Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם בא לך רכב יוקרה שאין לו סטיגמה של עבריין, לדעתי זה רק לקסוס IS.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הGS תתן מענה הכי טוב לדרישות. אומנם לא מפלצת תאוצה, אבל בסגמנט מעל A4, C-klasse ויתר החברים

תאוצה מהמקום זה דבר יחסית קריטי בשבילי...

Now: Alfa Romeo 159, 1.9 2007

Soon: Alfa Romeo Giulia

פורסם
אם בא לך רכב יוקרה שאין לו סטיגמה של עבריין, לדעתי זה רק לקסוס IS.

נו באמת, אז מה שאתה אומר זה שלכל השלישיה הגרמנית יש תדמית עבריינית?

פורסם
למה A4? תבודק A5, גם נכנסת בתקציב.

הA5 היא למעשה A4 דור קודם.

אותות הגיל ניכרות עליה בעיקר בפנים, ודגם חדש צפוי השנה.

פורסם

סתם שאלה למה לא להציע את האינסגינה או ה508 ברמות הגימור הגבוהות ביותר? הם נראים נהדר ולא "עברייניות" וגם במחיר מאוד שפוי.

פורסם
הGS תתן מענה הכי טוב לדרישות. אומנם לא מפלצת תאוצה, אבל בסגמנט מעל A4, C-klasse ויתר החברים

 

 

 

סתם שאלה למה לא להציע את האינסגינה או ה508 ברמות הגימור הגבוהות ביותר? הם נראים נהדר ולא "עברייניות" וגם במחיר מאוד שפוי.

 

הדגש הראשון הוא רכב יוקרה אני רוצה לקצ׳ורי

Now: Alfa Romeo 159, 1.9 2007

Soon: Alfa Romeo Giulia

פורסם
הGS תתן מענה הכי טוב לדרישות. אומנם לא מפלצת תאוצה, אבל בסגמנט מעל A4, C-klasse ויתר החברים

 

בימר סדרה 3 הולך?

 

אחד החלומות! 330 ספורט

הבעייה: אני גר בבאר שבע והמיתוג לרכב כזה הוא עברייני פה, והאשה דיי שמה וטו על הנושא...

אם לא אמצא משהו ראוי אז אשים וטו על וטו ;)

Now: Alfa Romeo 159, 1.9 2007

Soon: Alfa Romeo Giulia

פורסם

אם אתה באמת מוכן ללכת על הגבול העליון של התקציב, אתה יכול לנסות גם את גרסאות הכניסה של הקטגוריה שמעל הסדרה 3, c-class וכו׳.

 

למשל - סדרה 5 נמכרה לא מזמן במחיר קרוב מאוד לזה שרשמת.

המנוע הוא מנוע מצוין שמזיז יפה מאוד את האוטו גם ביציאה מהמקום וגם בתאוצות ביניים.

מלבד זה אתה מקבל רמה אחרת של רכב מבחינת נוחות כללית, מרווח וכו׳.

גם הלקסוס לא רעה, אבל באמת מציעה מנוע פחות חזק.

נסה גם את האינפיניטי - יש להם מנועים חזקים והם משדרים תדמית די סולידית.


×
×
  • תוכן חדש...