידרה-3 החדשה היא כל כך פופולרית שלדעתי נוהגים בה כולם, אנחנו לא בשנות ה- 90 שבמוו מכרו מכל הדגמים פחות מאלף יחידות ולפי תחילת המספר יכולנו לדעת מאיזה שנתון הרכב. למשל:

50-555-16 - 1998

51-555-16 - 1999

55-555-16 - 2003

60-555-16 - 2008

 

בשביל לנהוג ברכב יוקרה (לא סדרה-3) אבל נניח סדרה-7 או A8, צריך הרבה כסף ואת זה לרוב יש לעצמאים, מכל מיני סוגים. חלקם גם עוסקים בדברים מפוקפקים ומחזיקים הרבה מזומן.. מצד אחד יש להם כסף, מצד שני הם צריכים להפטר מהמזומן בלי להעביר אותו דרך הבנק ובנוסף חייבים לעשות רושם כדי שכולם יחשבו שהם מצליחים.

 

מצד שני...

 

הנה סיפור: מרצה שלי מהטכנין יצא לשנת שבתון בארה"ב לעבוד בסטארטאפ. התמזל מזלו והוא הספיק לעשות שם אקזיט של כמה עשרות מיליוני דולרים בשבילו. הכול פורסם וכולם יודעים כמה הרוויח. כשחזר לארץ, ממש השתולל וקנה טויוטה קורולה חדשה !!! כשבירכתי אותו על הרכב החדש הוא ממש הרגיש נבוך ששמתי לב שהוא "שידרג" את הלאנסר הישנה שהיתה לו. הוא גם המשיך לעבוד כרגיל ולהגיע לעבודה עם סנדוויץ מהבית כל יום.

בקיצור כל אחד והדרך שלו...

אם רכב לא מעניין את האדם שלא יחליף רכב , למה לבזבז על קורולה:oops:

פורסם (נערך)

אני חייב לציין עוד משהו לגבי הייחוס של ב.מ.וו לעבריינים פה בארץ...

אני מנסה לחשוב על בעלי ב.מ.וו שאני מכיר פה בארץ לפחות.

סדרה 3 של אבא של חבר מנתח פלסטי.

שתי סדרה 3 של השותפים במשרד אדריכלים של עוד חבר טוב.

ברחוב שלי יש ארבעה מכוניות BMW (שאני יודע עליהן לפחות).

אחת שלי, עוד סדרה 3 של איש מבוגר בריטי ג׳נטלמן (לחשוב עליו כעבריין זה משעשע למדי), סדרה 5 של מנכ״ל חברת הייטק וסדרה 6 קבריולט של בחור נחמד מאוד דרום אמריקאי.

בבית ספר של הבת שלי יש מספר X5 שבעליהם נראים חנונים שחבל על הזמן. עוד סדרה 3 ששייכת לאמריקאי יהלומן, וזה מה שאני מכיר.

אולי זה תלוי גיאוגרפית, אבל נראה לי שזו סטיגמה שלא תופסת יותר במציאות, והגיע הזמן להיפטר ממנה.

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם (נערך)

הייתי שוקל ברצינות לקסוס NX200t - עשיתי נסיעת מבחן ומאוד התרשמתי.

העצוב קצת overdesigned, אבל נסבל.

עריכה אחרונה על ידי baget
פורסם

הNX של לקסוס הן בהיברייד והן בגרסת הטורבו הוא בסופו של עניין ראב4 מעוצב וממותג...

הוא לא נוח ונוטה לקפץ בעיר על השיבושים, הביצועים לא רעים בטורבו אבל גם לא מדהימים והיכולות הדינאמיות שלו אינן, הוא אמנם מתחרה בתוצרת הגרמנית לשם הוא מכוון אך בפועל הוא צפוף, פלסטיקי, העיצוב שלו נאה ועתידני... בעיקר מבוגרות שרוצות להיות בר רפאלי מתלהבות ממנו..

אם כבר ג'יפון למי שאוהב ורוצה ביצועים, תדמית סולידית ותמורה גבוהה למחיר הייתי הולך לכיוון האינפיניטי QX50.

היא ותיקה אמנם אך נמכרת בהנחות יפות ובעלת שוק יד שנייה נהדר, ביצועים מוצלחים, צ.דלק לא מרשימה לטובה אבל לא באמת רחוקה מהלקסוס המטורבתת, לאדם שלא נוסע הרבה אין לזה בכלל התייחסות במשוואה.

פורסם (נערך)
הNX של לקסוס הן בהיברייד והן בגרסת הטורבו הוא בסופו של עניין ראב4 מעוצב וממותג...

הוא לא נוח ונוטה לקפץ בעיר על השיבושים, הביצועים לא רעים בטורבו אבל גם לא מדהימים והיכולות הדינאמיות שלו אינן, הוא אמנם מתחרה בתוצרת הגרמנית לשם הוא מכוון אך בפועל הוא צפוף, פלסטיקי, העיצוב שלו נאה ועתידני... בעיקר מבוגרות שרוצות להיות בר רפאלי מתלהבות ממנו..

אם כבר ג'יפון למי שאוהב ורוצה ביצועים, תדמית סולידית ותמורה גבוהה למחיר הייתי הולך לכיוון האינפיניטי QX50.

היא ותיקה אמנם אך נמכרת בהנחות יפות ובעלת שוק יד שנייה נהדר, ביצועים מוצלחים, צ.דלק לא מרשימה לטובה אבל לא באמת רחוקה מהלקסוס המטורבתת, לאדם שלא נוסע הרבה אין לזה בכלל התייחסות במשוואה.

 

כן, יש אנשים שכל לקסוס בשבילם זה טויוטה. לבראיות.

לגבי קופצניות - לא שמתי לב ולא הרגשתי, המתלים מעט נוקשים, אבל לא בצורה מציקה.

אישית לא הייתי קונה אותו (כמו גם רכב יוקרה אחר). לדעתי, מזדה CX5 למרות חסרון בכוח הרבה יותר מהנה לנהיגה מלקסוס, שעולה פי שניים. אבל בנאדם רוצה פרימיום...

עריכה אחרונה על ידי baget

×
×
  • תוכן חדש...